To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

V edycja Konferencji Event Biznes

19 Października, 08:00 od 307,50 zł
PTAK WARSAW EXPO, Nadarzyn

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 20,00 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

23 Marca, 08:00 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

III MIĘDZYNARODOWY KONGRES DIAMENTY SPRZEDAŻY - Warszawa

17 Października, 09:00 - 18:00 od 490,00 zł
HOTEL Puławska Residence, 02-801 Warszawa

Komunikacja konstruktywna w pracy - warsztat - bilety

Jak często zastanawiasz się " Kto ponosi winę a kto ma rację w rozmowie lub relacjach między ludźmi"?To, co się dzieje w rozmowie, zawsze zależy od każdego z nas. Możemy przejąć odpowiedzialność jedynie za to, czym sami mamy szansę pokierować. Od nas zależy intencja i to, co mówimy oraz reakcja na to, co usłyszymy. Na przebieg rozmowy wpływa sposób, w jaki odpowiadamy drugiej stronie. Zrozumienie dla innych nie jest równoznaczne z popieraniem ich działań. Ludzie nie działają przeciw innym, tylko przede wszystkim dla siebie - dążąc do zaspokojenia swoich potrzeb. A jeśli ich potrzeby zostaną potraktowane z odpowiednim szacunkiem, to będą gotowi do współpracy . Jeśli uda nam się rozpoznać te potrzeby i nazwać je, to zwiększymy szanse na to, że i nasze własne potrzeby zostaną wzięte pod uwagę. Nadamy wówczas swojej rozmowie konstruktywny kierunek i umożliwimy wdrożenie rozwiązań, które prawdziwie posłużą wszystkim zainteresowanym i/oraz sprawie. Empatyczne zrozumienie rozpoczyna się wtedy gdy zdajemy sobie sprawę z tego, jak się czujemy i czego potrzebujemy."

Nowe podejście do komunikacji, jakim jest komunikacja konstruktywna, opiera się na współpracy i zaufaniu. Ten rodzaj komunikacji jest przeznaczony dla wszystkich - przełożonych i pracowników, którzy bardziej cenią sobie indywidualną odpowiedzialność każdego człowieka, niż odgórne zarządzanie ludźmi. Jasny i ukierunkowany na działanie język konstruktywnej komunikacji pomaga zadbać o jakość kontaktu i bierze pod uwagę potrzeby wszystkich stron zaangażowanych w rozmowę. Zakłada, że zbudowanie lepszego kontaktu między ludźmi usprawnia komunikację między nimi i wpływa na wzrost efektywności pracy. I to bez względu na to, na jaki temat toczy się rozmowa. To podejście do komunikacji bazuje na metodzie "Porozumienia bez Przemocy" Marshalla Rosenberga i umożliwia wykorzystanie jej w świecie biznesu."

"Komunikacja konstruktywna w biznesie. Przez rozmowę do efektywnego zarządzania" Gabriele Lindemann & Vera Heim

Warsztat dla wszystkich, którzy chcą:

- zadbać o precyzję i jasność komunikacji - jak odróżniać interpretacje i oceny od faktów

- zwiększyć świadomość komunikacyjną- zwiększyć umiejętności przyjmowania perspektywy drugiej osoby

- rozpoznawać i uwzględniać potrzeby własne i innych

- nauczyć się, jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej

O prowadzącej:Helena Borys Coach & Trener Rozwoju Osobistego:https://www.facebook.com/helenaboryscoach/
Jej misją oraz pasją jest rozwój siebie i innych. Wspiera w odkrywaniu osobistej definicji szczęścia poprzez zrozumienie, co jest dla nas najważniejsze. Jest najlepszym dowodem na to, że coaching działa. Po 11 latach pracy w korporacji postawiła na wewnętrzny głos i wielką potrzebę rozwijania swojej pasji. Pomogło jej w tym pozbycie się ograniczających przekonań: "co mogłabym robić innego", "praca jest tylko pracą i nie musi dawać satysfakcji". Obecnie w dokonaniu zmian pomaga osobom, które chcą wziąć odpowiedzialność za siebie i swoje życie i które szukają w nim czegoś więcej.

Cena biletu: 50 zł brutto (Możliwość wystawienia faktury)

PYTANIA I INFORMACJE:  tel. 510 023 600; e-mail: kontakt@helenaborys.pl; https://www.facebook.com/helenaboryscoach/

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Wrocławiu wydarzenia Wrocław

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Komunikacja konstruktywna w pracy - warsztat" jest Helena Borys Coach & Trener Rozwoju Osobistego

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej