LinkedIn. Jak zbudować markę eksperta? Marketingowe Tłuste Czwartki #6

MTC #6: LinkedIn. Jak zbudować markę eksperta?

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu Marketingowe Tłuste Czwartki, gdzie Rafał Szymański pokaże dlaczego jedni działają skutecznie na LinkedIn a inni nie, pokaże jak się zmieniła rola sprzedawcy i co robić na LN, żeby lepiej sprzedawać oraz jak zbudować swój wizerunek online. 

Nie zabraknie: konkretów, porad, realnych case study z polskiego rynku, a także niezbędnej teorii.


Czego możesz się spodziewać na spotkaniu:

  • Poznasz metodologię, mierzenie wartości marki osobistej i wyznaczanie jej celów.
  • Dowiesz się jakie są najważniejsze składowe marki osobistej, wskaźniki i wartości.
  • Nauczysz się jak dostosować wszystkie kanały komunikacji, także LinkedIn do zbudowania indywidualnej pozycji eksperta w sieci, z zadbaniem o spójność przekazów pomiędzy kanałami.
  • Poznasz metodologię budowania pozycji eksperta poprzez dobór tematyki (wg. autorskiej metody 4-1-1) i zasady komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki i ograniczeń portalu LinkedIn.

Po spotkaniu:

  • Zdobędziesz wiedzę o budowaniu marek eksperckich za pomocą kanałów cyfrowych, z naciskiem na LinkedIn.
  • Zdobędziesz umiejętność systemowego patrzenia na budowanie marki własnej w sieci

    Dla kogo to spotkanie:

    • dla marketerów, HRowców i sprzedawców
    • dla właścicieli firm oraz startupów
    • dla freelancerów

    Aniołem spotkania będzie Rafał Szymański,

    Ekspert Digital Marketingu, twórca autorskiego systemu do automatyzacji działań na LinkedIn. Budował od podstaw działy Digital w Sanofi, Roche Diagnostics i Neckermanie którymi następnie kierował.

    Ostatnio jako eCommerce Pilar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży elektronicznej B2B i B2C w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
    Użytkownik LinkedIn od 13 lat, od 2016 roku aktywny użytkownik LinkedIn Sales Nawigator, gdzie przeprowadził pierwsze korporacyjne wdrożenie w Philips.

    Prelegent konferencji na temat digital marketingu i budowania marek osobistych. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie marketingowe.

    Od 2018 roku prowadzi inicjatywę Marka Eksperta w której przewodzi grupie specjalistów pomagających firmom z obszaru HR, ich klientom oraz managerom budować marki osobiste, które pozwalają osiągać ich cele biznesowe.


    Gdzie i kiedy? 

    HubHub Nowogrodzka Square, Al. Jerozolimskie 93 (2 piętro), Warszawa.

    12 grudnia 2019, godz. 17:45-20:00

    17:45-18:30 zapraszamy na speed networking

    Ilość miejsc ograniczona, prosimy o rejestrację.

    więcej informacji: www.marketingowetlusteczwartki.pl

    Zobacz również:

    szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

    Skontaktuj się z organizatorem

    Organizatorem wydarzenia "LinkedIn. Jak zbudować markę eksperta? Marketingowe Tłuste Czwartki #6" jest Marketingowe Tłuste Czwartki

      Rodzaj Dostępne do Liczba
      Rezerwacja miejsca
    Wyprzedane Brak wolnych miejsc

    Polecamy także:

    I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

    12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
    MTP Sala Ziemi, Poznań

    Krąg Kobiet - warsztaty rozwoju samoświadomości, Grudziądz

    Dzisiaj, 17:30 - 20:30
    Marina Grudziądz, Grudziądz

    WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

    24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
    Poznań

    Executive coaching w praktyce. Dyskusyjny Klub Coachingu / Lublin

    19 Grudnia, 17:15 - 20:15
    Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie, Lublin

    Organizujesz wydarzenie?

    Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

    Dowiedz się więcej