To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI

19 Listopada - 20 Listopada
Hotel Apis, Kraków

OpenReaktor #69 Startups, marketing and science behind it

Środa, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Środa, 19:00 - 21:00 23,99 zł
Warszawa, Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

Game Music Festival Edu Path - Debates, Lectures, Masterclass

Warsztaty Masterclass prowadzone przez kompozytorów będących gośćmi specjalnymi Game Music Festival 2018 to niepowtarzalna okazja, by poznać świat profesjonalnej sfery game audio - z bliska i od zaplecza. To także unikatowa szansa na podniesienie własnych kompetencji w zakresie produkcji dźwięku, tworzenia muzyki, budowania ścieżki kariery i rozwoju zawodowego w branży kompozytorskiej mediów interaktywnych. Dla niektórych zawodowców prowadzących sesje Masterclass będzie to pierwsza wizyta w Polsce, co czyni je wartościowym przeżyciem dla każdej osoby zainteresowanej tą branżą od podszewki.

The Masterclass workshops conducted by composers who are special guests of the Game Music Festival 2018 are a unique opportunity to go behind the scenes of professional game audio industry. They also represent a great chance to improve your own competencies in sound production, music composition, career planning, and professional development in the art of composing music for video games. For many composers who will be delivering speeches at our Masterclass sessions, this will be the first visit in Poland, making this an amazing experience for anyone interested in having profound knowledge of the industry.


BILETY/TICKETS

  • Bilety są bezpłatne, jednak obowiązuje rejestracja. Po wysłaniu rezerwacji prosimy o oczekiwanie na potwierdzenie uczestnictwa ze strony organizatora
  • Pierwszeństwo wstępu otrzymują osoby z karnetami VIP oraz zwykłymi karnetami festiwalowymi.
  • Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, zależy nam, aby warsztaty Masterclass przeznaczone były dla osób zainteresowanych zawodowo branżą - dla których okażą się cenną i rozwijającą dawką wiedzy. Dlatego też w trakcie zapisu prosimy o krotką notkę wyjaśniającą motywację do uczestnictwa w warsztatach.
  • The admission is free of charge however registration is mandatory. After submitting your registration form, please wait for the confirmation.
  • Attendees having a VIP pass or a standard festival pass receive the priority to participate.
  • Because of the limited number of seats for each session, we want the Masterclass workshops to be foremost a valuable experience for those who are professionally interested in the industry. That is why we ask you to write a brief explanation of your motivation to participate.


Shota Nakama

Shota Nakama to japoński kompozytor i producent muzyczny, obecnie pracujący z Bostonu. Jest znany przede wszystkim jako założyciel i producent wykonawczy Video Game Orchestra, projektu opartego o koncepcję "rockestralnego" wykonywania na żywo muzyki z gier przez zespół rockowy, orkiestrę i chór. Wraz ze swoją firmą Soundtrec współtworzył ścieżki dźwiękowe do wielu gier i anime, takich jak Final Fantasy, Kingdom Hearts, Sonic Mania, God Eater.

Shota Nakama is a Japanese composer and music producer, currently based in Boston. He is best known as the creator and executive producer of the Video Game Orchestra, a "rockestral" live concert project that performs music from popular video games with a rock band, orchestra and choir. Through his company Soundtrec, he co-created soundtracks for many games and anime, including titles like Final Fantasy, Kingdom Hearts, Sonic Mania, God Eater.


Borislav Slavov

Bułgarskiego pochodzenia kompozytor i kierownik muzyczny, który otrzymał liczne nagrodyza swoją twórczość. Współtworzył oprawę dźwiękową m.in. Two Worlds II, Gothic 3, serii Crysis, a ostatnio Divinity: Original Sin 2. Specjalizuje się w produkcji i implementacji muzyki adaptacyjnej, która dynamicznie reaguje na decyzje i działania gracza.

Borislav Slavov is a multiple award-winning video game composer and music director. He participated in creating audio for Two Worlds II, Gothic 3, the Crysis series, and recently Divinity: Original Sin 2. He specializes in composition, production and implementation of adaptive video game music which changes and adapts in real-time according to players' decisions and actions.

Zrzut ekranu 2017-09-03 o 21.58.42


Peter McConnell

Amerykański muzyk i kompozytor słynący ze ścieżek dźwiękowych stworzonych na potrzeby kultowych gier studia Lucas Arts, w tym Grim Fandango, Monkey Island 2 i kilkunastu gier Star Wars. Inne słynne soundtracki jego autorstwa to Hearthstone, Broken Age czy Psychonauts.

An industry veteran and one of the key names of the legendary Lucas Arts. He wrote music formany games, including Grim Fandango, Monkey Island 2, Full Throttle, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, as well as Star Wars series. He kept the pace after departing from Lucas Arts, and delivered his outstanding works through titles produced by Double Fine.


Gareth Coker

Młody i utalentowany kompozytor brytyjski, który zasłynął wśród graczy i krytyków swoją ścieżką dźwiękową do gry Ori and the Blind Forest. Ta produkcja zapewniła Cokerowi liczne nagrody za soundtrack roku, zaś obecnie pracuje on nad Ori and the Will of the Wisps.

This young and very talented British composer received universal acclaim from players and critics alike upon the release of his soundtrack for Ori and the Blind Forest. The game itself is still being praised among the community, and the beautiful melodies have won Coker multiple awards for the best soundtrack. Currently, he is working on the music for the sequel, Ori and the Will of the Wisps.


Neal Acree

Amerykański kompozytor muzyki do gier, filmów i seriali. Udźwiękowił dziesiątki produkcji telewizyjnych i filmowych, a także współtworzył soundtracki do słynnych serii gier autorstwa Blizzard Entertainment: StarCraft II, World of Warcraft, Diablo III, Overwatch, a także Revelation Online.

This award-winning composer created soundtracks for multiple films and TV series however he is best known among gamers as one of the composers of the music for Blizzard Entertainment's flagship franchise - World of Warcraft. He also participated in scoring otherwell-known titles like StarCraft II, Diablo III, Overwatch, and Revelation Online.



O GAME MUSIC FESTIVAL 2018

Dwa dni, cztery koncerty, warsztaty, spotkania z kompozytorami i branżowe dyskusje. Znamy szczegóły pierwszej edycji Game Music Festival (gmfest.com) we Wrocławiu. Game Music Festival będzie unikatową na skalę światowa imprezą - muzyka z gier wreszcie doczekała się poważnego festiwalu. W trakcie dwóch dni 26 i 27 października na scenie Narodowego Forum Muzyki wystąpi łącznie kilkuset muzyków. Film promujący wydarzenie dostępny jest tutaj.

Festiwal otworzy koncert The Symphony of Heroes, który wykona 80-osobowa orkiestra NFM. Dzieło składa się z trzech suit - każda prezentuje porywającą muzykę Paula Romero z jednej z części serii Heroes of Might and Magic. Suita pierwsza to muzyka z II części HoM&M. Na suitę drugą złożą się najpiękniejsze fragmenty ścieżki dźwiękowej z Heroes III. Trzecia, ostatnia suita zawierać będzie utwory, które można usłyszeć w IV części serii. Ubiegłoroczna premiera The Symphony of Heroes odniosła olbrzymi sukces, a bilety wyprzedały się na kilka tygodni przed wydarzeniem.


Wieczorowa gala 26 października będzie hołdem dla nietuzinkowej gry przygodowej Grim Fandango, która świętuje w tym roku swoje 20-lecie. W ramach uroczystej gali The Jazz of Grim Fandango w NFM zagoszczą jazzowe klimaty z najwyższej półki autorstwa Petera McConnella w wykonaniu rewelacyjnego Big Bandu Bartosza Pernala. Disney Interactive oraz Double Fine Productions oficjalnie weszli we współpracę z organizatorami festiwalu, a galę zaszczyci obecnością sam kompozytor muzyki z Grim Fandango.

Drugi dzień imprezy rozpocznie się od magicznych brzmień z gry Ori and the Blind Forest. Rozbudowane dzieło The Symphony of the Forest wprowadzi widownię w świat wyrafinowanej muzyki autorstwa Garetha Cokera, który osobiście pojawi się we Wrocławiu. Będzie to światowa premiera tej ścieżki dźwiękowej wykonanej na żywo w tak bogatej formie.

Czwartym koncertem festiwalu będzie The Symphony of the Storm, monumentalne dzieło składające się z trzech suit: pierwsza - poświęcona w całości niezwykle popularnej serii Diablo, druga - prezentująca melodie z cyklu World of Warcraft oraz trzecia - zawierająca utwory znane z obu części StarCraft. Symfonię wykona pełna orkiestra oraz chór Narodowego Forum Muzyki; łącznie ponad 120 muzyków na scenie. Dzieło łączy muzykę z bardzo wielu produkcji, którą na przestrzeni lat tworzyło wielu kompozytorów. Do Wrocławia przyleci jeden z nich, Neal Acree, który weźmie udział w finałowym koncercie festiwalu.

Jak zapewniają organizatorzy z portalu gamemusic.pl, ideą festiwalu jest nie tylko możliwość wysłuchania ulubionych melodii z gier na żywo w wersji akustycznej, ale także szansa spotkania kompozytorów, udziału w warsztatach i prelekcjach oraz panelach dyskusyjnych: "Stawiamy na najwyższą jakość artystyczną, dlatego zdecydowaliśmy się na Narodowe Forum Muzyki, które ma jedną z najlepszych pod względem akustyki sal na świecie. Dzięki temu muzyka może być tam odbierana w sposób niezakłócony sztucznym nagłośnieniem. Bardzo zależy nam na tym, by festiwal był również miejscem edukacji, gdzie fani mają możliwość zapoznania się z procesem powstawania muzyki do gier, ale też forum spotkań ekspertów branży, dźwiękowców i kompozytorów" - dodają organizatorzy.

Miejsce:

Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu to imponujący gmach na mapie polskich filharmonii. Doskonała akustyka specjalnie zaprojektowanych sal koncertowych stawia NFM w czołówce najlepszych obiektów tego typu na świecie. Posiadają one nowoczesne systemy służące do zmiany akustyki, m.in. ruchomy sufit oraz przestrzenie akustyczne okalające sale, pozwalając na regulację długości wybrzmienia dźwięku.

Artyści:

Za wykonanie muzyki odpowiada ceniona Orkiestra Narodowego Forum Muzyki. Orkiestra symfoniczna NFM Filharmonia Wrocławska powstała w 1945 roku i od tego czasu wykonała dziesiątki unikalnych projektów, promując także polską muzyką za granicą. Ponadto na scenie festiwalu wystąpi między innymi Chór NFM, Big Band Bartosza Pernala oraz soliści.

Partytury:

Przygotowaniem repertuaru i aranżacjami zajęło się kilku artystów, między innymi Jan Sanejko, Aruto Matsumoto, Bartosz Pernal. Proces powstawania aranżacji był nadzorowany przez kompozytorów oryginalnej muzyki oraz przez wydawców poszczególnych produkcji.

Bilety:

Ceny za wstęp na pojedyncze wydarzenia zaczynają się od 69 zł i rosną w zależności od umiejscowienia na sali. Bilety uprawniające do uczestnictwa w sesjach meet & greet można nabyć od 179 zł. Karnety na wszystkie koncerty festiwalu zaczynają się od 499 zł. W sprzedaży będą także ściśle limitowane karnety VIP, zapewniające dodatkowo spotkania ze wszystkimi kompozytorami, którzy pojawią się na festiwalu, a także wstęp na wydarzenia towarzyszące. Po aktualności warto odwiedzać stronę wydarzenia na Facebooku.

Po wejściówki zapraszamy na http://www.gmfest.com.

O GAMEMUSIC.PL

Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych muzyką z gier wideo. Nasz zespół tworzy portal gamemusic.pl, który już od ponad 12 lat dostarcza wszystko to, co chcielibyście przeczytać i usłyszeć o dźwięku w grach. Pochodzimy z Polski, lecz działamy na skalę międzynarodową. Działalność portalu obejmuje recenzje, wywiady i artykuły, lecz także organizację koncertów, warsztaty i panele dyskusyjne oraz wytwórnię płyt winylowych gamemusic records.

ABOUT GAME MUSIC FESTIVAL 2018

Two days, four concerts, workshops, meetings with composers, and panel discussions. The details of the first edition of the Game Music Festival (gmfest.com) in Wroclaw, Poland, have been unveiled. The Game Music Festival will be a unique event - the soundtracks of video games finally receive a serious festival. During the 26th and 27th of October 2018, a total of several hundred musicians will appear on the stage of the National Forum of Music. Watch the promotional video here!

The Symphony of Heroes concert will open the Festival. The score performed by an 80-person NFM orchestra represents magnificent music composed by Paul Anthony Romero. The opus consists of three symphonic suites - each of them presenting music from one of the games of the Heroes of Might and Magic series. The first suite includes music from HoM&M II, the second suite contains fragments of the Heroes III soundtrack, and the last suite comprises of songs heard in the fourth part of the game. Last year's premiere of The Symphony of Heroes was a tremendous success, and the tickets sold out several weeks before the event.

On the same day, during the evening gala, the artists will perform The Jazz of Grim Fandango - a tribute performance to Grim Fandango, the extraordinary adventure game which celebrates its 20th anniversary this year. The main hall of NFM will host the top jazz tunes composed by Peter McConnell and performed live by the exquisite Bartosz Pernal Big Band. This event is officially presented in cooperation with Disney Interactive and Double Fine Productions. Furthermore, Peter McConnell himself will be present during the event.

The second day of the Game Music Festival will begin with the magical sounds of Ori and the Blind Forest. The elaborate work of art named The Symphony of the Forest will take the audience to the world of sophisticated music composed by Gareth Coker who will also personally appear in Wroclaw. It will be the world premiere of this soundtrack performed live in such a rich form.

The fourth concert of the festival will be The Symphony of the Storm, a monumental opus consisting of three suites: the first - devoted entirely to the ever-popular Diablo series, the second - presenting melodies from the World of Warcraft franchise, and the third - containing works known from both parts of StarCraft. The symphony will be performed by a full orchestra and the choir of the National Forum of Music; altogether over 120 musicians on the stage. The work combines music from many titles, created by multiple composers over the years. One of them will come to Wroclaw - Neal Acree will take part in the festival personally.

The Game Music Festival is produced by the team of gamemusic.pl. The organizers say that the idea of the festival is not only to give fans the opportunity to enjoy live music form their favorite games in acoustic versions but also to gather composers and audio professionals of the video game industry. They want to create a common space for workshops, lectures, and discussions: "We focus on the highest artistic quality, that is why we decided to cooperate with the National Forum of Music which has one of the best philharmonic halls the world in terms of sheer acoustics. Thanks to this, we can provide the performances without any electronic amplification. We really want the festival to be also an educational event, where fans can get acquainted with the process of making music for games. Furthermore, we want GMF to be of a forum for meetings of experts, sound designers, and composers working in the gaming industry" - say the organizers.

The venue:

The Witold Lutoslawski National Forum of Music (NFM) is an impressive edifice located in Wroclaw, Poland. The perfect acoustics of its concert halls put it among the very best objects of its kind in the world. Moreover, the concert halls have innovative systems for programming acoustics, including the shifting ceiling in the main concert hall and an air margin encircling it, allowing to control the length of reverberation.

The artists:

The music will be played by The National Forum of Music Orchestra. The NFM Orchestra was founded in 1945, and since then it has been delivering dozens of unique projects, also promoting Polish music around the world. Beside the NFM Orchestra, there will be more performers on the Festival's stage, including the NFM Choir, Bartosz Pernal Big Band, and many soloists.

The score:

Unique musical scores were written for all four concerts of the Festival. They were created by several composers and arrangers, including Jan Sanejko, Aruto Matsumoto, and Bartosz Pernal - all of them being brilliant and very talented composers of the young generation.

The tickets:

The price range of tickets for this event starts from 69 PLN and rises depending on the location of the seat. Special tickets, enabling the attendee to enter the meet & greet session with a composer, start from 179 PLN. Combined passes for all festival concerts start from 499 PLN. Strictly limited VIP vouchers are also available - they include meetings with all composers that will appear at the festival, as well as entry to accompanying events. All tickets are being sold online at gmfest.com. For latest news, follow the event's Facebook site.

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Wrocławiu wydarzenia Wrocław Gareth Coker Neal Acree Peter McConnell

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Game Music Festival Edu Path - Debates, Lectures, Masterclass" jest Game Music Foundation

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej