Marketing internetowy w praktyce-tworzenie strategii marketingowej. Szkolenie Online

location icon
Online Online
calendar icon
Od 28 sty 9:00 do 29 sty 17:00
ticket icon
Od 1 390,00 zł

MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE - TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ

Grupa docelowa:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chciałyby działać w marketingu internetowym. Szkolenie dedykowane jest influencerom i początkującym pracownikom w branży oraz osobom, które prowadzą działalność i chciałyby lepiej przygotować się do działań marketingowych prowadzonych w Internecie.

Charakterystyka i cel szkolenia:

Obecnie marketing internetowy ma niezwykły potencjał w prowadzeniu sprzedaży produktów i usług. Dzięki dobrze opracowanej kampanii digitalowej, będziesz w stanie rozwinąć swój biznes i przenieść go na wyższy poziom.

W czasie szkolenia dowiesz się, jaka jest specyfika Google Ads i Facebook Ads, jakie znaczenie ma SEO oraz dobrze skonfigurowana analityka. Będziesz w stanie przygotować strategię i ocenić ją pod kątem performance'owym, a także dowiesz się, w jaki sposób współpracować z agencjami digitalowymi. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do dalszego rozwijania kompetencji w zakresie marketingu internetowego.

Szkolenie prowadzone jest przez specjalistów, którzy pracują na co dzień z platformami Facebook, Instagram czy Linkedin. Dzięki szerokiemu zakresowi wiedzy także z innych dziedzin (Google Ads, Display 360, SEO, analityka), przedstawią wiedzę w sposób kompleksowy i przejrzysty.

Uczestnik na poziomie wiedzy:

Dowie się, jakie są możliwości w zakresie marketingu internetowego

Pozna specyfikę platform reklamowych oraz znaczenie SEO, analityki

Dowie się, jak przygotować siebie i swoją firmą do przygotowania strategii marketingowej

Pozna specyfikę budowania strategii i proces

Dowie się, jak współpracować z agencjami digitalowymi

Umiejętności

Przygotowanie strategii

Ocena strategii pod kątem performance

Umiejętność dobrania priorytetowych platform w obszarze działalności

Zbudowanie odpowiedniego i skutecznego procesu współpracy z agencjami oraz ocena ich wyników

Postawy

Świadome zarządzanie działaniami marketingowymi (zespołu internal lub agencji) i przygotowanie strategii digital

Pewność w realizowanych działaniach i świadomość podejmowanych kroków/testów

PROMGARM SZKOLENIA:

1. Wstęp, wprowadzenie do marketingu internetowego -

Krótkie omówienie SEO,

PPC, Social Media oraz roli Analityki.

Planowanie kampanii digitalowych: planowanie budżetu, tworzenie/analiza mediaplanów.

Narzędzia używane w marketingu internetowym.

2. SEO w praktyce -

Kierunek działań SEO. Planowanie strategii, korzystanie z narzędzi, dobór fraz.

Podział: SEO On-Site, Off-Site.

Omówienie i różnice.

SEO On-Site: optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek.

SEO Off-Site: link building, Google Moja Firma / NAPy.

3. Google Ads w praktyce -

Google Ads - alternatywa dla SEO?

Typy kampanii Google Ads - cechy, zalety, wady.

Analiza kreacji i wyników kampanii Google Ads.

Kontrola agencji pod kątem Google Ads - na co zwracać uwagę?

4. Facebook Ads w praktyce -

Facebook Ads - omówienie, różnice między Google Ads

Typy kampanii Facebook Ads - cechy, zalety, wady.

Analiza kreacji i wyników kampanii Facebook Ads

Kontrola agencji pod kątem Facebook Ads - na co zwracać uwagę?

5. Pomiar efektywności e-marketingu -

Google Analytics - przegląd funkcji i raportów.

Synergia działań digitalowych: analiza raportu konwersji wspomaganych i modeli atrybucji.

Na co zwrócić uwagę przy ocenie skuteczności działań?

Podstawowe wskaźniki pomiaru

Analiza przykładowych raportów kampanii.

6. Marketing internetowy w praktyce- Tworzenie strategii marketingowej

Budowanie strategii działań marketingowych

Jak przygotować brief i określić swoje cele?

Jak dobrać platformy reklamowe i priorytetowe działania (wprowadzenie do typów kampanii w ramach działań)?

Jak stworzyć plan działań, timeline i persony z uwzględnieniem testów i trendów?

Jak dobrać budżet i jak nim dysponować w czasie?

SZKOLENIE OTWARTE W WERSJI ONLINE- a cóż to takiego ?

  • Chcesz zrealizować szkolenie zdanie- nie wychodząc z domu czy biura?
  • Zapisałeś się na kolejne szkolenie, które zostało odwołane?
  • Chcesz mieć pewność realizacji Twojego szkolenia?
  • Chcesz się ciągle rozwijać?
  • Nie chcesz marnować czasu na dojazdy?
  • Potrzebujesz wsparcia w konkretnym zakresie?

SZKOLENIE WERSJI ONLINE jest dla Ciebie!

Grupa Szkoleniowa SOLBERG wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom przygotowała rozwiązanie

SZKOLENIE OTWARTE W WERSJI ONLINE

Jak wygląda takie szkolenie?

Potrzebujesz laptopa wyposażonego w kamerkę oraz mikrofon, wygodnego siedzenia, kubka ulubionego napoju. Logujesz się do podanej przez nas aplikacji w umówionym czasie i terminie i pracujecie z trenerem oraz innymi uczestnikami grupy szkoleniowej online.

Szkolenie podzielone jest na sesje ok 1,5-2 h, tak byś w pełni przyswajał wiedzę oraz przerwy koncentracyjne.

W zależności od harmonogramu szkolenie realizowane jest w godz. 9.00-17.00.

KORZYŚCI:

  • Szkolenie jest dopasowane do Państwa bieżących potrzeb
  • Masz realny wpływ na przebieg szkolenia
  • Osiągasz zmaksymalizowane efekty szkoleniowe
  • Jesteś pod stałą opieką naszej firmy- zawsze chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje pytania, przygotujemy dodatkowe materiały wynikające z przebiegu szkolenia

Czas trwania:

2 dni -16 h

cena

1390 zł brutto / os (zwolnienie z VAT)

Gwarancje SOLBERG:

• gwarancja komfortowej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
• gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
• gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika - powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
- symulacje, mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ

Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
AKTUALNY HARMONOGRAM SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ NA: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram
Zapraszamy do współpracy.
Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego

ZAUFALI NAM:

Kim jesteśmy?


Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Zapraszamy do współpracy.


ORGANIZATOR:

GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

www.solberg-szkolenia.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Marketing internetowy w praktyce-tworzenie strategii marketingowej. Online
27 Stycznia 2021, 17:00 1 390,00 zł