MARCUS Digital Ad Marketing internetowy - kanały, narzędzia, strategia
ONE House
Od 17 sty 9:00 do 17 sty 17:00
MARCUS Digital Ad
Marketing internetowy - kanały, narzędzia, strategia
Poziom: Średniozaawansowany
Dla kogo?
- Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu.
- Specjaliści z obszaru marketingu internetowego.
- Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie.
- Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej.
Czego się dowiesz?
- Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego.
- Poznasz skuteczne metody wykorzystywania kanałów w kampaniach digital.
- Dowiesz się, czym jest reklama online, jakie budżety wydawane są na reklamy i jakie korzyści dzięki niej osiągnie Twoja firma.
- Dowiesz się, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w Twojej kampanii internetowej.
Agenda
Moduł I Prezentacja kanałów digital media
- Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie.
- Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i planowanie.
- Ścieżka zakupowa użytkownika.
- Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic.
- Reklama w wyszukiwarce Google.
- Reklama video.
- Reklama w Social Media.
Moduł II Planowanie kampanii online
- Sposoby planowania działań w kampanii online.
- Przykłady kampanii marketingowych - case study.
- Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe.
- Planowanie kampanii online - warsztaty.
- Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych - podsumowanie Q&A.
MARCUS Academy
Sprawdź Nas na: https://marcusacademy.pl/