Sprzedaż

COPYWRITING

location icon
Szkolenie on-line
calendar icon
Od 9 mar 8:45 do 9 mar 16:00

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Ponad 80% osób rezygnuje z czytania po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20% zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund, aby zawojować uwagę odbiorcy. Umiejętność konkurowania o uwagę stała się kluczem sprzedaży, budowania marki i rozwoju firmy.

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi.

Korzyści

Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:

  • dobierać najskuteczniejsze słowado konkretnego odbiorcy i kontekstu,
  • określać korzyściwynikające z danego produktu,
  • tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
  • tworzyć skuteczniejsze ofertypromujące Twoją markę,
  • tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
  • skuteczniej komunikować liczby(ceny, czas, procenty)
    w komunikacie marketingowym.

Uczestnicy

Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży - doskonale zdajesz sobie z tego sprawę.
Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.

Program

9 MARCA 2023 R.

8.45 - Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00
- Rozpoczęcie szkolenia


ROZGRZEWKA KREATYWNA

Umysł podobnie jak ciało - rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy - pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.

ESENCJA - JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE

  • Co jest ważne w copywritingu?
  • Perswazyjność a czas czytelnika
  • Jak osiągnąć cel komunikatu?
  • Hierarchia informacji
  • Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?
  • Mniej czyli więcej - dlaczego warto nie "zawalać" odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?
  • Jak pisać krócej?
  • Jak wydobyć to, co najważniejsze?

KORZYŚĆ - JAK JĄ WYDOBYĆ?

  • Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!
  • Zanim zaczniesz pisać…
  • Do kogo piszesz?
  • Czego oczekujesz od odbiorcy?
  • Pisz po ludzku
  • Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?
  • Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?
  • "Klątwa wiedzy" - co to jest i dlaczego warto na nią uważać?
  • Korzyści czy cechy?
  • Koniec tekstu wieńczy dzieło - jak zachęcić do działania?

KONKRET - RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ

  • Co to znaczy "bardzo korzystna oferta"?
  • Ile to jest "wielu zadowolonych klientów"?
  • Dlaczego "zamydlanie oczu" Klientowi się nie opłaca?
  • Wiele, dużo, bardzo - czy te słowa jeszcze działają?
  • Jak nie pozwolić "podrobić" się konkurentom?
  • Jak przekazać to, co istotne?
  • "Dużo" czyli ile?
  • Zapychacze - dlaczego warto z nich zrezygnować?
  • Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?

GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH - NAGŁÓWEK

  • Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?
  • Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
  • Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?
  • 3 kategorie nagłówków
  • O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
  • Pułapka kreatywności - jak nie dać się w nią wplątać?

LICZBY - JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?

  • Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?
  • Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?
  • Dlaczego liczby lepiej sprzedają?
  • Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem
  • Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?
  • Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne

SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI

  • Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
  • Przykłady - słowa w różnym kontekście
  • Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?


16.00 - Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie ma wymiar praktyczny, a jego celem jest nie tylko przekazanie Ci konkretnego know-how, ale również wzmocnienie Twoich umiejętności przez zastosowanie różnych metod szkoleniowych:

  • Prelekcja,
  • Warsztaty,
  • Dyskusje,
  • Analiza,
  • Studium przypadku.

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

9 marca 2023R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 16/02/2023: 1 170 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat

Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: "Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio"

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Przedsprzedaż
Wyprzedane 1 439,10 zł Wyprzedane
  Normalny
Wyprzedane 1 685,10 zł Wyprzedane