MARCUS Digital Ad Marketing internetowy - kanały, narzędzia, strategia

location icon
ONE House Bobrowiecka, 8, Warszawa
calendar icon
Od 17 sty 9:00 do 17 sty 17:00

MARCUS Digital Ad

Marketing internetowy - kanały, narzędzia, strategia

Poziom: Średniozaawansowany

Dla kogo?

  • Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu.
  • Specjaliści z obszaru marketingu internetowego.
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie.
  • Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej.

Czego się dowiesz?

  • Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego.
  • Poznasz skuteczne metody wykorzystywania kanałów w kampaniach digital.
  • Dowiesz się, czym jest reklama online, jakie budżety wydawane są na reklamy i jakie korzyści dzięki niej osiągnie Twoja firma.
  • Dowiesz się, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w Twojej kampanii internetowej.

Agenda

Moduł I Prezentacja kanałów digital media

  • Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie.
  • Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i planowanie.
  • Ścieżka zakupowa użytkownika.
  • Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic.
  • Reklama w wyszukiwarce Google.
  • Reklama video.
  • Reklama w Social Media.

Moduł II Planowanie kampanii online

  • Sposoby planowania działań w kampanii online.
  • Przykłady kampanii marketingowych - case study.
  • Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe.
  • Planowanie kampanii online - warsztaty.
  • Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych - podsumowanie Q&A.

MARCUS Academy

Sprawdź Nas na: https://marcusacademy.pl/

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 1 476,00 zł -