Analiza słów kluczowych: przygotowanie do content marketingu oraz kampanii SEM

location icon
spotkanie online
calendar icon
Od 24 maj 10:00 do 24 maj 10:00

Zapraszamy na pierwszy z cyklu trzech webinarów dotyczących Google Ads i SEO. Zaczniemy od analizy, tematem pierwszego spotkania będzie "Analiza słów kluczowych: przygotowanie do content marketingu oraz kampanii SEM". 

Agenda:
1) Czego szukamy w Google i jak podglądnąć te dane?
2) Narzędzia - pełen warsztat z analizy słów kluczowych
3) Analiza konkurencji
4) Nietypowe miejsca z pomysłami na słowa kluczowe
5) Q&A

Prelegent: Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, GoogleAds & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 - największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja dla firm członkowskich SoDA
Wyprzedane Brak wolnych miejsc