Office Manager Nowej Dekady

location icon
Szkolenie online
calendar icon
Od 14 lip 9:45 do 15 lip 15:00

BIURO ZARZĄDU

Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy, dlatego osoba sprawująca tę funkcję w szczególności powinna dbać o poszerzanie swoim kompetencji. Zastanawiasz się jak obudzić swoją innowacyjność oraz jakie usprawnienia wprowadzić, aby zoptymalizować swoje działania? Zapraszamy na kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Korzyści:

  • dostaniesz wskazówki jak wdrożyć zwinne podejście (agile) w Twojej codziennej pracy,
  • dowiesz się, które narzędzia design thinking mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów,
  • dowiesz się jak sobie radzić z wyzwaniami komunikacji zdalnej,
  • dostaniesz wskazówki, jak zadbać o personal branding,
  • poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
  • dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
  • poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie pracy office managera.

Uczestnicy

  • Office menedżerowie
  • Kierownicy biur
  • Kierownicy i specjaliści ds. administracji
  • Kierownicy sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Program:

DZIEŃ 1/ 14 LIPCA 2022 R.

09.45 - Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 - Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: Ewa Błaszczak


KOMUNIKACJA W PRACY OFFICE MANAGERA Z UWZGLĘDNIENIEM WYZWAŃ KOMUNIKACJI ZDALNEJ

  • Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
  • Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
  • Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
  • Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
  • Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
  • Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
  • Warsztaty - case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)

PERSONAL BRAND OFFICE MANAGERA

  • Rola wizerunkowo - prezentacyjna office managera
  • Wizerunek - jakie są składowe elementy?
  • Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny - jak prezentować swoje obszary kompetencji?

"ZWINNOŚĆ" OFFICE MANAGERA

  • Zwinne podejście do działania - Agile.
  • Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
  • Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
  • Co możesz zlecić na zewnątrz?
  • Jak radzić sobie z natłokiem zadań?

DESIGN THINKING W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
  • Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
  • Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?


15.00
Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 15 LIPCA 2022 R.

9.45 - Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00
- Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: mec. Romana Pietruk

PRAWO UMÓW W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
  • Umowa i oferta
  • Kiedy umowa zostaje zawarta?
  • Formy czynności prawnej - pisemna, elektroniczna, dokumentowa
  • Komparycja umowy - praca na dokumentach
  • Najważniejsze postanowienia w umowach
  • Zabezpieczenie umów - przykłady
  • Zakończenie współpracy - wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie

PRAWO PRACY DLA OFFICE MANAGERA

  • Mobbing i dyskryminacja w prawie pracy
  • Równe traktowanie w zatrudnieniu
  • Zawarcie umowy o pracę
  • Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
  • Obowiązki pracodawcy i pracownika
  • Zakaz konkurencji
  • Odpowiedzialność pracowników

PPK DLA OFFICE MANAGERA

  • Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
  • Wpłaty dokonywane do PPK - finansowanie, wysokość, termin
  • Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa
  • Podział środków w przypadku śmierci uczestnika PPK
  • Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK

RODO W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Przetwarzanie danych osobowych
  • Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
  • Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
  • Upoważnienia - jak poprawnie sporządzić?
  • Klauzule powierzenia - zapisy w umowach
  • Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?


15.00
- Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

14—15 lipca 2022R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 23/06/2022: 1 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 11%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: "Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio"

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
Wyprzedane 2 177,10 zł Wyprzedane
  Przedsprzedaż
Wyprzedane 1 931,10 zł Wyprzedane