Webinar: Lider w roli trenera - wzmacnianie kompetencji pracownika w treningu on-the-job

location icon
Online
calendar icon
Od 2 lip 14:00 do 2 lip 14:45
ticket icon
Od 0,00 zł

Cele webinaru:

  • krótka analiza tego jak można zacząć lub wzmocnić swoją rolę lidera-trenera;
  • pomysł na strukturę treningu on-the-job;
  • przygotowanie treningu on-the-job;
  • jakich pułapek warto unikać w trakcie obserwacji szkolonego;
  • model dobrego feedbacku rozwojowego;
  • jak rozwijać kompetencje pracownika po obserwacji treningowej;
  • trudne sytuacje w pracy lidera w roli trenera.


Webinar: Lider w roli trenera - wzmacnianie kompetencji pracownika w treningu on-the job


🗯  Webinar będzie trwał 45 min. W tym czasie ekspert VandO przedstawi wyżej wspomniane zagadnienia. Uczestnicy będą mieli także możliwość zadawania bezpośrednich pytań ekspertowi za pomocą czatu.


Korzyści dla uczestników:

  • przyjrzenie się możliwościom rozwoju kompetencji pracowników, jakie daje trening on-the-job;
  • krótka analiza siebie w roli lidera-trenera;
  • odpowiedź na pytanie jak patrzeć na kompetencje pracowników i skąd wziąć "dane wejściowe" do treningu - czyli jakie dokładnie kompetencje pracownika chcę rozwijać;
  • poznanie pomysłu na strukturę treningu on-the-job;
  • przypomnienie założeń dobrego feedbacku rozwojowego;
  • analiza możliwości pracy rozwojowej z pracownikiem po obserwacji treningowej.
  • analiza trudnych sytuacji w trakcie treningu on-the-job - czyli jak pracować z podwładnym, który nie chce brać odpowiedzialności za swój rozwój.


Poruszane tematy:

  • lider w roli trenera;
  • skąd lider może brać założenia do treningu pracownika;
  • pomysł na strukturę treningu on-the-job;
  • jak przygotować siebie jako lidera i pracownika do treningu on-the-job - dobre praktyki;
  • wyzwania i pułapki w trakcie obserwacji szkolonego;
  • jak dać dobry feedback rozwojowy;
  • pomysł na pracę rozwojową lidera;
  • trudne sytuacje w trakcie treningu on-the-job.


Prowadzący:

Rafał Brodowski - prowadzi projekty szkoleniowe od 2006 roku. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży i obsługi klientów, negocjacji i prezentacji handlowych oraz szkoleniach w zakresie rozwojowym menedżerów: motywacji i zarządzania zespołami zadaniowymi (szczególnie handlowymi). W szkoleniach związanych z sprzedażą, prezentacjami i negocjacjami opiera metodologię współpracy z klientami na precyzyjnym określaniu i zapewnianiu KPI (kluczowych wskaźników efektywności).

Od 2010 roku prowadzi też usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się również projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem finansowych systemów motywacyjnych. 


📣  Mail z linkiem do dołączenia do webinaru zostanie przesłany w dniu wydarzenia, o godzinie 10.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet normalny

dostępnych: 25

już niedostępne -