To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

OpenReaktor #71

16 Stycznia, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Środa, 19:00 - 21:00 24,48 zł
Warszawa, Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 99,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

Loterie promocyjne, programy lojalnościowe. Jak pozyskać i zatrzymać Klientów?

  • Zapraszamy na szkolenie"Loterie promocyjne, programy lojalnościowe. Jak pozyskać i zatrzymać Klientów?"
Organizator: GAMA SZKOLENIA tel. 605168975

www.gamaszkolenia.pl


Korzyści z udziału w szkoleniu:

- zdobycie wiedzy dotyczącej zasad funkcjonowania nowoczesnych i skutecznych programów lojalnościowych B2B, B2C oraz łączonych B2B-B2C

- zdobycie umiejętności przygotowania poszczególnych etapów programu lojalnościowego według prawidłowych reguł

- umiejętność zaplanowania, budżetowania, wdrożenia, rozliczenia programów lojalnościowych

- umiejętność wyboru właściwej, najbardziej efektywnej mechaniki programu lojalnościowego dla swojej firmy

- umiejętność prawidłowego przekazania nagród uczestnikom programu, zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami podatkowymi

- umiejętność analizy i mierzenia efektów przeprowadzonych programów lojalnościowych

- zapoznanie się z pułapkami prawno podatkowymi, których należy unikać planując wprowadzenie programu lojalnościowego

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

1. Co to jest lojalność ?

  • Definicje
  • Efekt lojalności Klienta
  • Podstawy behawioralne i psychologiczne
  • Jak pozyskać lojalność Klienta
  • Podstawy zarządzania relacjami z Klientem
  • Podział programów lojalnościowych ze względu na grupę docelową

2. Jaki program lojalnościowy wybrać dla swojej firmy

  • Lojalnościowy, punktowy, rabatowy? - czym się kierować przy wyborze formuły programu
  • Multi- i monopartnerskie programy B2B / B2C - kiedy warto działać solo, a kiedy tworzyć koalicje
  • Zasady projektowania programu oferującego prawdziwą wartość klientom
  • Benchmarking - analiza stanu wyjściowego marki i przedsiębiorstwa
  • Retencja, churn, fraud - co kryje się pod tymi pojęciami

3. Budujemy program lojalnościowy metodą 8 kroków - część I

  • Dobór zespołu wykonawczego, analiza kompetencji i podział zadań
  • Wybór najlepszej mechaniki programu
  • Zamiana ról, czego możemy nauczyć się od Klientów
  • Punktacja w programie, jej znaczenie

4. Budujemy program lojalnościowy metodą 8 kroków - część II

  • Odpowiadamy na pytanie: Nagrody czy korzyści? - co bardziej wpłynie na wzmocnienie więzi z Klientem
  • Najlepsze wzorce do wykorzystania: promocje jubileuszowe, nagrodowe, produktowe
  • Najważniejsze narzędzia operacyjne ułatwiające zarządzanie programami, platformy i moduły B2B
  • Kluczowe metody pomiaru efektywności - analizy, raportowanie

5. Właściwa segmentacja to podstawa sukcesu!

  • Segmentacja behawioralna, psychograficzna, demograficzna
  • Jaka strukturę powinien mieć twój program lojalnościowy
  • Zasada Pareto
  • Budujemy profil klienta kluczowego (bazy danych)

DZIEŃ 2

1. Dostosowanie nagród, plany, budżety

  • Twarde i miękkie nagradzanie - wzorce do zastosowania w firmach uczestników szkolenia
  • Katalogi nagród, zagrożenia
  • Znaczenie logistyki, znaczenie planowania

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy wspólnie rozwiązania lojalnościowe w oparciu o program sieci H&M

2. Wdrożenie programu lojalnościowego

  • Wdrożenie wg przygotowanego planu: zespół, etapy działania, podział zadań i obowiązków
  • Finansowanie programu i stały nadzór nad budżetem
  • Jak zarobić na programie lojalnościowym

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Trening z planowania, wdrożenia i budżetowania programu lojalnościowego.

3. Promocja i komunikacja w Internecie i mediach tradycyjnych

  • Czym możemy się wyróżnić w Internecie
  • Wybór kanałów komunikacji - jak je właściwie dostosować
  • Social media - ich rola w komunikacji
  • Skuteczne strategie komunikacji: prasa, radio, telewizja, reklama wizualna

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Trening z planowania promocji i wdrożenia programu lojalnościowego w Internecie i mediach tradycyjnych

4. Jakie znaczenie w lojalności ma płeć konsumenta?

  • Znaczenie pytania z formularza: Kobieta czy Mężczyzna?
  • Odmienne reakcje
  • Różne potrzeby
  • Czym kierują się kobiety a czym mężczyźni dokonując wyborów konsumenckich
  • Praktyczne wskazówki jak dokonywać segmentacji

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy wspólnie rozwiązania lojalnościowe w oparciu o znane programy B2C i B2B

5. Ryzyka związane z organizacją programów lojalnościowych

  • Ochrona danych osobowych - RODO
  • Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Zapisy Abuzywne w regulaminach programów lojalonościowych
  • Kwestie podatkowe związane z organizacją programów i wydaniem nagród

Trener: dr Beata Wentura-Dudek

Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno - prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Nadzoruje loterie promocyjne, konkursy, programy marketingowe. Doradza w zakresie prawno-podatkowym firmom, bankom, instytucjom w całej Polsce. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych oraz z zakresu promocji PR, komunikacji marketingowej. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia.

www.organizacjaloterii.com

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Krakowie wydarzenia Kraków

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Loterie promocyjne, programy lojalnościowe. Jak pozyskać i zatrzymać Klientów?" jest Gama Szkolenia

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej