MARCUS E-COMMERCE E-commerce - kanały, narzędzia, strategia

location icon
ONE House Bobrowiecka, 8, Warszawa
calendar icon
Od 4 lis 9:00 do 4 lis 17:00

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Dowiesz się, co jest obecnie najistotniejsze na rynku e-commerce
  • Poznasz opcje rozwoju własnego sklepu i na co zwrócić szczególną uwagę
  • Zdobędziesz wiedzę na temat czynników, które wpływają na skuteczne prowadzenie e-commerce

Korzyści dla Firmy

  • Wzrost rentowności, dzięki poznaniu możliwości optymalizacji bieżących działań i planowaniu nowych aktywności
  • Poprawa aktualnej kondycji sklepu dzięki wykorzystaniu dobrych praktyk
  • Wykorzystanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy w celu osiągnięcia coraz lepszych wyników

Korzyści dla Uczestnika

  • Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
  • Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
  • Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
  • Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację

Program szkolenia

Moduł I

E-commerce - aktualna sytuacja, trendy i możliwości

  • Trendy na rynku e-commerce
  • Własny sklep czy marketplace
  • Obsługa klienta - o czym trzeba pamiętać

Moduł II

Własny sklep - na co zwrócić uwagę?

  • Jaką technologię wybrać?
  • Ważne kwestie techniczne - domena, ssl, serwer
  • UX - o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
  • Ścieżka zakupowa - od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
  • Zarządzanie asortymentem w sklepie
  • Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
  • Integracje z marketplace

Moduł III

Strategia e-commerce

  • Analiza konkurencji
  • Kto kupuje w Twoim sklepie - analiza person zakupowych
  • Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
  • Dywersyfikacja źródeł ruchu - wybór odpowiednich kanałów
  • Testy A/B, badania conversion lift
  • Jak przywiązać klienta na dłużej?
  • Jak istotny jest CX w strategii e-commere

Moduł IV

Analiza danych

  • Najważniejsze KPI - krótko i długookresowe
  • Budowa lejka zakupowego
  • Analiza zachowań zakupowych na stronie

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 1 200,00 zł -