Scandic Wrocław

Informacje o stronie - misja: Nasz kodeks postępowania Wiemy, że opinie Gości Scandic Wrocław stanowią ocenę naszej pracy oraz mają istotny wkład w budowanie hotelowej oferty, zgodnej z potrzebami naszych Gości. Komentarze opublikowane na naszym hotelowym fanpage’u mogą zostać przez nas wykorzystane w naszych kanałach informacyjnych, takich jak :telewizja hotelowa, prasa, w działaniach reklamowych oraz PR. Mamy nadzieję, że wspólnie będziemy przyczyniać się do budowania miłej i przyjaznej atmosfery wymiany informacji i komunikacji na naszym firmowym fanpage’u. Zasady i warunki dotyczące prawa własności intelektualnej: Scandic Wrocław zastrzega sobie prawo do usuwania postów, które naszym zdaniem są wulgarne, poniżające lub dyskryminujące daną osobę lub grupę osób, z powodu ich niepełnosprawności, pochodzenia etnicznego, orientacji seksualnej, rasy, religii, wyglądu, przekonania, płci. Kasowane będą także linki do stron zewnętrznych, które naruszają nasz kodeks postępowania oraz obowiązujące w Polsce prawo. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania postów, jeżeli ich treść niezwiązana jest z działalnością Scandic Wrocław. W sytuacji powtarzającego się naruszenia przez użytkownika poniższego kodeksu, zostaje on usunięty lub zablokowany na fanpage’u Scandic Wrocław. Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na Twoje pytanie jak najszybciej. Prosimy pamiętać, że komentarze są widoczne dla wszystkich użytkowników Facebooka, dlatego prosimy zachować ostrożność i nie publikować danych osobowych - takich jak numer pesel - danych teleadresowych, a także numeru konta bankowego, hasła lub też innych, poufnych dla Ciebie informacji.