NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY- intensywny trening handlowy Grupy Szkoleniowej SOLBERG

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY intensywne warsztaty handlowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.


Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

  • poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
  • nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
  • nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
  • poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
  • zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
  • poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
  • zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem



Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

  • Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
  • Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
  • Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,
  • Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
  • Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: "Nie, dziękuję", "Już to mamy", Nie jestem zainteresowany", "W przyszłym roku", "Nie mam czasu",
  • Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
  • Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
  • Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,
  • Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
  • Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
  • Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
  • Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient - sprzedawca.
  • Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
  • Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
  • Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

Uczestnicy:

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.



Czas trwania:

2 dni -16 h

CENA SZKOLENIA:

1550 zł brutto / os (zw. z VAT)



Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad
  • przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia


PROGRAM:

Moduł I: WIZERUNEK I JEGO POSTRZEGANIE PRZEZ KLIENTÓW.

Budowanie pierwszego wrażenia.

Automotywacja- mama wszystkich handlowców


Moduł II: ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży


Moduł III: ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

Siła pytań w sprzedaży .

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

Motywacje zakupowe klientów.

Co powiedzieli wam wasi Klienci?

Co jest ważniejsze - potrzeba klienta czy jego motywacja?


Moduł IV: SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Prezentacja wartości klienta.

Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?


Moduł V: MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

Budowanie wartości oferty dla Klienta.


Moduł VI: DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Dostrajanie się do Klienta

Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

Jak polubić swoich Klientów


Moduł VII: OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY.

Zasady prezentowania ceny.

Czy "NIE" oznacza koniec procesu sprzedaży?

"Opakowanie" produktu/ usługi za pomocą ceny


Moduł VIII: ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

Zastrzeżenia jako wyzwania.

Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO


Moduł IX: SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA

Błędy w zamykaniu rozmów.

Techniki zamykania sprzedaży.


Moduł X: FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.


Moduł XI: BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.

Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.


Moduł XII: DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

Cel podejmowania dalszych działań.

Jakie i kiedy podejmować kroki.


Moduł IV: PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

Indywidualny Plan Działania



!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.


Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.


Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancjarealizacji szkolenia - jako nieliczni z grona firm szkoleniowych nie odwołujemy swoich szkoleń
  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb



Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

  • !Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
  • ! Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS
  • ! Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)



Z wielką przyjemnością przedstawiamy opinie uczestników potwierdzające nasz profesjonalizm oraz zadowolenie klientów:

  • "Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji"
  • "Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów istotnych w sprzedaży"
  • "Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby"
  • "Szkolenie pożyteczne, pozwalające spojrzeć na proces sprzedaży z innej perspektywy (klienta), nie tylko sprzedawcy".
  • "Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy"
  • "W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!"
  • "Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze"
  • "Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie."
  • "Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam."
  • "Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało"

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.



Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

www.solberg-szkolenia.pl


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa szkolenie

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY- intensywny trening handlowy Grupy Szkoleniowej SOLBERG" jest Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  ZGŁOŚ UDZIAŁ
już niedostępne 1 550,00 zł -

Miasto Warszawa

Warszawa

Polecamy także:

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej