Podstawy Google Ads

location icon
spotkanie online
calendar icon
Od 28 cze 10:00 do 28 cze 10:00

Zapraszamy na ostatni z cyklu trzech webinarów dotyczących Google Ads i SEO. Tym razem skupimy się na podstawach Google Ads. 

Agenda:
1) Tworzenie pierwszej kampanii w sieci wyszukiwania
2) Dopasowania słów kluczowych
3) Dobre praktyki i największe pułapki.
4) Q&A

Prelegent: Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, GoogleAds & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 - największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja dla firm członkowskich SoDA
Wyprzedane Brak wolnych miejsc