Webinar - Wsparcie emocjonalne pracownik贸w w sytuacji zmian i kryzys贸w. Mened偶er jako partner i opiekun emocji.

location icon
Online
calendar icon
Od 22 kwi 15:00 do 22 kwi 15:30
ticket icon
Od 0,00聽z艂

馃摚 W dynamicznie zmieniaj膮cej si臋 rzeczywisto艣ci, w kt贸rej cz臋sto pojawiaj膮 si臋 trudne emocje a pracownicy maj膮 zachwiane poczucie bezpiecze艅stwa adekwatna reakcja mened偶era staje si臋 jedn膮 z kluczowych umiej臋tno艣ci. W trakcie webinaru przedstawione zostanie zagadnienie r贸偶nych reakcji na zmian臋 i kryzys, kt贸re mog膮 mie膰 wp艂yw na efektywno艣膰 wykonywanych przez pracownika zada艅. Webinar jest r贸wnie偶 zaproszeniem do e-szkolenia realizowanego na platformie e.vando.


Webinar - Wsparcie emocjonalne pracownik贸w w sytuacji zmian i kryzys贸w.  Mened偶er jako partner i opiekun emocji - VandO


馃棷 Webinar b臋dzie trwa艂 30 min. W tym czasie ekspert VandO przedstawi wy偶ej wspomniane zagadnienia. Uczestnicy b臋d膮 mieli tak偶e mo偶liwo艣膰 zadawania bezpo艣rednich pyta艅 ekspertowi za pomoc膮 czatu.


Korzy艣ci dla Uczestnik贸w webinaru:

鉁 poznanie specyfiki reakcji na kryzys i zmian臋,

鉁 poznanie wybranych dzia艂a艅, kt贸re mo偶e podj膮膰 mened偶er w sytuacji pojawienia si臋 trudnych emocji w艣r贸d pracownik贸w w sytuacji kryzysu;

鉁 10% zni偶ki na szkolenie online: Wsparcie emocjonalne pracownik贸w w sytuacji zmian i kryzys贸w. Mened偶er jako partner i opiekun emocji.


Kogo zapraszamy:

鉁 mened偶er贸w, kierownik贸w zespo艂贸w: projektowych, sta艂ych, rozproszonych w ka偶dej strukturze organizacyjnej,

鉁 w艂a艣cicieli ma艂ych firm, firm rodzinnych i osoby prowadz膮ce dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮, w ramach kt贸rej wsp贸艂pracuj膮 np. z ekspertami zewn臋trznymi.


Prowadz膮cy:

Joanna Telus - promotor i praktyk dialogu oraz konstruktywnego rozwi膮zywania konflikt贸w; mediator, trener i konsultant biznesowy. Doktor nauk spo艂ecznych, socjolog. Od 1996 roku rozwija sw贸j warsztat pracy realizuj膮c warsztaty, szkolenia, doradztwo czy prowadz膮c mediacje. Przeprowadzi艂a kilka tysi臋cy godzin szkoleniowych i doradczych dla firm, organizacji publicznych czy os贸b prywatnych. Wsp贸艂pracowa艂a z kilkudziesi臋cioma firmami i urz臋dami, m.in.: BASF, Faurecia, ETI Polam, ABB, Clear, Ministerstwo Obrony Narodowej, Urz膮d Marsza艂kowski Wojew贸dztwa Mazowieckiego i wiele innych. Za艂o偶yciel i prezes VandO.

Magdalena Robak - Psycholog organizacji i pracy. Od 1996 roku wzmacnia kompetencje ludzi, zespo艂贸w i firm jako konsultant, trener, facylitator. Projektuje i wdra偶a kompleksowe programy rozwoju kompetencji mened偶erskich, budowania wsp贸艂pracy opartej o wsp贸lne warto艣ci oraz wzmacniania kompetencji bazowych (w firmach, zespo艂ach, projektach). Zrealizowa艂a ponad 18 tysi臋cy godzin szkoleniowych i ponad 70 projekt贸w doradczo-rozwojowych. W latach 1998-2009 wyk艂adowca w Warszawskiej Szkole Reklamy, w latach 2005-2016 kierownik modu艂贸w praktycznych i wyk艂adowca na Uniwersytecie SWPS (Warszawa). Cz艂onek IPMA Polska (w tym cz艂onkiem Mazowieckiej Grupy Regionalnej) i aktywny asesor Polish Project Excellence Award wg Project Excellence Baseline IPMA. Trener przyw贸dztwa systemowego SPOCO庐. Mediator. Dzia艂ania rozwojowe realizowa艂a mi臋dzy innymi dla: Costa Coffee Polska, IKEA Retail, Bosch Service, BMW Polska, PA呕P, Suez, Computaris, Lexus Polska, UMWM w Warszawie, Urz膮d Miasta Warszawa, Caterpillar Financial Service, Indykpol, BNP Paribas Security Services i wielu innych.


馃摚 Mail z linkiem do do艂膮czenia do webinaru zostanie przes艂any w 艣rod臋 22 kwietnia, o godzinie 10.

Do艂膮cz do wydarzenia

Do艂膮cz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dost臋pne do Liczba
  Bilet normalny

dost臋pnych: 71

ju偶 niedost臋pne -