Uwaga Marka mówi! Jak tworzyć komunikację marketingową, aby osiągać założone cele? - bilety

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Zdobędziesz przydatną wiedzę na temat tego, co jest potrzebne, aby stworzyć komunikację marketingową, która sprzedaje.
  • Poznasz zasady prawidłowego briefingu agencji, który stanowi kluczowy element na drodze skutecznej komunikacji marketingowej Twojej marki.
  • Sprawdzisz swoją wiedzę w praktyce podczas rynkowych case studies, ćwiczeń, dyskusji, pracy indywidualnej i w grupach.

Program szkolenia:

Moduł I - Krok pierwszy - jak, do kogo, o czym i po co marka się komunikuje?

Moduł II - Brief komunikacyjny, czyli dlaczego bez niego wszystko się sypie?

Moduł III - Od briefu do komunikacji marketingowej - zasady konstruowania komunikatów reklamowych 360 stopni.

Moduł IV - Proces kreatywny - jak powstają skuteczne kampanie?

Informacje organizacyjne:

Termin: 19.03.2020 r., godz. 09:00-17:00 (w trakcie dwie przerwy kawowe oraz przerwa na lunch - w cenie szkolenia)

Miejsce: ONE House Sp. z o.o., Warszawa, ul. Bobrowiecka 8

Prowadzący:

Katarzyna Figurska - Marketing and Business Strategy Consultant

Z branżą związana od ponad 13 lat. Ma doświadczenie w budowie strategii i zarządzaniu markami lokalnym i globalnymi z sektora FMCG i Pharma, a wieloletnia praktyka poparta jest sukcesami rynkowymi. Tworzyła kampanie dla marek takich, jak: Żywiec Zdrój, Gripex, L&M, Chesterfield, Żubrówka, Colgate czy Gucci. Świetnie porusza się we wszystkich obszarach zarządzania marką, łącząc doświadczenie z pracy po stronie klienta, jak i w agencji. Swoją wiedzą chętnie dzieli się podczas szkoleń, warsztatów i wykładów akademickich. 

Sylwia Komorowska - Creative Director

Ukończyła Filologię Polską i Psychologię dla Mediów na Uniwersytecie Warszawskim. Ma szerokie doświadczenie w tworzeniu kampanii ATL, BTL, Digital i 360o, a także w budowaniu kompleksowej strategii komunikacji marketingowej. Tworzyła kampanie dla takich marek jak: Coty, Nestle, Takeda, PKP Intercity, Agata Meble, Toyota Bank i wielu innych. Przechodziła również krajowe i międzynarodowe szkolenia związane z tworzeniem komunikacji marek. Teraz nic co marketingowe nie jest jej obce. 

Adresaci szkolenia:
  • Specjaliści i managerowie działający w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki.
  • Właściciele marek i firm zainteresowani zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych.
  • Wszyscy, którzy są zainteresowanych rozwinięciem swojej wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marketingowej.

Po szkoleniu otrzymasz:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Materiały szkoleniowe

Pełny opis szkolenia znajduję się na stronie:

https://one-house.pl/nasze_szkolenia/uwaga-marka-mowi-jak-tworzyc-komunikacje-marketingowa-aby-osiagac-zalozone-cele/

1 200,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie Branding Komunikacja Marketing wydarzenia Warszawa Katarzyna Figurska Sylwia Komorowska

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Uwaga Marka mówi! Jak tworzyć komunikację marketingową, aby osiągać założone cele?" jest ONE House Sp. z o.o.

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Normalny
18 marca 2020, 15:00 1 200,00 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Polecamy także:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 maja - 13 maja od 824,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Krąg Kobiet - warsztaty rozwoju samoświadomości, Warszawa

8 marca, 15:00 - 18:00 80,00 zł
Dom jogi Moc oddechu, Warszawa

Krąg Kobiet - warsztaty rozwoju samoświadomości, Toruń

środa, 17:00 - 20:00
Toruń, Toruń

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 kwietnia, 09:00 - 17:45 od 390,00 zł
Aula Artis Concordia Design, Poznań

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej