Kompetencje miękkie w zawodzie pośrednika - bilety


Zapraszamy na dwudniowe szkolenie:


Kompetencje miękkie w zawodzie pośrednika

  1. Czym są kompetencje miękkie i co oznacza termin inteligencji emocjonalnej?
  2. Jakie kompetencje miękkie są niezbędne w zawodzie pośrednika?
  3. Jak je rozpoznać i jak je rozwijać?


Cel szkolenia

  • Przedstawienie i ugruntowanie wiedzy na temat kompetencji miękkich,
  • Rozpoznawanie przez uczestników własnych zasobów w tym obszarze,
  • Nabywanie, poprzez ćwiczenia, umiejętności stosowania kompetencji miękkich w pracy zawodowej pośrednika.

Zapraszamy osoby, które:

  • chcą dowiedzieć się więcej o inteligencji emocjonalnej,
  • są zainteresowane w jaki sposób można nauczyć się poszczególnych kompetencji miękkich, jak je rozwijać i wzmacniać,
  • widzą przydatność kompetencji miękkich w zawodzie pośrednika,
  • są zainteresowane poznawaniem własnych zasobów i wierzą, że to może prowadzić do sukcesu w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu własna marką,
  • chcą czerpać korzyści z kompetencji miękkich i w ten sposób radzić sobie ze specyficznymi problemami w pracy pośrednika,
  • chcą utrzymywać skuteczne relacje z klientami oraz skutecznie negocjować warunki współpracy. 

Narzędzia:

 •Wykład •Ćwiczenia 

Prowadzący:

Milena Tasiemska

z wykształcenia nauczyciel języka niemieckiego (Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych ukończone w 1997 roku), z zamiłowania psycholog, aktualnie na piątym i ostatnim roku studiów na warszawskim SWPS na kierunku Psychologia Rozwój i Zmiana. Absolwentka dwuletniego Studium Psychoterapii metodą Psychologii Procesu (2011). Uczestniczka wielu szkoleń i kursów psychologicznych między innymi Facylitacja, trening metodami aktywnymi (2009), Głęboka Asertywność - siła, która rani (2010), Rozwój Umiejętności Trenerskich (2014) czy też Profesjonalne negocjacje w biznesie (3 części). Przez wiele lat odpowiedzialna za Dział Obsługi Klienta w fińskim koncernie, gdzie prowadziła szkolenia i odpowiadała za budowanie efektywnych, dobrze współpracujących ze sobą zespołów. Zawodowo zajmuje się rekrutacją grup pracowniczych, a następnie szkoleniem ich i podnoszeniem ich kompetencji miękkich tak, aby tworzyły efektywnie funkcjonujące zespoły. Mimo wieloletniego doświadczenia zawsze i nieustannie fascynuje ją sposób, w jaki ludzie wykorzystują swoje zasoby i współgrają ze sobą.  Prywatnie spełniona mama mądrego synka, pasjonatka tańca współczesnego i wędrówek po górach.



od 850,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa Jarosław Czerniecki

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Kompetencje miękkie w zawodzie pośrednika" jest Warszawskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomociami

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
Dla członków i pracowników członków Warszawskiego SPON. Członkowski

Dla członków i pracowników członków Warszawskiego SPON.

dostępnych: 10

8 Listopada 2017, 18:00 850,00 zł
Dla pozostałych osób. Normalny

Dla pozostałych osób.

dostępnych: 4

8 Listopada 2017, 18:00 950,00 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Zobacz na mapie

Siedziba WSPON

Nowogrodzka, Warszawa

Polecamy także:

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej