Szkolenie Customer Experience Management
Stań się marką, którą kochają Klienci. Wsłuchaj się w ich oczekiwania. Dopasuj do nich swoje działania marketingowe, sprzedażowe i operacyjne.
Tematyka:
- Czym jest customer experience management (CEM) i dla czego się opłaca.
- Jak wdrożenie może wpłynąć na poprawę wyników sprzedaży i poprawę efektywności kosztów już w krótkim okresie czasu.
- Dlaczego zwiększa zaangażowanie pracowników i wzrost lojalności klientów.
- Wyniki najnowszych badań dowodzące, że warto inwestować w CEM.
- Doświadczenia Klientów - czym są, gdzie i kiedy się tworzą, jaki jest mechanizm działania emocji i pamięci.
- Jak rozpocząć i zbudować efektywną strategie CEM - kluczowe kroki i kryteria sukcesu.
- Rola i zadania menadżerów i pracowników we wdrażaniu strategii CEM.
- Jak robią to inni? Przykłady skutecznych działań firm zwiększające satysfakcję Klientów i przywiązanie do marki.
- Czym jest mapowanie podróży Klienta i dlaczego warto je przeprowadzić.
- Najważniejsze wskaźniki CEM, które pozwolą monitorować efektywność działań.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Dlaczego Customer experience management to już nie tylko trend i moda, ale must have każdej organizacji.
- Jakie są kluczowe elementy, metody i kroki niezbędne do zbudowania, wdrożenia i zarządzania strategią CEM.
- Dlaczego znajomość mapy empatii Klienta jest tak istotna w planowaniu i realizacja działań, jak wpływa na decyzje zakupowe Klientów i jak ją zbudować.
- Co to jest punkt styku i jak wprawić Klientów w zachwyt poprzez jego poprawę.
- Jak, dzięki mapowaniu podróży Klienta zidentyfikować słabe punkty funkcjonowania Twojej organizacji.
- Jak zbudować obraz Klienta (Personę), by dokładnie wiedzieć kim jest.
- Jak budować kulturę organizacyjną, w której sercu jest Klient i jego potrzeby.
- Jak określić swój plan działania i budżet na nowy rok w celu zbudowania wyróżniającej się strategii CEM dla Twojej organizacji.
Szkolenie adresowane jest do:
- Osób zainteresowanych tematyką Customer Experience Management, którzy dostrzegają potencjał Klientów i chcą go wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej swojej marki.
- Osób zawodowo odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż, obsługę Klienta oraz zarządzanie relacjami z Klientami, które szukają wiedzy i inspiracji w tworzeniu rozwiązań przekładających się na wzrost lojalności Klientów.
- Kadry kierowniczej - dyrektorów, kierowników, właścicieli firm, którzy pragną rozwijać swoje biznesy poprzez budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
Anna Gapińska:
Właścicielka i dyrektor zarządzająca Think Customer. Marketing Interim Manager. Szkoleniowiec. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Na co dzień wspiera firmy w zakresie customer experience i doradza jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów i poprawić efektywność działań marketingowych.
Swoje doświadczenie zdobyła w spółkach z polskim i zagranicznym kapitałem, zarówno w korporacjach jak i MŚP pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich, doradzała również organizacjom pozarządowym.
U podstaw wszystkich jej działań od zawsze było zrozumienie potrzeb i oczekiwań Klientów firm z którymi współpracuje, dopasowanie strategii i działań komunikacyjnych oraz marketingowo-sprzedażowych, które wprawiają Klientów w zachwyt i budują ich lojalność.
Katarzyna Pamuła-Prud:
Trener i konsultant biznesu, Interim manager. Wieloletni praktyk w zakresie Customer Experience Management, obsługi Klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej na Klienta. Specjalistka optymalizacji i efektywności zarządzania procesami operacyjnymi.
Doświadczenie zdobyła w różnych obszarach i na różnych stanowiskach w międzynarodowych korporacjach w obszarze usług finansowych - bankowości.
Pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich odpowiadała za tworzenie strategii i ustalanie celów, zarządzanie projektami, jakość procesów, systemy premiowe i programy motywacyjne orazbudowanie zaangażowania pracowników i komunikację wewnętrzną.
Szerokie doświadczenie pozwala jej na ocenę efektywności procesów z różnych perspektyw, łącząc oczekiwania Klientów, organizacji i pracowników.
Miejsce szkolenia: Gdańsk Wrzeszcz. Dokładna lokalizacja zostanie podana wkrótce.