Webinar - Jak rozpoznać i zareagować na konflikt w sytuacji kryzysu? Menedżer jako trzecia strona.

location icon
Online
calendar icon
Od 29 kwi 14:00 do 29 kwi 14:30
ticket icon
Od 0,00 zł

📣 Konflikt w sytuacji kryzysowej jest szczególnym rodzajem konfliktu. Oprócz występującej często sprzeczności interesów pojawiają się dodatkowo trudne emocje wynikające z zachwiania poczucia bezpieczeństwa naszych pracowników. Podczas webinaru przedstawiona zostanie specyfika konfliktu w kryzysie oraz wybrane możliwości działań menedżerskich. Webinar jest również zaproszeniem do e-szkolenia realizowanego na platformie e.vando.


Webinar - Jak rozpoznać i zareagować na konflikt w sytuacji kryzysu?  Menedżer jako trzecia strona.



🗯 Webinar będzie trwał 30 min. W tym czasie ekspert VandO przedstawi wyżej wspomniane zagadnienia. Uczestnicy będą mieli także możliwość zadawania bezpośrednich pytań ekspertowi za pomocą czatu.


Korzyści dla Uczestników webinaru:

✅ poznanie specyfiki konfliktu w kryzysie,

✅ poznanie wybranych działań, które może podjąć menedżer w sytuacji pojawienie się konfliktu;

✅ 10% zniżki na szkolenie online: Jak rozpoznać i zareagować na konflikt w sytuacji kryzysu? Menedżer jako trzecia strona.


Kogo zapraszamy:

✅ menedżerów, kierowników zespołów: projektowych, stałych, rozproszonych w każdej strukturze organizacyjnej,

✅ właścicieli małych firm, firm rodzinnych i osoby prowadzące działalność gospodarczą, w ramach której współpracują np. z ekspertami zewnętrznymi.


Prowadzący:

Joanna Telus - promotor i praktyk dialogu oraz konstruktywnego rozwiązywania konfliktów; mediator, trener i konsultant biznesowy. Doktor nauk społecznych, socjolog. Od 1996 roku rozwija swój warsztat pracy realizując warsztaty, szkolenia, doradztwo czy prowadząc mediacje. Przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleniowych i doradczych dla firm, organizacji publicznych czy osób prywatnych. Współpracowała z kilkudziesięcioma firmami i urzędami, m.in.: BASF, Faurecia, ETI Polam, ABB, Clear, Ministerstwo Obrony Narodowej, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego i wiele innych. Założyciel i prezes VandO.

Magdalena Robak - psycholog organizacji i pracy. Od 1996 roku wzmacnia kompetencje ludzi, zespołów i firm jako konsultant, trener, facylitator. Projektuje i wdraża kompleksowe programy rozwoju kompetencji menedżerskich, budowania współpracy opartej o wspólne wartości oraz wzmacniania kompetencji bazowych (w firmach, zespołach, projektach). Zrealizowała ponad 18 tysięcy godzin szkoleniowych i ponad 70 projektów doradczo-rozwojowych. W latach 1998-2009 wykładowca w Warszawskiej Szkole Reklamy, w latach 2005-2016 kierownik modułów praktycznych i wykładowca na Uniwersytecie SWPS (Warszawa). Członek IPMA Polska (w tym członkiem Mazowieckiej Grupy Regionalnej) i aktywny asesor Polish Project Excellence Award wg Project Excellence Baseline IPMA. Trener przywództwa systemowego SPOCO®. Mediator. Działania rozwojowe realizowała między innymi dla: Costa Coffee Polska, IKEA Retail, Bosch Service, BMW Polska, PAŻP, Suez, Computaris, Lexus Polska, UMWM w Warszawie, Urząd Miasta Warszawa, Caterpillar Financial Service, Indykpol, BNP Paribas Security Services i wielu innych.

📣 Mail z linkiem do dołączenia do webinaru zostanie przesłany w środę 29 kwietnia, o godzinie 10.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet normalny

dostępnych: 37

już niedostępne -