MARCUS Multiscreen Ad
BIURO ONE House Sp. z o.o.
BOBROWIECKA 8,
Warszawa
Od 25 maj 9:00 do 25 maj 17:00
MARCUS Multiscreen AD
MARCUS Multiscreen ADKampanie Multiscreen: TV & VideoPoziom: Średniozaawansowany
Dla kogo?
- Specjaliści i managerowie działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe
- Właściciele firm budujący własne marki
- Osoby współpracujące z domami mediowymi
- Zainteresowani komunikacją marketingową i rynkiem mediów
Czego się dowiesz?
- Zobaczysz, jak przebiega ewolucja treści Video w Polsce - zarówno w kontekście nadawców jak i reklamodawców
- TV i Video Online: poznasz każdy z kanałów komunikacji - jego słabe i mocne strony
- Dowiesz się, jacy użytkownicy najchętniej wybierają poszczególne kanały i jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do Twojej grupy celowej
- Dowiesz się, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność
- Poznasz różnice w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i dowiesz się, jak wykorzystać ich synergię
Agenda:
Moduł I Ewolucja Video w Polsce
- Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
- COVID-19 - zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
- Rynek Video Online - jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?
Moduł II Videow kontekście widza i użytkownika
- Tło kulturowe w Polsce - czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
- Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi - nie tylko TikTok
- Konstrukcja komunikatu - czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?
Moduł III Planowanie i realizacja kampanii Video
- Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją - na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
- Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
- Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych - czy coś takiego istnieje?
Moduł IV Przyszłość
- Ewolucja kilku sekund - co można powiedzieć w 15"?
- Viral i challenge vs treści eksperckie - w którą stronę idziemy?
- Algorytmy platform dystrybucji treści - powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
- Memy, gify i plagiaty - komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media
MARCUS Academy
Sprawdź Nas na: https://marcusacademy.pl/