Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny

location icon
MsMermaid - Conference Center Wioślarska 8, Warszawa
calendar icon
Od 16 cze 10:00 do 17 cze 16:00
ticket icon
Od 3 161,10 zł

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu? Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?

Zapraszamy na szkolenie "Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny".

Korzyści:

Podczas szkolenia:

  • Przećwiczysz porywające oraz motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.
  • Zdobędziesz wskazówki jak pobudzić wyobraźnie i zmysły odbiorcy.
  • Poznasz zasady perswazyjnej prezentacji
    i nauczysz się opowiadać o liczbach w sposób intrygujący i ciekawy.
  • Otrzymasz wskazówki jak ułatwić sobie zapamiętywanie treści przekazu.
  • Zrozumiesz jak właściwie pożytkować dane liczbowe.
  • Dowiesz się, dlaczego za każdym zbiorem danych kryją się ludzie i jak identyfikować bohaterów narracji.
  • Nauczysz się projektować atrakcyjne formy prezentacji danych.

Uczestnicy

ZAPRASZAMY:

Program:

DZIEŃ 1 / 16 CZERWCA 2020

INFORMACJA MOŻE BYĆ PIĘKNA, CZYLI 50% POLAKÓW NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY Z TEGO, ŻE STANOWI POŁOWĘ SPOŁECZEŃSTWA

Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji

W tej części zaprzyjaźniamy się ze storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.

  • Storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.
  • Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?
  • Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji
  • Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.
  • Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.

Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…

W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy Uczestnik tworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.

  • Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.
  • Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?
  • Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.
  • Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.
  • Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako "mentalny klej".

DZIEŃ 2 / 17 CZERWCA 2020

STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE

Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany

W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.

  • Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.
  • Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.
  • PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.
  • Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.
  • Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.

Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end

W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.

  • Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.
  • Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?
  • Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?
  • Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?
  • Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny
17 czerwca 2020, 16:00 3 161,10 zł