To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych!

29 Listopada, 09:00 - 18:00
NOVOTEL WROCŁAW CITY, 53-011 Wrocław

MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ - BRIAN TRACY - Szczecin

Środa, 09:00 od 290,00 zł
Arena Szczecin, Szczecin

UP & CROSS SELLING - sprzedaż i obsługa trudnego klienta dla hoteli

Jak zwiększyć sprzedaż hotelu dzięki up i cross-sellingowi?
Jak poprawić oceny hotelu dzięki polepszeniu obsługi gości?
Jak sprawić by gość hotelowy wracał i polecał nasz hotel innym?


Recepcja nazywana jest sercem hotelu. Od kilku lat prowadzimy szkolenia zamknięte dla największych sieci hoteli z obszaru, sprzedaży, obsługi klienta na recepcji, up - cross-sellingu.

Możemy pochwalić się współpracą z takimi markami jak: Sheraton*****, Ibis Hotels, Best Western Hotels, Sofitel Hotels, Mercure Hotels, Hotel Grand Sal****, Hotel Stary*****, MCC Mazurkas****, Platinum Residence**** Queen Boutiqe*** Conrad Hotel**** i wiele innych. Doświadczenie, które zebraliśmy prowadząc szkolenia dla branży hotelarskiej, sprawiły, że nasze szkolenia są efektywne i praktyczne.

Proponowane przez nas szkolenie jest inwestycją, która szybko się zwraca. Tak twierdzą nasi klienci. Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym, a być może przeprowadzenie takiego szkolenia w formule zamkniętej wyłącznie dla Państwa hotelu.


Korzyści

  • Poznasz zasady budowania zaufania na każdym etapie kontaktu.
  • Nauczysz się rozpoznawać i wykorzystywać temperament gościa.
  • Nauczysz się słuchania kontekstowego i innych technik badania potrzeb.
  • Nauczysz się prezentowania oferty w języku korzyści i argumentowania.
  • Poznasz manipulacje i gry klientów i nauczysz się przed nimi bronić.
  • Nauczysz się zwiększać efektywność w obszarze up-sellingu i cross-sellingu.
  • Nauczysz się wykorzystać reguły wywierania wpływu.
  • Wzrośnie twoja motywacja, zaangażowanie i wiara w sukces.

Korzyści dla organizacji

  • Wysoki ROI na skutek zwiększenia sprzedaży dzięki lepszym umiejętnościom i organizacji pracy recepcji i rezerwacji
  • Wzrost motywacji, wytrzymałości i pozytywnego nastawienia pracowników.
  • Wzrost liczby stałych i zadowolonych klientów dzięki wzrostowi kompetencji interpersonalnych.
  • Ograniczenie kosztów wynikających z wypalenia, absencji i fluktuacji w obrębie działu sprzedaży.


Nasze przewagi

  • Zapewniamy certyfikowanego trenera - eksperta dysponującego unikalną wiedzą w obszarze szkolenia.
  • Zapewniamy indywidualny preworking: ankieta i test on-line z każdym uczestnikiem.
  • Stosujemy wyłącznie profesjonalne testy kompetencyjne i osobowościowe.
  • Gwarantujemy intensywną pracę warsztatową w małej grupie - maksymalnie 14 osób.
  • Pracujemy na konkretnych indywidualnych case studies uczestników.
  • Zapewniamy 50 stron autorskich materiałów stanowiących kompendium wiedzy z obszaru szkolenia.
  • Zapewniamy indywidualną ewaluację: test wiedzy, ankieta i indywidualny feedback trenera.
  • Udostępniamy kontakt z trenerem przez 2 tygodnie po szkoleniu.
  • Oferujemy 30% zniżki na indywidualny follow up - sesje Skype lub trening "on the job".
  • Oferujemy 15% zniżki na pozostałe szkolenia z oferty ARK - Skills Corporation.
  • Gwarantujemy zwrot kosztów, jeżeli szkolenie nie spełni oczekiwań co do jakości.

Szkolenie rekomenduje

  • Redakcja renomowanego dwumiesięcznika Nowa Sprzedaż.
  • Redakcja biznesmusisprzedawac.pl.

Ramowy program

9:00 - 9:15 Wprowadzenie

Przedstawienie programu i celu szkolenia.

9:15 - 10:00 Proces nowoczesnej sprzedaży NASM™ w hotelu

Zasady sprzedaży nieagresywnej. Segmentacja i prospecting. Zarządzanie sprzedażą własną w pipeline.

10:00 - 10:45 Temperamenty Gości hotelu i pierwszy kontakt

Test temperamentów. Rozpoznawanie temperamentu na podstawie stroju i zachowania. Dopasowanie. Techniki otwierające.

10:45 - 11:00 Przerwa kawowa

11:00 - 11:45 Badanie potrzeb

Zasady prowadzenia rozmowy badającej potrzeby. Rola pytań. Bariery w słuchaniu. Słuchanie kontekstowe.

11:45 - 12:30 Trudne sytuacje

12 metaprogramów zakupowych i ich implikacje. Techniki dopasowane do metaprogramów. Rozpoznawanie metaprogramów.

12:30 - 13:15 Obsługa VIP

Savoir- vivre na recepcji. Mimika i mowa ciała. Dopasowanie do kontekstu.

13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa.

14:15 - 14:45 Up-selling i cross-selling w hotelu

Unique Selling Proposition. Prezentowanie oferty w języku korzyści. Język wątpliwości. Techniki zmiany przekonań.

14:45 - 15:30 Techniki rozwiązywania reklamacji

Technika SPIN Neila Rackhama, technika PIWO, technika konsekwencji. Storytelling.

15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

15:45 - 16:30 Reguły wywierania wpływu

Gry klientów. Reguły Cialdiniego w praktyce. Podstawowe techniki negocjacyjne

16:30 17:00 Podsumowanie.

Sesja pytań, indywidualne przypadki, egzamin.


  • Podczas zajęć główny nacisk kładziemy na aktywność uczestników, dlatego prowadzimy je głownie metodami warsztatowymi, takimi jak scenki, ćwiczenia grupowe, interakcyjne. Stanowią one od 50 do 75% czasu szkolenia.
  • Stosujemy nowoczesne, aktywizujące metody, mające za cel wypracowanie gotowych rozwiązań dla bieżących problemów typu Action Learning, Open Space Technology, World Cafe. Unikamy niezwiązanych z tematem gier i zabaw szkoleniowych.
  • Wykorzystujemy uznane testy kompetencyjne i osobowościowe pozwalające ocenić bieżący i pożądany poziom kompetencji uczestników.

Trener

Marcin Sebastian Rogowski - jeden z czołowych ekspertów sprzedaży w Polsce. Doświadczenie zdobywał w latach 1992-1997 w korporacjach zachodnich FMCG między innymi w Benckiser Group, a następnie tworząc i rozwijając jedną z największych europejskich central materiałów private label. Otrzymał wiele prestiżowych wyróżnień, w tym Gazele Biznesu oraz nagrodę Wojewody Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. Jest stałym konsultantem działów sprzedaży i głównym trenerem wielu firm - liderów w swoich branżach. Jest aktywnym blogerem i publicystą . Jako redaktor naczelny prowadzi największy serwis o sprzedaży w Polsce - www.biznesmusisprzedawac.pl. Jest stałym feletonistą i redaktorem działu negocjacje w dwumiesięczniku "Nowa Sprzedaż". Publikuje także w miesięczniku HR Leaders, Marketer+, Benefit, oraz na Onet.pl i Forbes.pl. Występował między innymi na konferencji "Efektywna Sprzedaż" u boku Richarda Denny w 2015 roku. Występował i był odpowiedzialny za merytorykę Konferencji Szefów Sprzedaży w 2015 roku. 


Opinie o szkoleniu


"Doskonałe przygotowanie trenera, świetne materiały i ciekawy program zmotywowały naszych pracowników do pozytywnej zmiany, co widocznie pozytywnie wpłynęło na wyniki, tuż po szkoleniu, recepcjoniści zaczęli z powodzeniem proponować i sprzedawać pobyty w najdroższych apartamentach, co wcześniej było prawie niewykonalne."Justyna Ciura HR Dyrektor Sheraton Hotel*****

"Znakomite przygotowanie trenera praktyka - Marcina Sebastiana Rogowskiego, jego profesjonalizm i komunikatywność docenili wszyscy uczestnicy szkolenia. Trener prowadzący szkolenie wykazał się szeroką popartą praktyką wiedzą, służąc swoim doświadczeniem oraz profesjonalnym podejściem dydaktycznym. Tuż po szkoleniu dało się zauważyć wzrost proaktywności i motywacji, co przełożyło się na mniej sytuacji konfliktowych."Monika Biegun - Juszkiewicz, Manager HR Grand Sal Hotel****

"Cykl szkoleń sprzedażowych dla naszych pracowników przyniósł wymierne efekty sprzedażowe, wzrost motywacji i satysfakcji pracowników, szczegółowa analiza uczestników przeprowadzona przez trenera w trakcie szkolenia pozwoliła dokonać koniecznych korekt i uniknąć dodatkowych kosztów."Ewa Łucyszyn, Dyrektor Queen Boutique Hotel****

"Nasze uczestniczki były bardzo zadowolone ze szkolenia. Bardzo wysoko oceniają osobę prowadzącą szkolenie, zawartość merytoryczną i praktyczny wymiar szkolenia."Anna Kamińska, Human Resources & Administration Manager, Platinum Residence****

"Osoby biorące udział w szkoleniach potwierdziły dużą wagę i przydatność zdobytej wiedzy i sposobów jej praktycznego wykorzystania."Tomasz Polak, Dyrektor Hotel Conrad****

"Oceniam szkolenia bardzo wysoko, jako profesjonalnie przygotowane i poprowadzone."Ewa Stasiuk, Dyrektor ds. szkoleń Accor Academie


Szczegółowy opis znajdą Państwo: klikając tutaj


Ze względu na warsztatowy charakter zajęć ilość miejsc ograniczona do 14 osób! Decyduje kolejność zgłoszeń.


Inwestycja zawiera: prowadzenie eksperta, wyżywienie (lunch oraz przerwy kawowe), materiały szkoleniowe, testy Assistance HR, indywidualny preworking


Pytania oraz indywidualne zgłoszenia:


                                                                                   

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w wilanów wydarzenia Wilanów

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "UP & CROSS SELLING - sprzedaż i obsługa trudnego klienta dla hoteli" jest ARK - SKILLS CORPORATION (Korporacja Umiejętności ARKA Marcin Rogowski)

Zobacz na mapie

hotel DeSilva

Jakuba Kubickiego 3, Wilanów

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej