To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Szkolenie na prowadzącego strzelanie (LOK) - Strzelnica FSO

Sobota - Niedziela od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

OpenReaktor #70 + premiera książki ABC Blockchaina

Jutro, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

Spotkanie w Kręgu Kobiet - Grudziądz

Piątek, 17:30 - 20:30 60,00 zł
QAL Group, Grudziądz

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

UX - projektowanie użytecznych interfejsów

Zobacz główną stronę szkolenia

O szkoleniu:

Szkolenie pozwala zweryfikować intuicyjną wiedzę na temat projektowania interakcji, usystematyzować ją i przećwiczyć w trakcie licznych zadań praktycznych. W trakcie dyskusji, ćwiczeń grupowych, w parach i w pojedynkę uczestnicy oceniają użyteczność istniejących interfejsów i projektują nowe rozwiązania. W trakcie szkolenia omawiane są przykłady aplikacji biznesowych, stron internetowych, e-commerce, aplikacji mobilnych, a nawet produktów fizycznych.

Szkolenie przekazuje podstawowe terminy z dziedziny HCI (interakcja człowiek-komputer), zasady, reguły i dobre praktyki stosowane przy projektowaniu użytecznych interfejsów. Cała wiedza merytoryczna oparta jest na licznych przykładach interfejsów, wynikach testów użyteczności i badań naukowych, a także unikalnej 10-letniej praktyce zawodowej trenera.

Dlaczego warto?

- szkolenie prowadzone przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu aplikacji biznesowych, webowych i mobilnych, a zarazem doświadczonego trenera,
- szkolenie o charakterze merytorycznym, przekazuje konkretną wiedzę, dostarcza ściąg i checklist, wsparte anegdotami i przypadkami z życia zawodowego trenera,
- nacisk na praktyczne przykłady i angażowanie uczestników w liczne
- ćwiczenia, zadania i dyskusje, wykłady ograniczone do absolutnego minimum,
- wiedza poparta wynikami badań naukowych, biznesowych i praktyką zawodową trenera,
- przykłady z wielu obszarów (mobile, web, desktop, biznes, e-commerce, B2B, B2C) pozwalają wy
- ćwiczyć ogólną empatię względem potrzeb i ograniczeń użytkowników,
- dopracowane i estetyczne materiały edukacyjne wspierają przyswajanie wiedzy.

Uczestnikom zapewniamy:

- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- przerwy kawowe
- przerwy obiadowe

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest poznanie podstawowych zasad i zjawisk związanych z interakcją człowieka z systemami komputerowymi oraz rozwijanie empatii względem potrzeb i ograniczeń użytkowników.

Szkolenie skierowane jest do:

- programistów, grafików, analityków biznesowych, testerów i właścicieli produktu
- wszystkich zaangażowanych w tworzenie wysokiej jakości produktów cyfrowych, podejmujących decyzje w odniesieniu do sposobu działania i wyglądu produktów cyfrowych, gdzie dobro użytkownika nie jest przeszkodą, ale celem,
- doświadczonych zawodowo, ale potrzebujących uporządkowania, weryfikacji i/lub odświeżenia swojej wiedzy,
twórców rozbudowanych stron internetowych, aplikacji webowych, mobilnych i desktopowych, systemów ERP i aplikacji biznesowych.

Uczestnicy będą znali:

- najpopularniejsze heurystyki użyteczności,
- zjawiska z dziedziny interakcji człowiek-komputer, takie jak prawo Fittsa czy Hicka,
- zasady projektowania formularzy,
- korzyści i ograniczenia ikonografii w interfejsach,
- zasady grupowania elementów wpływające na postrzeganie interfejsów,
- wyniki badań naukowych, leżących u podstaw dobrych praktyk w projektowaniu interfejsów,
- techniki ewaluacji użyteczności systemów, takie jak wędrówka poznawcza, analiza heurystyczna czy testy użyteczności

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

- proponować rozwiązania zgodne z wybranymi heurystykami użyteczności,
- zapobiegać typowym błędom użyteczności,
- zaprojektować użyteczny formularz wraz z walidacją,
- poprawić czytelność treści tekstowych,
- sformułować zrozumiałe komunikaty błędów,
- stosować ikony tak, aby poprawiały użyteczność, zamiast jej szkodzi
- stosować proste tricki pozwalające na kierowanie uwagą użytkownika i ułatwianie procesów poznawczych,
- stosować różne metody analizy eksperckiej, w tym oceniać użyteczność rozwiązań w oparciu o checklisty,
- weryfikować rozwiązania w oparciu o obserwacje interakcji użytkowników z produktem.


Trener: IGA MOŚCICHOWSKA

Senior UX Designer & Researcher

Projektantka interakcji i badaczka z 10-letnim doświadczeniem, trener biznesu, obecnie wspiera firmy w rozwoju kompetencji UX ich zespołów. Współautorka bestsellerowej książki "Badania jako podstawa projektowania user experience", wydanej przez wydawnictwo PWN. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych "User Experience & Product Design" na AGH w Krakowie.
Założyła i współtworzyła przez sześć lat studio projektowo-badawcze WitFlow, gdzie zarządzała zespołem projektantów i realizowała projekty dla takich klientów jak: eBay, WSiP, Tauron, KGHM, FrontSpin, Opera Software, Vattenfall, Egmont, Axit, NiNA. Specjalizuje się w projektowaniu złożonych aplikacji biznesowych, opracowywaniu strategii produktu i badaniach z użytkownikami. Wierzy, że za UX odpowiada cały zespół, nie tylko projektant. Dlatego od lat szkoli zespoły IT w dziedzinie UX (m.in. eurobank, COI, IBM, Capgemini, HP, Red Sky). Jest jednym z ekspertów na Google Launchpad Warsaw oraz prezesem lokalnego oddziału organizacji CHI Polska - UX Wrocław. Inicjatorka i jedna z autorek bloga uxbite.com, na którym napisała ponad 50 artykułów o UX.


Kontakt z organizatorem:

Joanna Wrześniowska

Tel.: 506981902
e-mail: joanna.wrzesniowska@gigacon.org
Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte w swojej firmie? Napisz!

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa Iga Mościchowska

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "UX - projektowanie użytecznych interfejsów" jest Bamt Sp. z o.o. SP.K.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej