Poradnik [video]. Dostosowanie modelu sprzedaży i technik współpracy z klientami do zmian w potrzebach i zachowaniach klientów

location icon
calendar icon
Od 15 kwi 9:00 do 15 kwi 9:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Poradnik [video] prezentuje wyzwania, jakie czekają handlowców w zmieniającym się przez kryzys biznesie. Jego autor prezentuje w nim, jak powinien ewoluować ich model rozmowy handlowej. Ponadto handlowcy dowiedzą się, jak kontynuować proces sprzedaży i zbudować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży rozpoczętego przed pandemią.

Składa się on z części:

  • Działanie sił handlowych w nowej sytuacji - wyzwania.
  • Praca z celami handlowymi w sytuacji panedemii - kontynuacja kontaktu, kontynuacja procesu sprzedaży, kontraktowanie współpracy po powrocie do normy - jak w aktualnej sytuacji budować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży?
  • Konieczność zmiany modelu rozmowy handlowej - specyfika działania w trudnych czasach i przy ograniczonym zaufaniu.
  • Technika kontraktowania w trudnej sytuacji - możliwości.

O trenerze

Rafał Brodowski - profesjonalny certyfikowany trener biznesu, Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada dyplom Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert w dziedzinie sprzedaży posługujący się w pracy nie tylko wiedzą, ale również zdobytym doświadczeniem. Praktykę w dziedzinie sprzedaży oraz szkoleń o tematyce obsługi klienta, sprzedaży i organizacji pracy zdobywał pracując jako dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN.

Od roku 2008 szkolił kadrę menadżerską oraz pracowników takich firm jak: PKN ORLEN SA, Poczta Polska SA, DPD Polska, Lufthansa AG, 4F (OTCF Sp. z o.o.), Polskie Stacje Paliw HUZAR SA, Najwyższa Izba Kontroli, NFZ, Mota-Engil Central Europe SA, Zehnder Polska Sp. z o.o., Chem Poland Sp. z o.o., RUCH SA, Małpka SA, SofLab Technology Sp. z o.o. i wielu innych.

Specjalizacja trenerska: sprzedaż (prospecting, relacje z klientami, badanie potrzeb, prezentacje handlowe, sprzedaż telefoniczna, radzenie sobie z obiekcjami, zamykanie sprzedaży, sprzedaż wieloetapowa, itd.), negocjacje (proces negocjacji, techniki negocjacyjne, itd.), obsługa klienta (telefoniczna, bezpośrednia, trudne sytuacje w obsłudze, itd.), organizacja pracy, zarządzanie sobą w czasie, sterowanie strumieniem zadań.

Warunek udziału

Po zapisaniu się na wydarzenie otrzymasz link do zasubskrybowania newslettera Human Partner, przez którego wyślemy nagranie z bezpłatnym poradnikiem. 

Poradnik będzie dostępny od 7.04.2020. 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Zamów bezpłatny poradnik Poradnik "Dostosowanie modelu sprzedaży i technik współpracy z klientami do zmian w potrzebach i zachowaniach klientów"

Zamów bezpłatny poradnik

Wyprzedane Brak wolnych miejsc