To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI

19 Listopada - 20 Listopada
Hotel Apis, Kraków

OpenReaktor #69 Startups, marketing and science behind it

Środa, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Środa, 19:00 - 21:00 23,99 zł
Warszawa, Warszawa

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 149,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

UX & service design w analizie biznesowej

O szkoleniu:

Szkolenie pozwala poszerzyć warsztat i wiedzę osób pracujących w projektach IT o techniki i narzędzia z dziedziny User Experience i Service Design usprawniające pracę oraz podwyższające jakość i użyteczność projektowanych rozwiązań.

Szkolenie prezentuje nowatorskie podejście do pracy nad projektem produktu i usługi cyfrowej łącząc proces i techniki z dziedziny analizy biznesowej oraz User Experience i Service Design.

Dlaczego warto:

- szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w projektowaniu aplikacji produktów i usług oraz usprawnianiu procesów biznesowych z doświadczeniem jako manager, Product Owner, analityk biznesowy oraz User Experience designer, a także trener i wykładowca.
- szkolenie prowadzone w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- całe szkolenie oparte na pracy nad konkretnymi realnymi przykładami i omawianiem case study.
- dzięki ciekawej formie zajęć zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić nawet najtrudniejsze zagadnienia.

Uczestnikom zapewniamy:

- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- przerwy kawowe
- przerwy obiadowe

Szkolenie skierowane jest do:

- analityków biznesowych, analityków systemowych, testerów
- osób zajmujących się analizą i doskonaleniem procesów
- Product Ownerów i managerów projektów
- wszystkich chcących poznać holistyczne podejście do projektowania, i udoskonalania aplikacji i produktów cyfrowych
- osób z doświadczeniem ale chcących uporządkować swoją wiedzę

Podczas szkolenia uczestnicy:

- dowiedzą się jak wykorzystać UX by usprawnić swoją pracę i wytwarzać lepsze, bardziej intuicyjne i użyteczne produkty
- poznają techniki i narzędzia UX wspomagające pracę nad projektem aplikacji
- nauczą się projektować zaawansowane prototypy aplikacji
- poznają techniki wykorzystania prototypów do testowania scenariuszy przypadków użycia i modelu procesu biznesowego
- nauczą się jak tworzyć lepszą dokumentację projektu
- przećwiczą technikę projektowania rozwiązania łącząc modelowanie procesu np w BPMN, diagramy w UML z prototypami i wiedzą UX

Czas i forma szkolenia:

- 2 dni szkoleniowe
- 40% wykład / 60 % ćwiczenia i case study

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "UX & service design w analizie biznesowej" jest Bamt Sp. z o.o. SP.K.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej