MARCUS Brand Communication Skuteczna komunikacja marketingowa
ONE House
Od 15 wrz 9:00 do 15 wrz 17:00
MARCUS BRAND COMMUNICATION
Skuteczna komunikacja marketingowa
Poziom: Średniozaawansowany
Dla kogo?
- Specjaliści i managerowie działający w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki.
- Właściciele marek i firm zainteresowani zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych.
- Osoby zainteresowane rozwinięciem wiedzy na temat komunikacji marketingowej.
Czego się dowiesz?
- Rozwiniesz kompetencje klarownego i skutecznego komunikowania się z rynkiem, ze swoimi odbiorcami.
- Nauczysz się, jak przeprowadzić analizę dotychczasowej i planowanej komunikacji pod kątem jej skuteczności i realizacji celów.
- Rozwiniesz umiejętność optymalizowania nakładów na komunikację reklamową - efektywność kosztowa/czasowa/zasobów.
- Poznasz zasady i czynniki niezbędne do przygotowania strategii komunikacji.
- Rozwiniesz kompetencje z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki.
- Poznasz praktyczne narzędzia do ewaluacji efektywności proponowanych rozwiązań kreatywnych kontra postawione cele, feedbackowanie pomysłów agencji.
Agenda
Moduł I Jak, do kogo i o czym marka się komunikuje?
- Zjawisko komunikacji, czyli od czego wszystko się zaczyna.
- Pozycjonowanie rynkowe marki - co to jest, jakie zawiera elementy i jak są one wykorzystywane w procesie tworzenia komunikacji marki.
- Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak je wyznaczyć, co je różni.
- Część praktyczna, case studies.
Moduł II Brief komunikacyjny - dlaczego bez niego wszystko się sypie?
- Co to jest brief i o co tyle hałasu.
- Elementy briefu komunikacyjnego.
- Dobrze wypełniony brief i co dalej.
- Część praktyczna, case studies.
Moduł III Od briefu do komunikacji marketingowej 360o
- Ogólne zasady skutecznej komunikacji.
- Retoryka i perswazja w reklamie - jak jej używać.
- Archetypy i storytelling.
- Część praktyczna, case studies.
Moduł IV Skuteczna komunikacja
- Strategia komunikacyjna w praktyce: od badań do insightu kreatywnego.
- Touchpointy pomiędzy mediami a egzekucją kreatywną.
- Złote zasady skutecznej komunikacji.
- Część praktyczna, case studies.
MARCUS Academy
Sprawdź Nas na: https://marcusacademy.pl/