To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

TRENING KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ  1.0 - MOWA CIAŁA

Sobota, 15:30 - 18:30 od 90,00 zł
Pracownia Rozwoju Osobistego, Katowice

TRENING KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ  1.0 - MOWA CIAŁA

Sobota, 15:30 - 18:30 od 90,00 zł
Pracownia Rozwoju Osobistego, Wrocław

Szkolenie: Nowoczesne Techniki sprzedaży b2b

Piątek, 09:00 550,00 zł
IDEA Przestrzeń Biznesu, Bydgoszcz

LEGAL MARKET DAY 2018 - konferencja nowoczesnych prawników

2 Marca, 10:00 - 15:00 367,77 zł
Centrum Konferencyjne Kopernik, Warszawa

Witalni: Profesjonalny montaż, instalacja, serwis, czyli jak zadbać o więcej poleceń firmy?

logo

PROFESJONALNY MONTAŻ; INSTALACJA; SERWIS; 
CZYLI JAK ZADBAĆ
O WIĘCEJ POLECEŃ FIRMY?

Na czym polega budowanie pozytywnych relacji z klientem?

Jakie są kryteria profesjonalnej wizyty montażowej/serwisowej?

Jak reagować w obliczu trudnych sytuacji i konfliktów z klientem?

O SZKOLENIU:


Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w narzędzia związane z budowaniem pozytywnych relacji z inwestorem, klientem lub z ich przedstawicielami. Dalsze polecenia firmy sprzedającej produkty wymagające montażu/serwisu - zależą w ogromnym stopniu nie tylko od kadry handlowej i doskonale wykonanej technicznie montażu czy jakości produktu. Ważnym czynnikiem oceny usługi i firmy sprzedającej jest również poziom profesjonalizmu w zachowaniu członków ekipy montującej. Treścią szkolenia jest również uświadomienie uczestnikom o tym jaką rolę pełnią w procesie sprzedaży dodatkowych produktów/usług firmy.


Ilość czasu spędzonego podczas montażu, zachowanie klientów, ich gry, świadome i nieświadome prowokacje, mogą wygenerować sytuacje, w których łatwo o spory, kłótnie i inne trudne momenty. Aby zapewnić polecenia i kolejne zlecenia, dobrze jest gdy nawet w obliczu najtrudniejszych sytuacji ekipy potrafią zachować się profesjonalnie. Proces sprzedaży polegający wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów, to jedna z najdroższych strategii handlowych. Klient "z polecenia", to klient generujący mniejsze koszty w etapie pozyskania a zatem bardziej rentowny. Dlatego warto o te polecenia zadbać również na etapie montażu. Kluczową kwestią, którą porusza szkolenie jest również generowanie przez pracowników sprzedaży produktów dodatkowych lub uzupełniających.


ZAINTERESOWANI:

logo

GŁÓWNE ZAGADNIENIA:

logologologo

Jaka jest rola klienta w gospodarce rynkowej?

Zagadnienie, które szczegółowo uświadamia uczestnikom, że tak naprawdę to klient płaci pensję a nie firma, czy “szef". Zrozumienie tego elementarnego faktu, pozwala na zmianę zaangażowania, odpowiedzialność za pracę jak i swoje zachowanie w relacjach z klientami.

Jak przebiega proces decyzyjny, czyli kiedy jest czas na zdobywanie poleceń do dalszych klientów?

Ugruntowana wiedza dotycząca psychologicznych faz kupowania i sprzedawania. Uczestnicy po przez krótkie ćwiczenie ilustracyjne poznają proces sprzedaży. W tym obszarze szkolenia, skupiamy się głównie etapie sprzedaży, w którym pojawiają się montażyści i serwisanci - jakie mają narzędzia i możliwości podczas wizyty u klienta, co mogą robić, aby klient w przyszłości polecał dalej firmę i sam ponownie skorzystał z jej usług.

Jak budować pozytywne relacje z innymi? Jakie są jawne i skryte motywy zachowania klientów?

Konkretny moduł związany z psychologią klienta, jego zachowaniem i przede wszystkim złożonością wynikającą ze zjawiska psychologicznej góry lodowej. Jak rozpoznawać oblicza publiczne, prywatne oraz prawdziwe (rzeczywiste) motywy postępowania to m.in. pytanie na jakie odpowiada się w tej części szkolenia.
logo logo logo

Jak kreować dobre pierwsze wrażenie i zyskiwać zaufanie?

W tym momencie wyposaża się słuchaczy w praktyczne narzędzia służące do kreowania "pierwszego" wrażenia. Moduł z ćwiczeniami, ilustracjami i przede wszystkim wyjaśnieniem procesu powstawania pierwszego wrażenia i konsekwencji w przypadku braku pozytywnego wrażenia - braku zaufania.

Na czym polega skuteczna komunikacja?

"Milczenie jest złotem" - Jak przede wszystkim słuchać i nie powiedzieć za dużo? Zagadnienie odnoszące się do odpowiedzialności w procesie komunikacji, słuchania, używania określonego języka i terminologii ułatwiającej lub zakłócającej porozumienie.

Kryteria profesjonalnej "wizyty montażowej" -

Najistotniejsza część szkolenia - to praktyczna lista zachowań ekip montujących, co warto i czego należy unikać. Tutaj również uczestnicy dowiedzą się jak interpretowane są ich zachowania przez klientów. Można rzec, że to lista standardów użyteczna w każdej firmie.

GŁÓWNE KORZYŚCI:

logo logo logo

Gotowe narzędzia i "pomysły" na to w jaki sposób reagować na zastrzeżenia klientów i rozwiązywać sytuacje konfliktowe (wzorce do wykorzystania w praktyce)

Uczestnicy rozwiną swoje umiejętności interpersonalne, zwłaszcza podczas rozmów z klientem w trakcie montażu, instalacji, serwisu produktów


Uczestnicy uzyskają wiedzę na temat procesu komunikacji z klientem - nauczą się używania określonego języka i terminologii ułatwiającej lub zakłócającej porozumiewanie się.
logologo logo

Uczestnik pozna dokładnie poszczególne etapy wizyty montażowej - na co szczególnie zwrócić uwagę, co warto robić, a czego warto unikać.

Gotowe narzędzia i pomysły na to w jaki sposób reagować na zastrzeżenia klientów i rozwiązywać sytuacje konfliktowe w postaci wzorców

Profesjonalne reprezentowanie firmy na zewnątrz to lepszy wizerunek firmy na rynku i możliwość wyróżnienia się.


JAK SIĘ ZAPISAĆ?

logo logo logo logo
Krok 1: Sprawdź nasz szczegółowy program szkolenia PDF (klik) i zapoznaj się z wszystkimi zagadnieniami - czy takiego warsztatu własnie szukasz?Krok 2: Sprawdź w ofercie dostępne lokalizacje i miejsca w których odbywają się zajęcia. Wybierz dogodną dla siebie lokalizację.Krok 3: Zapoznaj się z sylwetką osób prowadzących oraz informacjami organizacyjnymi. Krok 4: Dołącz do grupy! Pobierz formularz zgłoszeniowy lub skorzystaj z wygodnych płatności online na naszej stronie: www.witalni.pl

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Witalni: Profesjonalny montaż, instalacja, serwis, czyli jak zadbać o więcej poleceń firmy?" jest Witalni

Zobacz na mapie

Hotel DeSilva

Piaseczno k./, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej