To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

Blockchain Alliance Cracow

Środa, 14:00 - 22:00
Audytorium im. W. Danka, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie​​, 30-084 Kraków

PIĘKNIEJSZA WERSJA CIEBIE - MODELOWANIE TWARZY I SYLWETKI

Dzisiaj, 10:00 - 17:00
Atelier Piękna, Warszawa

Design Thinking w projektowaniu doświadczeń klientów

Już w ostatni weekend września (29.09-30.09) zespół Thinkle zaprasza na certyfikowane szkolenie z metodyki Design Thinking. W trakcie wydarzenia poznasz tajniki oraz niezbędne narzędzia Human-Centered Design, oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć rozwiązania odpowiadające potrzebom klientów.


Zostaną omówione najważniejsze zasady, z których skorzystają przedsiębiorcy, UX Designerzy, Project Managerzy, programiści i wszyscy zainteresowani tworzeniem rozwiązań odpowiadających potrzebom Klienta.

Thinkle to agencja doradcza zajmująca się realizowaniem projektów dla świata biznesu. Podczas pracy Thinkle działa na podstawie doświadczeń użytkowników i badań rynkowych. Zespół projektantów dąży do kreacji usług, które działają sprawniej oraz produktów dopasowanych do pragnień grup docelowych.


ZAPISY ✔

Zapisy ruszą 20 sierpnia.

Early bird:

- sprzedaż od 20.08 do 10.09.2018 lub do wyczerpania puli biletów;

- koszt: 890 zł.

Regular tickets:

- sprzedaż od 11.09 do 28.09.2018 lub do wyczerpania puli biletów;

- koszt: 990 zł.

CO OBEJMUJE CENA? 💵

✔ Udział w 2-dniowych warsztatach.

✔ Materiały szkoleniowe + toolbox z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach.

✔ Certyfikat ukończenia szkolenia Design Thinking.

✔ 2 godziny porad online trenera w zakresie metodyki Design Thinking do wykorzystania 2 miesiące od zakończenia warsztatów.

✔ Lunch i przerwy na kawę.


PRELEGENCI

Karolina Jurewicz


CEO zrzeszającej całą drużynę Thinkle. Koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron oraz XL Catlin. Jeden z pierwszych członków KN Design Thinking na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, na którym ukończyła finanse i rachunkowość. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego. Kiedy nie pracuje, odkrywa nowe smaki i regularnie odwiedza wrocławskie teatry.

Joanna Cholewka

Sales Manager związana z Europejskim Centrum Wsparcia Biznesu. Narzędzia Human-Centered Design wspierają ją regularnie podczas budowy strategii sprzedaży, czy dbania o relacje z klientami. Razem z Karoliną Jurewicz współkoordynator wielu projektów realizowanych w myśl założeń Service Design z ramienia KN Design Thinking. Jej drugą stroną jest windsurfing i koszykówka oraz grafika komputerowa. 


Damian Fabich


Experience Manager w Thinkle, wcześniej Project Manager w spółce zajmującą się architekturą kosmiczną Space is More. Praktyk Design Thinking w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Absolwent organizacji produkcji filmowej i TV na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego. Pasjonat AR/VR, który w wolnym czasie preferuje aktywny odpoczynek lub dobrą historię, niezależnie od medium, które ją opowiada.

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Wrocławiu wydarzenia Wrocław

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Design Thinking w projektowaniu doświadczeń klientów" jest THINKLE

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej