EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY (szkolenie dla handlowców)

location icon
Golden Floor Warszawa
calendar icon
Od 1 lip 9:00 do 1 lip 16:30
ticket icon
Od 1 217,70 zł

Szkolenie EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY pokaże jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.

Jak zmieni się Twoja sytuacja jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?
Jak zmieni się sytuacja Twojej firmy jeśli Twoi handlowcy zaczną skutecznie działać i sprzedawać?


Twoi handlowcy poznają następujące techniki pracy i będą wiedzieli jak:

  • Analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
  • Budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
  • Prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta
  • Dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
  • Zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży
  • Podejmować działania inicjujące i usprawniające relację


Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak zamykać sprzedaż.

Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.

Wyślij swoich handlowców na szkolenie! Daj im narzędzia do pracy, by mogli działać skutecznie i realizować cele.

BONUSY
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 488 zł

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓWreferencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

Wiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z odmową, obiekcjami i odrzuceniem. Szkolenie da im narzędzia tak by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć ilość transakcji. Daj im narzędzia do pracy, by mogli działać skutecznie i realizować cele.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

Przygotowanie do wizyty/rozmowy.

  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • W czym jestem lepszy od konkurencji?
  • Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
  • Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).

Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.

  • Sprzedaż poprzez korzyści.
  • Manipulowanie ceną - cena to nie najważniejszy element.
  • Sprzedaż poprzez jakość i markę.
  • Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

Etapy i przebieg rozmowy handlowej.

  • Pierwszy kontakt - telefon od klienta.
  • Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy?

Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:

  • - nie jestem zainteresowany,
  • - proszę wysłać ofertę,
  • - mam swojego dostawcę.

Techniki zamykania.

  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.
  • Jak to robić - techniki.
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.


KOSZT INWESTYCJI:

990 zł/os. + 23% VAT
II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin: 790 zł/os. + 23% VAT V osoba - GRATIS
Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe.
Zapisz się tutaj:
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie
890 zł/os. + 23% VAT

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  dla uczestników
30 czerwca 2020, 16:30 1 217,70 zł