MARCUS CX, UX & SXO Design

location icon
Biuro ONE House BOBROWIECKA 8, Warszawa
calendar icon
Od 8 lut 9:00 do 8 lut 17:00
ticket icon
Od 1 200,00 zł

MARCUS CX, UX & SXO Design

OPIS SZKOLENIA NA HEADER

Dlaczego doświadczenie użytkownika jest istotnym punktem dla Twojego Klienta? Wejdź razem z nami w świat CX, UX i SXO i dowiedz się, dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu. Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić.

OPIS SZKOLENIA

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu, poznasz świat doświadczeń klienta (CX), projektowania doświadczeń użytkownika (UX) oraz optymalizacji dla wyszukiwarek (SXO) i ich kluczowe znaczenie w erze cyfrowej Nauczysz się oceniać użyteczność swoich produktów, odkrywać wartościowe momenty "aha" oraz wprowadzać codzienne dobre praktyki, które pomogą Ci lepiej zrozumieć i spełnić oczekiwania swoich klientów. Dzięki warsztatowej formie szkolenia będziesz mieć okazję przećwiczyć w praktyce optymalizację UX i CX w Twoim biznesie.

ADRESACI SZKOLENIA (część zatytułowana Czy to szkolenie jest dla Ciebie)

Szkolenie adresowane jest do:

  • Osób chcących zapoznać się z CX, UX i SXO
  • Specjalistów z obszaru e-commerce i digital marketingu
  • Przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć konwersję biznesu w Internecie

Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru konwersji i jej optymalizacji

AGENDA SZKOLENIA (program)

  • 1.Czym jest projektowanie doświadczeń?
    • Czym jest CX w świecie Digitalu?
    • Pojęcie UX design - jak doświadczamy produktu?
    • Czym jest projektowanie zorientowanie na klienta?
    • UX a CX z perspektywy firmy. Na co zwrócić uwagę?
  • 2.UX i CX twoim biznesie - jak pozwoli Ci się wyróżnić?
    • Jak ocenić użyteczność swoich produktów?
    • Moment "aha" - czym jest, jak go odkryć i jaką ma wartość dla biznesu?
  • • Sprawdźmy UX i CX w Twoim biznesie - część warsztatowa
  • 3.Dotarcie do użytkownika - SXO
    • Wprowadzenie do SXO
    • Zrozumienie użytkownika
    • SXO i struktura strony
    • Mierzenie sukcesu SXO
  • 4.Codzienne dobre praktyki
  • • Serwis dopasowany dla seniorów
    • Ważne aspekty WCAG
    • Dopasuj konwersję w sklepie
    • Drogi Kliencie Wracaj! - czyli dobre praktyki po zakupie


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

Dowiesz się, czym jest CX, UX i SXO oraz dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu.

Zobaczysz, dlaczego ruch użytkownika na Twojej stronie jest istotny oraz jaki ma wpływ na ścieżkę zakupową.

Dowiesz się, jak ważne jest dbanie o użytkownika w trakcie konwersji jak i po jej zakończeniu.

Dowiesz się, dlaczego testy i badania użytkowników są istotne dla Twojego biznesu.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NA SZKOLENIE MARCUS CX, UX & SXO Design
już niedostępne 1 200,00 zł -