Szkolenie Leadership. Opcja DIAMOND VIP I. 2 dni + 5 sesji mentorskich
https://coachstudio.com.pl/customized-personal-leadership/
Warsztaty szkoleniowo-rozwojowe.
Lider, czyli kto?
Warsztat szkoleniowo-rozwojowy, obejmujący swoim zakresem
rozwój i wzmocnienie posiadanych kompetencji w relacjach międzyludzkich.
Praca na talentach i wartościach,
praca na własnych doświadczeniach oraz autentycznych przykładach.
Cele
Celem szkolenia jest podstawowe i wszechstronne przygotowanie do pracy LIDERA zgodnego z oczekiwanymi kluczowymi kompetencjami nowoczesnych organizacji, z naciskiem na kompetencje w relacjach międzyludzkich.
Podstawowe założenia
Podstawą pracy w programie jest postrzeganie siebie w nowej roli LIDERA. Lidera SKUPIONEGO stawiającego ludzi na pierwszym miejscu, budującego inkluzywne zespoły, rozumiejącego firmę i umiejętnie kaskadującego cele i wyzwania firmy.
Lidera z szerszym spojrzeniem na firmę i otoczenie rynkowe...
- zorientowany na klienta
- z wglądem biznesowym
- zapewniający odpowiedzialność
- z umiejętnością adaptacji sytuacyjnej
- efektywnie komunikujący się
- scalający wartości
- odważny
- nastawiony strategicznie
- kultywujący innowacyjność
- budujący efektywne zespoły
- napędzający wizję i cel
- odporny
Założenia realizowane poprzez:
- poznanie siebie, poprzez odkrywanie i definiowanie na nowo swoich mocnych stron, talentów i wartości;
- empatyczny kontakt i szacunek dla niepowtarzalności każdej osoby;
- zasadne ustalenie celu wypowiedzi;
- uzmysłowienie znaczenia słowa, emocji i postawy;
- podążanie za procesem - odkrywanie rozwiązań i możliwości rozwoju ukrytych w aktualnych problemach i doświadczeniach;
- ideę "głębokiej demokracji" - przekonanie o ważności i wartości każdego doświadczenia pojawiającego się w doświadczeniu jednostek i grup;
- wpływ postawy LIDERA i jego wypowiedzi na drugiego człowieka;
- wpływ UWAŻNOŚCI I SKUPIENIA LIDERA i jego POSTAWY na organizację firmy;
- wpływ postawy LIDERA i jego wypowiedzi na działalność biznesową;
- wpływ postawy LIDERA i jego wypowiedzi na kształtowanie opinii o personelu i całej firmie;
- wpływ postawy LIDERA i jego wypowiedzi na otoczenie rynkowe...
Co w programie?
- rozpoznawanie własnego stylu wywierania wpływu na innych;
- metody i techniki perswazji, dobre i złe przykłady;
- ranking wartości: jakimi wartościami świadomymi, a jakimi podświadomymi podejmuję decyzje;
- istota wartości w relacjach i zarządzaniu;
- rozróżnienie znaczenia świadomości i podświadomości w podejmowanych decyzjach i działaniach;
- rozumienie różnych perspektyw wizji człowieka i świata (z uwzględnieniem obiektywnej rzeczywistości, czasu, miejsca, subiektywnego doświadczenia i przeżyć transpersonalnych);
- ZARZĄDZANIE WIEDZĄ;
- DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ;
- ZNACZENIE ZAANGAŻOWANIA ORGANIZACYJNEGO;
- nabywanie umiejętności rozpoznawania powtarzalnych wzorców zachowania;
- poszukiwanie potencjalnych rozwiązań jako aspektu pojawiających się problemów i trudności;
- znaczenie informacji i komunikacji:
- język ciała
- mowa ciała
- treść i tekst w korespondencji z drugim człowiekiem;
- ćwiczenia uważnego słuchania;
- ćwiczenia uważnej obserwacji;
- ćwiczenia przekazywania informacji w sytuacji braku kontaktu zwrotnego;
- znaczenie kreowania przyszłości swojej i odbiorcy komunikatów mailowych;
- ukierunkowanie na poszukiwanie rozwiązań, zamiast tworzenia kolejnych problemów;
- kreowanie postaw emocjonalnych;
- SKUPIENIE, KONCENTRACJA.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
- uczestnicy otrzymają skuteczne narzędzia komunikacji i relacji
- uczestnicy pracują na case-studies
- uczestnicy przyswoją modele postaw: mentora, osoby przekazującej wiedzę i dzielącej się wiedzą, edukacyjną i wspierającą
- uczestnicy poznają korzyści zarządzania wiedzą w organizacji
- uczestnicy docenią wartość dzielenia się wiedzą jawną i ukrytą w organizacji oraz poznają sposoby, techniki i metody dzielenia się wiedzą
- uczestnicy poznają techniki wywierania wpływu i perswazji za pomocą nowoczesnych narzędzi w relacjach międzyludzkich
- rozpoznają swój styl wpływania na innych oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia (8 stylów)
- wyznaczą świadome i odkryją nieuświadomione wartości życia zawodowego i osobistego
- uczestnicy wykonują ćwiczenia pod okiem moderatora
Dzięki programowi uczestnicy:
- poznają narzędzia pracy LIDERA, mentora, edukatora, psychologa/coacha
- poznają prawdziwe historie osiągnięć klientów Coach Studio
- zapoznają się z modelem "nie oceniaj, nie obwiniaj, nie porównuj"
- dowiedzą się jak pociągać za sobą innych
- poznają lepiej swój potencjał i odkryją nowe szanse i możliwości
- zdobędą umiejętność słuchania i zadawania wspierających pytań
- zdobędą wiedzę o "wiedzy tajemnej" czyli ukrytej w organizacji
- zdobędą umiejętności w 3 kluczowych obszarach - kierowanie sobą, kierowanie zespołem, kierowanie organizacją
- zdobędą umiejętność korzystania z mądrości innych
- otrzymają wsparcie coachingowe i mentorskie
Damian Michalik. MBA
Absolwent Studiów Podyplomowych Master of Business Administration (EY Academy of Business) , wyróżniony nagrodą Rektora AWSB. Absolwent Studiów Podyplomowych "Coaching-jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania" Uzyskał międzynarodową akredytację ICF. Pedagog. Mistrz w rzemiośle zegarmistrzostwo.
Aktywny biznesowo nieprzerwanie od 1992 roku. Doceniany za podstawowe i niepodważalne wartości w życiu i biznesie przez społeczność chorych na mukowiscydozę, krajowy biznes oraz światowe wielkiekorporacje.
dr Izabela Michalik
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Członek kadry zarządzającej instytucji edukacyjnej. Ekspert PARP oraz Urzędu Marszałkowskiego w zakresie pomocy publicznej dla przedsiębiorców. Autor artykułów naukowych z zakresu zarządzania wiedzą oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Temat ukrytej wiedzy a zaangażowania organizacyjnego jest jednym z modułów naszego programu, w którym autorka wyróżnionej pracy doktorskiej, dr Izabela Michalik, przedstawi wyniki badań i światowe trendy w tej dziedzinie.
Specjalizacja
Praca z organizacjami ukierunkowana na sprawne i skuteczne zarządzanie wiedzą. Praca z ludźmi skoncentrowana na wydobywaniu i wzmacnianiu ich kompetencji. Praca z kadrami zarządzającymi pod kątem wzmacniania zaangażowania pracowników.