MARCUS Multiscreen AD

location icon
ONE House Bobrowiecka 8, Warszawa
calendar icon
Od 8 gru 9:00 do 8 gru 17:00

MARCUS Multiscreen AD

Kampanie Multiscreen: TV & Video

Poziom: Średniozaawansowany

Dla kogo?

  • Specjaliści i managerowie działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe
  • Właściciele firm budujący własne marki
  • Osoby współpracujące z domami mediowymi
  • Zainteresowani komunikacją marketingową i rynkiem mediów

Czego się dowiesz?

  • Zobaczysz, jak przebiega ewolucja treści Video w Polsce - zarówno w kontekście nadawców jak i reklamodawców
  • TV i Video Online: poznasz każdy z kanałów komunikacji - jego słabe i mocne strony
  • Dowiesz się, jacy użytkownicy najchętniej wybierają poszczególne kanały i jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do Twojej grupy celowej
  • Dowiesz się, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność
  • Poznasz różnice w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i dowiesz się, jak wykorzystać ich synergię

Agenda:

Moduł I Ewolucja Video w Polsce

  • Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
  • COVID-19 - zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
  • Rynek Video Online - jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?

Moduł II Videow kontekście widza i użytkownika

  • Tło kulturowe w Polsce - czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
  • Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi - nie tylko TikTok
  • Konstrukcja komunikatu - czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?

Moduł III Planowanie i realizacja kampanii Video

  • Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją - na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
  • Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
  • Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych - czy coś takiego istnieje?

Moduł IV Przyszłość

  • Ewolucja kilku sekund - co można powiedzieć w 15"?
  • Viral i challenge vs treści eksperckie - w którą stronę idziemy?
  • Algorytmy platform dystrybucji treści - powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
  • Memy, gify i plagiaty - komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media

MARCUS Academy

Sprawdź Nas na: https://marcusacademy.pl/

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 1 476,00 zł -