COPYWRITING
SPRZEDAŻ, ZAKUPY
Ponad 80% osób rezygnuje z czytania po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20% zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund, aby zawojować uwagę odbiorcy. Umiejętność konkurowania o uwagę stała się kluczem sprzedaży, budowania marki i rozwoju firmy.
Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi.
Korzyści
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:
- dobierać najskuteczniejsze słowado konkretnego odbiorcy i kontekstu,
- określać korzyściwynikające z danego produktu,
- tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
- tworzyć skuteczniejsze ofertypromujące Twoją markę,
- tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
- skuteczniej komunikować liczby(ceny, czas, procenty)
w komunikacie marketingowym.
Uczestnicy
Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży - doskonale zdajesz sobie z tego sprawę.
Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.
Program
9 MARCA 2023 R.
8.45 - Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00 - Rozpoczęcie szkolenia
ROZGRZEWKA KREATYWNA
Umysł podobnie jak ciało - rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy - pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.
ESENCJA - JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE
- Co jest ważne w copywritingu?
- Perswazyjność a czas czytelnika
- Jak osiągnąć cel komunikatu?
- Hierarchia informacji
- Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?
- Mniej czyli więcej - dlaczego warto nie "zawalać" odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?
- Jak pisać krócej?
- Jak wydobyć to, co najważniejsze?
KORZYŚĆ - JAK JĄ WYDOBYĆ?
- Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!
- Zanim zaczniesz pisać…
- Do kogo piszesz?
- Czego oczekujesz od odbiorcy?
- Pisz po ludzku
- Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?
- Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?
- "Klątwa wiedzy" - co to jest i dlaczego warto na nią uważać?
- Korzyści czy cechy?
- Koniec tekstu wieńczy dzieło - jak zachęcić do działania?
KONKRET - RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ
- Co to znaczy "bardzo korzystna oferta"?
- Ile to jest "wielu zadowolonych klientów"?
- Dlaczego "zamydlanie oczu" Klientowi się nie opłaca?
- Wiele, dużo, bardzo - czy te słowa jeszcze działają?
- Jak nie pozwolić "podrobić" się konkurentom?
- Jak przekazać to, co istotne?
- "Dużo" czyli ile?
- Zapychacze - dlaczego warto z nich zrezygnować?
- Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?
GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH - NAGŁÓWEK
- Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?
- Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
- Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?
- 3 kategorie nagłówków
- O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
- Pułapka kreatywności - jak nie dać się w nią wplątać?
LICZBY - JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
- Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?
- Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?
- Dlaczego liczby lepiej sprzedają?
- Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem
- Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?
- Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne
SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
- Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
- Przykłady - słowa w różnym kontekście
- Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?
16.00 - Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie ma wymiar praktyczny, a jego celem jest nie tylko przekazanie Ci konkretnego know-how, ale również wzmocnienie Twoich umiejętności przez zastosowanie różnych metod szkoleniowych:
- Prelekcja,
- Warsztaty,
- Dyskusje,
- Analiza,
- Studium przypadku.
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
9 marca 2023R.
Sprawdź inne terminy szkoleniaMIEJSCE SZKOLENIA:
SZKOLENIE ON-LINE
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 16/02/2023: 1 170 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%
Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat
Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: "Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio"
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca