To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Life Balance Congress

29 Listopada - 1 Grudnia od 110,00 zł
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

26 Października - 27 Października od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

OpenReaktor #79

13 Listopada - 13 Grudnia
ReaktorWarsaw, Warszawa

Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna Szkolenie 4GROW

Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się 3 styli radzenia sobie ze stresem i zmieniać je dowolnie a także zmieniać swoje emocje, np. złość, smutek na zadowolenie!

Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość?

Pamiętaj, stres i emocje, zarządzane świadomie, niosą energię potrzebną do działania!


Program szkolenia radzenia sobie ze stresem i emocjami

1) Zarządzanie stresem - inteligencją emocjonalną zmienisz go w spokój

Stres utrudnia Ci efektywne działanie i nie pozwala zapomnieć o sprawach firmowych również po pracy? Nie możesz zasnąć, bo myślisz o czekających Cię spotkaniach, zadaniach i problemach do rozwiązania? Żyjesz w napięciu? Ścisk w żołądku, zimne dłonie, zalewający rumieniec… Jak sobie radzić ze stresem, martwieniem się, strachem, które blokują efektywne działanie?

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zamiany stresu w spokój!

Dowiesz się także czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem. Opowiem Ci o najnowszych badaniach naukowych dotyczących stresu i ich praktycznym zastosowaniu.

Przeanalizujesz jakie, stosowane przez Ciebie strategie radzenia sobie ze stresem, są skuteczne, a jakie Ci nie służą?

Dowiesz się, w jaki sposób obniżyć napięcie wynikające ze stresu i zrelaksować się, wykorzystując proste techniki relaksacji (mindfulness, oddychanie obniżające niepokój, trening Jacobsona, trening autogenny Schultza, i.in.)


Przejdź na naszą stronę, żeby zapoznać się z programem zarządzanie stresem - szkolenie 4GROW lub czytaj dalej.


2) Złość - inteligencją emocjonalną zmienisz ją w neutralny stan

Obserwujesz, że w Twoim życiu jest dużo złości, winnych osób? Czujesz, że złość wpływa negatywnie na Twoje relacje z koleżankami i kolegami w pracy?

Zmienimy to - nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu wygaszania złości do neutralnego stanu, umożliwiającego komfortowe, normalne funkcjonowanie.

Zobaczysz także pozytywne aspekty złości (tak, tak, pozytywne!).

Zapoznasz się z procesem powstawania emocji, dzięki czemu zrozumiesz, w którym miejscu możliwa jest zmiana pojawiających się uczuć - dowolnych!

Nauczysz się stawiać odpowiednie pytania, by dotrzeć do źródła złości i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji - czyli uruchomisz w sobie sprawczość, zaradność.

Dowiesz się, jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, zniechęceniem oraz poznasz techniki konstruktywnego wyrażania emocji - nawet w biznesie!

Rozumiejąc, skąd się biorą "negatywne emocje" będziesz wiedzieć, jak poradzić sobie z emocjami innych. Powiem Ci, czym jest empatia i jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników, klientów, bliskich.

3) Smutek - inteligencją emocjonalną zmienisz go w pozytywną energię

Zamartwiasz się, smucisz i nie wiesz, jak wyjść z emocjonalnego dołka? Tak, w życiu każdego z nas bywają trudne momenty i zdarza się, że trwają długo, ale to nie oznacza, że jesteś skazany na smutek!

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zamiany smutku w pozytywny stan!

I to nie wszystko. W smutku jest głębszy sens. Nie tylko w smutku - każdej emocji. Rozumiejąc emocje, nauczysz się brać z nich wszystko to, co najlepsze i zamieniać na inne uczucia w optymalnym momencie!

Zmienisz swoją strategię myślową na sprzyjającą działaniu i realizacji Twoich celów.

Poznasz przeszkody stojące na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami - mechanizmy obronne - i nauczysz się je niwelować

Czy wiesz, że jest ponad 100 uczuć? A Ty, ile z nich rozpoznajesz w swoim życiu?
Nauczę Cię rozpoznawać swoje emocje i powiem Ci, dlaczego ważne jest nazywanie swoich emocji.

4) Radość, rozbawienie, pozytywny nastrój - inteligencją emocjonalną wzbudzisz je w sobie

Widzisz wokół siebie uśmiechniętych ludzi, pozytywnie nastawionych do świata - i zastanawiasz się, jak oni to robią? Jak wzbudzić w sobie pozytywny nastrój? Jak wprowadzić do swojego życia więcej radości? Możesz wybrać to, jak się poczujesz!

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zmiany dowolnego uczucia, dowolnej emocji w radość, rozbawienie, pozytywny nastrój!

Przeprowadzę Cię także przez trudne doświadczenie - dzięki poznanym narzędziom, zmienisz swój stan emocjonalny na taki, jaki wybierzesz.

Nauczę Cię optymizmu. Zapoznasz się z odkryciami psychologii pozytywnej i dowiesz się w jaki sposób patrzeć na swoje sukcesy i porażki.

Wyobraź sobie stabilność w Twoich emocjach, lekko pobudzający do działania, przyjemny poziom stresu. I wszystkie Twoje reakcje w Twojej kontroli! To wszystko jest możliwe, dowiedz się więcej - inteligencja emocjonalna - szkolenie to dobry początek na rozpoczęcie zmiany.

Zarządzanie stresem - szkolenia 4GROW uczą….

Większej efektywności w realizacji celów - szybszej reakcji w sytuacji wymagającej działania, a w której pojawiają się emocje i/lub stres oraz osiągania lepszych jakościowo rezultatów (im silniejsze emocje, tym widoczniejsza poprawa efektywności)

Zmiany swoich stanów emocjonalnych

Wzbudzania pożądanych emocji

Poprawiania własnego nastroju oraz budowania pozytywnej atmosfery wokół siebie

Budowania głębszych, bezkonfliktowych relacji

Inteligencja emocjonalna szkolenia 4GROW - Co jeszcze dostaniesz EXTRA?

Ty i trener przez 90 min.

W ciągu roku od szkolenia komunikacja interpersonalna dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu u nas w biurze! Chcemy, aby był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Możesz go wykorzystać np. na indywidualny trening antystresowy.

Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem

Po szkoleniu, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości, albo chcesz coś przećwiczyć - nasz trener będzie służył Ci pomocą w rozmowie. Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz do trenera, a dostaniesz w odpowiedzi propozycje terminu, kiedy może porozmawiać. Tak długo jak będzie istniało 4GROW, bez limitu godzin do przegadania.

Przez rok - inspirujące materiały z tematu szkolenia

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci mailowo, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia, co ułatwi Ci zarządzanie stresem - szkolenie to tylko pierwszy etap w kolejnych będziemy Cię wspierać materiałami z komunikacji interpersonalnej pod różnorodną postacią:

Study case - opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
Ilość: 4, forma - mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Materiały z teorią - opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
Ilość: 4, forma - mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Quizy - sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
Ilość: 4, forma - ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Pięciosekundówki - jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
Ilość: 12, forma - zawartość w mailu.

Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie sszkolenia komunikacja interpersonalna ) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego Ciebie jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.


Zarządzanie emocjami - szkolenie 4GROW - Jak oceniają je nasi Uczestnicy i Zamawiający

Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.

Senior Procurement Officer CEE T&ES,
Unilever Sp. z o.o.

Dzięki szkoleniu nauczyłam się myśleć pozytywnie, opanować emocje i zarządzać nimi. Treningi i ćwiczenia jak opanować emocje i jak sobie z nimi radzić były elementami, które najbardziej mi się podobały, Było to najlepsze szkolenie w jakim brałam udział, panowała miła atmosfera. Szkolenie inteligencja emocjonalna było prowadzone w ciekawy sposób, zachęcająco do ćwiczeń i pracy nad sobą.

Specjalista ds. zakupów i planowania produkcji,
Impress decor Polska Sp. z o.o.

Trener w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? - bo i po co, i o czym), ale okazało się, że szkolenie: Inteligencja emocjonalna było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień... przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba po raz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesamowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozumieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce, jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Kierownik ds. Zarządzania Centrum Operacyjnym,
Capgemini Polska Sp. z o.o.

Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.

Specjalista ds. analiz energetycznych,
Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.

Szkolenie pozwalające na spojrzenie z innej perspektywy na trudne kwestie, z którymi spotykały się na co dzień. Bardzo interesujące i dające do myślenia fragmenty wystąpień oraz późniejsza ich interpretacja. Szkolenie zdecydowanie w grupie tych najciekawszych, godnych polecenia. Jasność i klarowność przekazu, oraz miła atmosfera podczas szkolenia: Inteligencja emocjonalna.

Kierownik produktu,
Siemens Sp. z o.o.

Bardzo praktyczne szkolenie ze wskazówkami przydatnymi w życiu prywatnym i zawodowym. Niesamowicie przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych i bardzo kompetentna prowadząca. Szkolenie: inteligencja emocjonalna pokazuje szereg prostych narzędzi pomocnych w sytuacjach, w których chcielibyśmy mieć kontrole nad własnymi emocjami. Najlepsze ze szkoleń miękkich w jakich miałem okazję uczestniczyć.

Konsultant SAP,
DONG Energy IT Polska Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja emocjonalna przygotowane bardzo profesjonalnie. Serdecznie polecam.

Analyst,
F1 Solutions Sp. z o.o.

Odniosłam duże korzyści ze szkolenia: Inteligencja emocjonalna. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM 😊

Customer Service
OEM Automatic Sp. z o.o.

To moje pierwsze takie szkolenie. Podchodziłam nieco sceptycznie do takich form nauczania o psychologii. Korzyści dla mnie: dostałam narzędzia do zarządzania emocjami.Toemocjami. To pomoże mi nie ,,zakażać" otoczenia.Trenerotoczenia. Trener wielu rzeczy nie mówi wprost, pozwala uczestnikom na samodzielne dojście do wniosków. Pozwala to na lepsze utrwalenie wiedzy. Dziękuję :)

Specjalista ds. marketingu,
Pracuj.pl

Bardzo polecam szkolenie: Inteligencja emocjonalna. Atmosfera jest wspaniała, scenki realistyczne, prowadzący wspiera w trudnych momentach i jednocześnie wskazuje popełniane błędy.

Kontroler Projektów IT,
RWE IT Poland Sp. z o.o.

Trenerzy prowadzący szkolenie radzenie sobie ze stresem i emocjami

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mentorka, mediator, coach certyfikowany przez International Coaching Community.

Praktyk zarządzania emocjami i stresem - przez wiele lat zarządzała w dużej korporacji kapitałem ludzkim, w tym rozwojem pracowników, komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną - obszarami, w których kluczowe było skuteczne zarządzanie emocjami i stresem. Odpowiadała nie tylko za pozyskiwanie pracowników, ale także za ich zwalnianie i prowadzenie rozmów "rozstaniowych". Uczyła menedżerów jak zarządzić w czasie tych najtrudniejszych rozmów emocjami i stresem. Wybrana przez kadrę zarządzającą korporacji, z którą związana była przez wiele lat, na firmowego mediatora, dedykowanego do wsparcia w najtrudniejszych sytuacjach, takich jak konflikty wśród pracowników czy podejrzenie mobbingu. Kilkukrotna laureatka konkursów wewnątrzfirmowych, wybierana głosami pracowników jako "super bohaterka wartości firmowych", m.in. szacunku.

Jako trener łączy praktyczną wiedzę z zakresu współczesnej psychologii i neurobiologii,z bogatym doświadczeniem biznesowym, pasją oraz nastawieniem na widoczne efekty podejmowanych działań. Pracując z uczestnikami szkoleń, korzysta ze swojej wieloletniej praktyki zawodowej związanej z rozwojem inteligencji emocjonalnej specjalistów, menedżerów i całych zespołów.

Certyfikowany praktyk Analizy Transakcyjnej i Insights Discovery. Członkini European Mentoring and Coaching Council.

Czytaj więcej

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Pracując jako trener w międzynarodowej korporacji wspierała pracowników różnych szczebli w radzeniu sobie ze stresem, presją związana z wynikami oraz trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Prowadziła szkolenia i warsztaty oparte na autorskich scenariuszach.

Obszar zarządzania emocjami i stresem fascynował ją już w czasach studiów. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, a tematem jej pracy magisterskiej była inteligencja emocjonalna i jej związki z osobowością. By skutecznie wspierać klientów w rozwoju inteligencji emocjonalnej, korzysta z profesjonalnych narzędzi psychologicznych: testów i kwestionariuszy. Opracowała algorytm radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi emocjami, którym dzieli się z uczestnikami swoich szkoleń.

Praktykuje mindfulness, ćwiczy jogę i promuje styl życia oparty na filozofii zen - gdzie głównym celem jest zarządzanie własnymi emocjami i stresem, by osiągnąć stan spokoju i konstruktywnie podchodzić do wyzwań pojawiających się w codziennym życiu.

Pracuje również jako coach, wpierając klientów indywidualnie.

Czytaj więcej

Jeśli chcesz się upewnić przeczytaj jeszcze więcej opinii: Inteligencja emocjonalna - szkolenia 4GROW

Szkolenie: Inteligencja emocjonalna - Zarządzanie stresem i emocjami było bardzo ciekawe ze względu na kameralny klimat oraz ze względu na tematykę - praktyczne zajęcia pozwoliły na zaangażowanie się i aktywne uczestnictwo.

Doradca ds. Sprzedaży,
Grupa Pracuj Sp.z o.o

Otrzymałam to, czego się nie spodziewałam, coś, co użyję w życiu zawodowym, jak i osobistym - super szkolenie.

Specjalista ds. podatków

W trakcie szkolenia: Inteligencja emocjonalna - Zarządzanie stresem i emocjami nauczyłam się przeżywać emocje bez negatywnych efektów, np. poczucia winy, co zdarzało mi się wcześniej. Moderowana przez trenera atmosfera spotkania oparta na zaufaniu sprzyjała naszemu otwarciu się i umożliwiała pracowanie na trudnych emocjach. Program szkolenia w 100% spełnił moje oczekiwania - jestem usatysfakcjonowana efektami.

Suedzucker Polska S.A.

Zaskakujące elementy w tym szkoleniu:
- wykorzystanie materiałów, filmików-bardzo pozytywne
- "rodzinna" i miła atmosfera, wprowadzanie w stan swobody, możliwość wyrażania swoich opinii i uczucie zaufania
- empatia i wyrozumiałość trenera
- subtelny sposób motywacji i kładzenia nacisku na mocne strony uczestników

Kierownik planowania produkcji

Podczas szkolenia: Inteligencja emocjonalna - Zarządzanie stresem i emocjami szkolenia powstała bardzo miła i otwarta atmosfera, to ważne, gdy rozmawia się o tak intymnych rzeczach jak emocje. Przykłady z życia wzięte przytoczone przez uczestników również były bardzo przydatne.

AR&IC Accountant,
JTI Polska Sp. z o.o.

Świetne szkolenie. Uświadamia, co to są emocje, uczucia i jak je rozpoznać. Wskazuje błędy, pokazujepokazuje, jak można sobie z tym radzić. Szkolenie: Inteligencja emocjonalna przedstawia narzędzia, którymi można operować.

Specjalista ds. administracji,
Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.

Bardzo dobrze przygotowane szkolenie: Inteligencja emocjonalna - Zarządzanie stresem i .emocjami. Spełniło moje oczekiwania. Dobry trener.

Dyrektor,
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Szkolenie bardzo poprawiło umiejętność nazywania emocji i dało realne do zastosowania narzędzia do pracy z emocjami na różnych etapach. Mimo trudnej tematyki duże poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy.

Specjalista w Dziale Edukacji i Komunikacji Naukowej

W związku z wprowadzaniem RODO nazwiska pod opiniami na tej stronie zostały usunięte, aby się z nimi zapoznać zapraszamy na stronę Inteligencja emocjonalna - szkolenie 4GROW. 

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna Szkolenie 4GROW" jest 4GROW

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej