To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ
24 Kwietnia, 09:00 - 17:45
od 290,00 zł
Poznań

Executive coaching w praktyce. Dyskusyjny Klub Coachingu / Lublin
19 Grudnia, 17:15 - 20:15
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie,
Lublin

PR się opłaca I Posłuchaj PRowcu drogi, oto skutecznego podcastowania wymogi
Dzisiaj, 18:00
50,00 zł
Business Garden Wrocław - budynek F - sala konferencyjna,
Wrocław
Witalni: Kompetencje Menedżerskie - czyli jak być szefem, od którego

![]() |
Marketing w Małej Firmie,
|

Kto skorzysta ze szkolenia? |
WŁAŚCICIELE FIRM |
PRACOWNICY DZIAŁU MARKETINGU, OSOBY ZARZĄDZAJĄCE DZIAŁEM MARKETINGU |
OSOBY, KTÓRE CHCĄ ROZPOCZĄĆ PRACĘ W MARKETINGU |
PRZEJDŹ DO STRONY Z PEŁNYM PROGRAMEM SZKOLENIA

Tematy szkolenia |
Podstawowe definicje i prawa rządzące marketingiem, czyli czym tak naprawdę jest marketing?
|
Na początku kursu zapoznamy Cię z podstawową wiedzą z zakresu marketingu, która jest niezbędna do realizacji działań w przedsiębiorstwie. Bez zbędnych naukowych teorii i definicji, ale za to z duża ilością przykładów i zastosowań. Zastanowimy się, dlaczego kupujemy dane produkty i co na to wpływa. Omówimy "marketing mix" w kontekście Twojej firmy i Twoich produktów, poznamy w praktyce model 4P, model 4C i nowy model 4C.
|
|
Jak dostosować marketing do potrzeb klientów i czym jest marka?
|
W kolejnym etapie kursu z marketingu nauczysz się jak prawidłowo rozpoznawać potrzeby klientów z zakresie oferowanych przez Twoje przedsiębiorstwo usług i produktów oraz dowiesz się jak realizować oczekiwania kupujących. Wspólnie zastanowimy się czym tak naprawdę jest MARKA, poznasz "chiński model" marki, a w dalszej części szkolenia dodatkowo omówimy marki własne produktów w Polsce i w Unii Europejskiej.
|
|
Jak marketingowo pozycjonować produkty i usługi? Jaka jest rola marketingu w małym przedsiębiorstwie?
|
Jak to się dzieje, że niektóre produkty i usługi sprzedają się dobrze, a niektóre gorzej? W tym module szkoleniowym nauczymy się pozycjonować swoje produkty i budować ich przewagę marketingową. Poznamy marketing jako narzędzie sprzedażowe, omówimy różne modele wymiany informacji z rynkiem, główne zadania jakie marketing ma do zrealizowania w firmie. Poznasz nowy i stary model sprzedaży, marketing wewnętrzny i marketing zewnętrzny, dowiesz się jakie firmy zewnętrzne wspierają marketing. Dodatkowo, podczas tej części szkolenia z marketingu, poznasz kilka sposobów na autoanalizę i analizę marketingową firmy / produktu.
|
|
CZYTAJ DALEJ - PRZEJDŹ DO STRONY WITALNI.PL

Poznaj trenera prowadzącego |
|
|
|
|

Wartość inwestycji rozwojowej |
|
|
|
|
|
Skontaktuj się z organizatorem
Organizatorem wydarzenia "Witalni: Kompetencje Menedżerskie - czyli jak być szefem, od którego" jest WITALNI