To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych!

29 Listopada, 09:00 - 18:00 od 219,00 zł
NOVOTEL WROCŁAW CITY, 53-011 Wrocław

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych

Środa, 09:00 - 18:00 od 219,00 zł
 

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych

6 Grudnia, 09:00 - 18:00 od 219,00 zł
Focus Hotel, 41- 506 Katowice

WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY- BRIAN TRACY - Wrocław

16 Lutego, 09:00 - 18:30 od 250,00 zł
Wrocław

IMPACT DAY #EXPERIENCE

Impact Day #Experience

Win the consumer

Cel? Przykuć uwagę, zostać zauważonym i zapamiętanym w gąszczu treści marketingowych.

Rywal? Każdy dookoła - codziennie pojawiają się tysiące nowych aplikacji, godziny materiałów video, powstają tony nowych treści. Walka toczy się o te same 24 godziny z życia konsumenta.

Sukces? Doświadczenie. Niezależnie czy chodzi o produkt, usługę, medium czy osobowość, musisz stworzyć doświadczenie, które dotknie serc i umysłów odbiorców. To najcenniejszy oręż, by zdobyć i zatrzymać na dłużej konsumenta.

Podczas wrześniowej edycji Impact Day pochylimy się nad zjawiskiem #Experience w digital. Nakreślimy psychologiczną perspektywę emocji i mechanizmów, które oddziałują na konsumentów. Przybliżymy szalenie dziś ważną rolę technologii w budowaniu customer experience. Na przykładach kilku znanych marek pokażemy czym jest brand experience, a wraz z topowymi managerami podyskutujemy nad znaczeniem "CEO as a brand".

Uczestnicy Impact Day #Experience będą mogli nie tylko słuchać o tym, jak kreować doświadczenia dla klientów, ale także osobiście doświadczać uczty dla zmysłów w przestrzeni okołokonferencyjnej. Jakiej? Przekonaj się odwiedzając 6 września PGE Narodowy w Warszawie.

AGENDA:

9:45-10:00 #introduction

  • Opening - Mariusz Wąsiński / Media Impact Polska
  • Welcome - Mark Dekan / Grupa Onet-RAS Polska

10:00-11:15 #people

  • Emotions in the eyes of the brain / prof. Rafał Ohme
  • Hype culture and memorable microtrends - Dorota Peretiatkowicz / IQS & Leszek Szycman / Kompania Piwowarska
  • Emotional branding - Markus Schmidt / UnitedSenses GmbH

11:15-11:45 COFFEE BREAK

11:45-13:00 # technology

  • Why VR appears to be an ideal technology to build brand experience? - Artur Kurasiński
  • Look into 2019: peer-to-peer data sharing - Petteri Vainikka / CXENSE
  • Customer Service Automation - How Artificial Intelligence and Natural Language Processing improve client service - Marek Zmysłowski / UnifiedFactory

13:00-14:00 LUNCH

14:00-15:10 #brands

  • When business meets sport - Carsten Cramer / Borussia Dortmund
  • CEO as a brand / powerchat - Bartosz Skwarczek / G2A & Mark Dekan / CEO Grupa Onet-RAS Polska
  • Superconnectivity. Nothing will be the same anymore - Michał Kreczmar / PwC

15:10-15:30 COFFEE BREAK

15:30-16:45 #inspirations

  • Data driven marketing: from mass-experience to me-experience - Olga Korolec / Grupa Onet-RAS Polska
  • From Workplace to Lifespace - Eyal Litwin / Brain Embassy & Aleksandra Krawsz / Kinnarps
  • Media houses #experience showcase

16:45 SUMMARY - Mariusz Wąsiński / Media Impact Polska

______________________________________________

Goal? To increase interest, to become noticed and memorable in the cluttered and fragmented ecosystem of marketing content.

Opponent? Everyone around - each day thousands of new apps appear, hours of video materials and tones of new content are being created. The game is about all the same 24 hours of your consumer's life.

Success? Experience. No matter if you are a brand, a personality, a medium or a workplace, you need to create an experience that reaches hearts and minds. It's the game-winning advantage.

During the September edition of Impact Day we will focus on #Experience in digital. We will draw the psychological perspective of mechanisms and emotion that influence consumers today. We will bring you closer to the nowadays crucial role of technology in building customer experience and we will show examples of brand experience cases basing on selected, renowned brands. Along with top managers we will discuss the topic of "CEO as a brand".

The conference attendees will have the chance not only to hear about the ways of creating an experience for their consumers but also to personally experience a feast for their senses in the conference venue. Join us and try it yourself on September 6th in PGE Narodowy, Warsaw.


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "IMPACT DAY #EXPERIENCE" jest Media Impact Polska

Zobacz na mapie

PGE Narodowy

Poniatowskiego 1, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej