GB 2020 Ekspozycja marki w social media jako element strategii marketingowej

location icon
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Al. Zwycięstwa 96/98, sala D, budynek III, Gdynia
calendar icon
Od 18 lut 9:00 do 18 lut 11:30

SZKOLENIE TYLKO DLA UCZESTNIKÓW KONKURSU GDYŃSKI BIZNESPLAN 2020!

Na szkoleniu zostanie poruszony temat planowania strategii marketingowej w dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie. Czy social media to jedyne miejsce na komunikację? Czy prasa i reklama outdoor to już przeżytek?
Porozmawiamy o tym jak social media wpłynęły na marketing i PR, a także o tym dlaczego pewne elementy w marketingu są niezmiennie niezależnie od czasów, w których żyjemy.

Prowadząca:

Dorota Cząstka - Na co dzień prezes studia kreatywnego HIDAY współpracującego z firmami z sektora lifestyle i fashion.
Na swoim koncie ma kilkuletnią współpracę zarówno z największymi galeriami handlowymi, takimi jak Galeria Bałtycka, czy Galeria Kaskada, jak i mniejszymi markami, jak gdyńska marka torebek Mana Mana. Organizatorka i pomysłodawczyni projektu GDYNIA KREATYWNA organizowanego wspólnie z Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz PROJEKTU MODA, który tworzy wspólnie z Centrum Designu Gdynia.
Kocha zmiany, dlatego każdego roku inicjuje nowy projekt. Rozwijając go z edycji na edycję, stawia sobie poprzeczkę coraz wyżej.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  GB 2020 Ekspozycja marki w social media
Wyprzedane Brak wolnych miejsc