To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Środa, 19:00 - 21:00 24,48 zł
Warszawa, Warszawa

OpenReaktor #71

16 Stycznia, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 99,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

Konferencja Zawartości

Na Zawartościach nie zostaną zaprezentowane: case studies, dobre praktyki, 10 tipów na prowadzenie fanpage'a. Nie będziemy prognozować trendów na 2020 rok, na 2018 też nie. Prawdopodobnie żaden z prelegentów nie przedstawi nam swoich rozważań na ładnych infografikach i nikt nie powie o wykorzystaniu VR. Żaden z nich nie jest startupowcem ani vlogerem.

Ideą spotkania jest powrót do komunikacji opartej na wartościach i głębszej analizie problemów. Skupimy się na pokazaniu roli wiedzy i merytorycznej dyskusji w tworzeniu komunikatów. Uważamy, że metodą na to jest powrót do korzeni - humanizmu, który stanowi tak naprawdę o wartości branży kreatywnej.

Pokażemy branżę z innej, nieco zapomnianej i odsuniętej na dalszy plan, naukowej perspektywy. Będziemy wyjaśniać procesy komunikacyjne i przekładać je na rzeczywistość pracy w branży.

Program konferencji:

17.00 - 17.05 Rozpoczęcie konferencji

17.05 - 17.30 Dorian Zapata Rioja

The metamodernist approach (Podejście metamodernistyczne, prelekcja w języku angielskim)

17.30 - 17.55 Szymon Sikorski

Retrohumanizm, czyli odejście od powierzchowności

17.55 - 18.20 prof. Leszek Koczanowicz

Kultura lęku nowoczesnego

18.20 - 18.45 prof. Agata Gąsiorowska

Jak pieniądze zmieniają relacje między ludźmi

18.45 - 19.10 mgr Michał Ulidis

Gospodarka kreatywna - czym jest i dlaczego jest ważna?

19.10 - 19.35 dr Dominik Lewiński

Bestsellery a społeczeństwo

19.35 - 20.00 Dyskusja

Organizatorami konferencji Zawartości są: Uniwersytet SWPS Wrocław oraz agencja Publicon.


Sylwetki prelegentów i opisy prelekcji: 


Dorian Zapata Rioja, The metamodernist approach

Philosophical stance, paradigm and 'structure of feeling' making sense of the cultural and societal changes of the digital era.

Bio:

Dorian Zapata Rioja is currently Senior PR Manager at Publicon. He has experience in the areas of strategic and institutional communications; governmental and non-governmental organizations; and Political, B2B & Media relations. During 2015 he served as Director of Communications of the Bolivian Ministry of Autonomy. He possesses a Master Degree in Political Science from the University of Wrocław.


Szymon Sikorski, Retrohumanizm, czyli odejście od powierzchowności

W świecie, którego motorem rozwojowym jest technologia, coraz ważniejszą rolę odgrywa komunikacja oparta na człowieku (storytelling, instagram stories). Czy aby na pewno? I czy to wystarczy? I jak się to ma to wyzwań przyszłości?

Bio:

Szymon Sikorski - Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów.


Prof. Leszek Koczanowicz, Uniwersytet SWPS Wrocław, Kultura lęku nowoczesnego

W wielu opisach nowoczesności podkreśla się, że jedną z osiowych charakterystyk tej epoki jest niepewność czy konieczność nieustannego podejmowania ryzykownych decyzji. Moją tezą, kluczową dla prezentacji, jest, że drugą stroną ryzyka jest lęk. Lęk jest endemiczną cechą naszej kultury, co więcej, można powiedzieć, że jest też on niewidoczny, wyparty przez potężne mechanizmy obronne, która kultura uruchamia, aby ludzie mogli w miarę normalnie funkcjonować.

Bio:

Zajmuje się filozofią polityki, koncepcjami demokracji i etyką polityki. Interesuje się filozofią kultury, kulturą współczesną oraz sztuką współczesną. We wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS prowadzi zajęcia z zakresu filozofii, filozofii społecznej, historii i filozofii psychologii. W pracy wykładowcy akademickiego najbardziej ceni kontakt z inteligentnymi studentami.


Mgr Michał Ulidis, Uniwersytet SWPS Wrocław, Gospodarka kreatywna - czym jest i dlaczego jest ważna?

Fakt, że sektory kreatywne mają dziś istotny czy wręcz warunkujący wpływ na rozwój gospodarczy, może już uchodzić za empirycznie ugruntowany konsensus. Żyjemy w czasach, w których od kosztu pracy ważniejsza staje się jakość kreatywnego myślenia. Wśród dotychczasowych prób zdefiniowania fenomenu gospodarki opartej na kreatywności dominują ujęcia sektorowe. Kłopot zaczyna się jednak wówczas, gdy zdamy sobie sprawę, że (jak wykazuje raport NESTA Beyond the creative industries: Mapping the creative economy in the UK) więcej kreatywnych ludzi pracuje poza sektorami kreatywnymi niż wewnątrz nich. Jakie są konsekwencje takiego stanu rzeczy dla badaczy ekonomiki kultury (i nie tylko)? O kilku opowiem.

Bio:

Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wcześniej związany z kierunkiem Komunikacja Wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Zawodowo praktyk komunikacji marki. Doświadczenie z dziedziny brandingu, planowania strategicznego i badań rynku zdobywał zarówno w agencji jak i po stronie klienta. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się głównie na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. W wolnych chwilach relaksuje się przygotowując rozprawę doktorską, dotyczącą wizerunku i tożsamości gospodarki kreatywnej w Polsce.


Prof. Agata Gąsiorowska, Uniwersytet SWPS Wrocław, Pieniądze a relacje międzyludzkie

Zgodnie z teorią Margaret Clark, całe spektrum relacji międzyludzkich można podzielić na relacje oparte na wspólnocie i relacje oparte na wymianie. Te dwa rodzaje funkcjonowania społecznego opierają się na różnych normach, zasadach i mechanizmach. W przypadku relacji opartych na wymianie, podstawowym standardem funkcjonowania jest mierzenie wartości za pomocą pieniędzy. W swoim wystąpieniu przedstawię wyniki badań empirycznych, które pokazują, w jaki sposób posługiwanie się pieniędzmi wpływa na zmiany odnośnie relacji u dorosłych i dzieci.

Bio:

Naukowo zajmuje się psychologią ekonomiczną i zachowaniami konsumenckimi, a w szczególności psychologicznymi funkcjami pieniędzy i bezrefleksyjnym kupowaniem. Interesuje się tym, do jakich celów - poza kupowaniem - ludzie wykorzystują pieniądze oraz w jaki sposób mogą one zmieniać ludzkie funkcjonowanie. Bada również indywidualne różnice w zakresie postaw wobec pieniędzy.


Dr Dominik Lewiński, Uniwersytet SWPS Wrocław, Uniwersytet Wrocławski, Bestsellery a społeczeństwo

Będzie o tym, dlaczego coś staje się bestsellerem literackim, filmowym itp. Będzie też o tym, jakie funkcje bestsellery pełnią w społeczeństwie i jaki jest ich związek ze zmianą społeczną. I też o relacjach między gospodarką a mediami.

Bio:

Doktor nauk humanistycznych, autor kilkudziesięciu publikacji z obszaru teorii mediów i komunikacji, kreatywności komunikacją i strytellingu, designu i komunikacji marki. Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Wrocławiu wydarzenia Wrocław SWPS

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Konferencja Zawartości" jest Publicon

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej