Webinar: Lider w roli trenera - wzmacnianie kompetencji pracownika w treningu on-the-job
Cele webinaru:
- krótka analiza tego jak można zacząć lub wzmocnić swoją rolę lidera-trenera;
- pomysł na strukturę treningu on-the-job;
- przygotowanie treningu on-the-job;
- jakich pułapek warto unikać w trakcie obserwacji szkolonego;
- model dobrego feedbacku rozwojowego;
- jak rozwijać kompetencje pracownika po obserwacji treningowej;
- trudne sytuacje w pracy lidera w roli trenera.
🗯 Webinar będzie trwał 45 min. W tym czasie ekspert VandO przedstawi wyżej wspomniane zagadnienia. Uczestnicy będą mieli także możliwość zadawania bezpośrednich pytań ekspertowi za pomocą czatu.
Korzyści dla uczestników:
- przyjrzenie się możliwościom rozwoju kompetencji pracowników, jakie daje trening on-the-job;
- krótka analiza siebie w roli lidera-trenera;
- odpowiedź na pytanie jak patrzeć na kompetencje pracowników i skąd wziąć "dane wejściowe" do treningu - czyli jakie dokładnie kompetencje pracownika chcę rozwijać;
- poznanie pomysłu na strukturę treningu on-the-job;
- przypomnienie założeń dobrego feedbacku rozwojowego;
- analiza możliwości pracy rozwojowej z pracownikiem po obserwacji treningowej.
- analiza trudnych sytuacji w trakcie treningu on-the-job - czyli jak pracować z podwładnym, który nie chce brać odpowiedzialności za swój rozwój.
Poruszane tematy:
- lider w roli trenera;
- skąd lider może brać założenia do treningu pracownika;
- pomysł na strukturę treningu on-the-job;
- jak przygotować siebie jako lidera i pracownika do treningu on-the-job - dobre praktyki;
- wyzwania i pułapki w trakcie obserwacji szkolonego;
- jak dać dobry feedback rozwojowy;
- pomysł na pracę rozwojową lidera;
- trudne sytuacje w trakcie treningu on-the-job.
Prowadzący:
Rafał Brodowski - prowadzi projekty szkoleniowe od 2006 roku. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży i obsługi klientów, negocjacji i prezentacji handlowych oraz szkoleniach w zakresie rozwojowym menedżerów: motywacji i zarządzania zespołami zadaniowymi (szczególnie handlowymi). W szkoleniach związanych z sprzedażą, prezentacjami i negocjacjami opiera metodologię współpracy z klientami na precyzyjnym określaniu i zapewnianiu KPI (kluczowych wskaźników efektywności).
Od 2010 roku prowadzi też usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się również projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem finansowych systemów motywacyjnych.
📣 Mail z linkiem do dołączenia do webinaru zostanie przesłany w dniu wydarzenia, o godzinie 10.