SDN Poland

Service Design Network Poland jest oficjalnym oddziałem globalnej organizacji Service Design Network, działającej od ponad 10 lat z misją budowania i szerzenia wiedzy na temat metodyki service design (projektowania usług). To pierwsza i najważniejsza instytucja zrzeszająca jednych z pierwszych propagatorów kierunku i przedstawicieli firm takich jak IDEO, Fjord, Livework. Polska jest 30-stym krajem, który oficjalnie dołącza do organizacji.

Członkowie Service Design Network i założyciele polskiego oddziału: Tomasz Bieńkowski (Innovation Titans), Beata Bieńkowska, Piotr Wojciechowski (FUZERS Service Design), Marta Kuroszczyk (InVisible Studio), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).

Motywem przewodnim na pierwsze miesiące funkcjonowania jest #newreality - nowa rzeczywistość biznesowa, skupiona na odbiorcy, wyznaczająca nowe standardy i nowe wyzwania. To wokół #newreality skupia się działalność edukacyjna polskiego oddziału. Wydarzenia organizowane przez Service Design Network Chapter Poland mają na celu integrację środowiska polskich projektantów usług, liderów zmiany (change management), osób działających w zakresie budowania doświadczeń odbiorców (user experience, customer experience), komunikacji.