Szkolenie otwarte "Techniki Sprzedaży B2B"
Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się, co możesz robić, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż. Poznasz techniki sprzedaży, które pomogą Ci przekuć pierwsze zainteresowanie Twoim produktem/ usługą na pozytywną decyzję zakupową.
🟨 PROGRAM SZKOLENIA:
- Proces sprzedaży w segmencie B2B (cele i charakterystyka poszczególnych etapów)
- Etapy rozmowy sprzedażowej - perspektywa klienta i perspektywa handlowca
- Kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy - jak forma kontaktu z klientem wpływa na rozmowę sprzedażową
Moduł 2. Badanie potrzeb zakupowych klienta
- Rola potrzeb klienta w procesie podejmowania decyzji o zakupie
- Rola pytań w sprzedaży - jak zadawać pytania, aby odkrywać potrzeby klientów
- Aktywne i uśpione potrzeby zakupowe klienta - czym są, jak je badać, jak wykorzystać je w rozmowie sprzedażowej
- "Pułapka przesłuchania", generalizacje - najczęstsze błędy na etapie badania potrzeb zakupowych klienta
Moduł 3. Techniki sprzedaży w zakresie prezentacji oferty
- Język korzyści, czyli budowanie poczucia wartości oferowanego rozwiązania
- Budowanie prezentacji handlowej wykorzystującej 4 najsilniejsze motywy zakupowe klienta biznesowego
- Korzyści biznesowe i korzyści osobiste - dwa poziomy sprzedaży w B2B
Moduł 4. Odpowiadanie na obiekcje zakupowe klienta
- Obiekcje zakupowe - powody, które powstrzymują klienta przed decyzją
- Technika finalizacji próbnej - technika prowadzenia rozmowy sprzedażowej po etapie prezentacji oferty
- Rodzaje obiekcji zakupowych
- Asertywne reakcje na obiekcje zakupowe
- Techniki komunikacyjne, które ułatwiają radzenie sobie z obiekcjami - podstawy perswazji i wywierania wpływu
- Finalizacja właściwa (techniki zamykania sprzedaży)
Moduł 5. Techniki sprzedaży, które pomagają radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta
- Sposób prezentacji i odpowiedni moment - techniki przedstawiania ceny
- Asertywne reagowanie na ataki cenowe klienta
- Techniki sprzedaży pomagające rozegrać wątek ceny (techniki obrony ceny)
- Zasady udzielania rabatów i targowania się - podstawowe zagadnienia z zakresu negocjacji cenowych
- Blef, straszenie tańszą konkurencją, technika imadła i inne gry sprzedażowe klientów - jak przedstawiciel handlowy może bronić się przed takimi praktykami zakupowców
🟨 Sprawdź pełen opis szkolenia "TECHNIKI SPRZEDAŻY B2B"
🟨 DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU?
- Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
- Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
- Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
- Szkolenie odbędzie się, nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
🟨PAKIETY CENOWE
PAKIET MINI - 490 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
PAKIET STANDARD - 790 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
PAKIET PREMIUM - 1090 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Indywidualny coaching [1h]
🟨 ZAŚWIADCZENIE DLA UCZESTNIKA
🟨 PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile trwa szkolenie?
Szkolenie trwa 1 dzień. Spotykamy się w godzinach 9:00 - 16:00 i pracujemy w 4 blokach, każdy po 90 minut.
Na czym polega GWARANCJA JAKOŚCI?
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy. Aby skorzystać z tej gwarancji wystarczy, że poinformujesz trenera o swoim niezadowoleniu zaraz po zakończeniu pierwszej części. Dzięki temu nie będziesz musiał brać udziału w dalszych zajęciach, a środki zostaną zwrócone.
Jakie są wymagania sprzętowe?
Zajęcia odbywają się w formie spotkania zorganizowanego w wirtualnej sali szkoleniowej. Aby uczestniczyć w nich potrzebujesz jedynie laptopa (komputera) z dostępem do internetu (preferowane stałe łącze). Zajęcia zorganizowane są w formie warsztatu, a taka forma zakłada Twój aktywny udział w nich. Stawiamy na ćwiczenia i wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. Dlatego ważne jest, aby Twój komputer był wyposażony w kamerę i mikrofon.
🟨 KONTAKT
www.szkolaprofesjonalnejsprzedazy.pl
tel. 516 129 149