To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Krąg Kobiet - warsztaty rozwoju samoświadomości, Grudziądz

Dzisiaj, 17:30 - 20:30
Marina Grudziądz, Grudziądz

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
Poznań

Executive coaching w praktyce. Dyskusyjny Klub Coachingu / Lublin

19 Grudnia, 17:15 - 20:15
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie, Lublin

Persona - praktyczny do bólu warsztat z tworzenia person w opaciu o dane. Techniki i narzędzia dla HR, UX, CX, DT i Marketerów!

Persona to ważne i przydatne narzędzie projektowe. Budzi jednak sporo skrajnych emocji - od zachwytu po niechęć, a nawet pogardę. Rzeczywiście, w tworzeniu person bardzo łatwo popaść w stereotypy. Ćwiczenie idzie zazwyczaj szybko, zespół się bawi, moderator uśmiecha. Tymczasem opracowanie dobrej, funkcjonalnej persony to analityczne zadanie poprzedzone obserwacją i zbieraniem danych w naturalnym kontekście użytkowym z wykorzystaniem konkretnych technik. Tak! Umiejętnie zrobiona persona daje świetne efekty! 


Zapraszamy na bardzo praktyczny warsztat tworzenia person w podejściu Alana Coopera! 

Poznasz konkretne techniki i narzędzia do tworzenia person, które mają sens projektowy - 20% gadania i 80% działania

W trakcie warsztatu: 

  • przyjrzymy się narzędziu persony tworzonej na bazie analizy wyników badań od podszewki, 
  • zdefiniujemy czym persona jest i czym zdecydowanie nie jest, lub przynajmniej być nie powinna, 
  • postaramy się ją "odmitologizować" i "odcoachować", 
  • podpowiemy, jak unikać stereotypów i jak w naszym podejściu 3D opracowywać personę, która rzeczywiście pomoże lepiej zrozumieć użytkownika i jego zachowania w różnych kontekstach usługowych, produktowych i momentach życia, 
  • poćwiczymy zbieranie informacji, obserwowanie, analizowanie i wnioskowanie, 
  • a na deser - skondensujemy sensy i spróbujemy wyciągnąć insighty


Kim są prowadzący?

Iza jest szefową projektów customer insights w Very Human Services. Projektuje usługi i produkty w oparciu o potrzeby użytkowników. Jest doświadczoną moderatorką procesów wdrażania innowacji do organizacji. Łączy wiedzę umiejętności projektowe, badawcze i analityczne z obszaru human centred design - customer experience, design research. Od dwudziestu lat skutecznie przekazuje kompetencje reagowania na sygnały zmian zachodzące na rynku w obszarach pracy, zdrowia i urody, handlu, energii, transportu. Współtworzyła i realizowała projekt wdrożenia kultury innowacji na Międzynarodowych Targach Poznańskich nagrodzony w 2017 roku. Stworzyła projekt futurefoods.pl, którego celem jest wprowadzenie klientocentryczności do branży spożywczej.Jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Universität Hannover, Design Management na School of Form, oraz Dietetyki na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Członek Service Design Polska, współwłaścicielka Very Human Services.


Wojtek jest szefem badań w Very Human Services. Projektuje i koordynuje projekty zarówno jakościowe, jak i ilościowe wspierające projektowanie oraz wdrażanie usług i produktów (UX research & testing, design research, customer experience, passenger experience, audyty organizacji). Od dwunastu lat działa w branży badawczej, w której rozpoczynał w obszarze analiz społeczno-gospodarczych na styku przemysłu - rynku pracy - edukacji (rozwój regionalny i gospodarczy, sektor MSP i organizacje otoczenia biznesu, systemy edukacyjne). Poza rozwijaniem i adoptowaniem nowych metod i narzędzi analitycznych uwielbia szkolić, koncentrując się przy tym na przekazywaniu praktycznych umiejętności.Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ekspertem ds. pracodawców w Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA), członkiem Service Design Polska (SDP) oraz Polskiego Towarzystwa Socjologicznego (PTS). Wykłada na Collegium Da Vinci w Poznaniu przedmioty badawcze.



Informacje organizacyjne:

  1. warsztat trwa jeden dzień (1 x 6 godzin brutto) w godzinach 10.30-16.30
  2. maksymalna liczba uczestników 15 osób
  3. pracujemy indywidualnie, w mikrozespołach (3 osoby), w grupach po max 5 osób 
  4. warsztat odbywa się w fajnym miejscu - Marzyciele i Rzemieślnicy
  5. posiłki i napoje mają w większości niski IG, w miarę możliwości uwzględniamy dietozależność
  6. materiały powarsztatowe przesyłamy - w trosce o środowisko - wyłącznie drogą elektroniczną


Ważne! Chcesz ponegocjować cenę ... zadzwoń lub napisz do mnie :)

T. 504 226 185 (Iza Ławniczak)
M. iza.lawniczak@veryhuman.pl

Regulamin uczestnictwa

Dane organizatora

Very Human Services Sp. z o.o.
ul. Rubież 10 K, 61-612 Poznań


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Persona - praktyczny do bólu warsztat z tworzenia person w opaciu o dane. Techniki i narzędzia dla HR, UX, CX, DT i Marketerów!" jest Very Human Services Sp. z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej