To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ - BRIAN TRACY - Szczecin

25 Października, 09:00 od 220,00 zł
Arena Szczecin, Szczecin

FIWE 2017 - Największe targi Fitness w Polsce!

9 Września, 09:00 od 35,01 zł
Expo XXI Warszawa, Warszawa

STILNOVISTI XII GRAND PRIX MAGAZYNU WINO - BILETY

27 Października - 29 Października od 50,00 zł
Trybuna C Toru Wyścigów Konnych Służew w Warszawie, Warszawa

FRONTEND CON 2017 Workshop DAY <Ionic All In One by Sani Yusuf>

21 Września, 09:00 - 17:00 984,00 zł
Centrum szkoleniowe Golden Floor, Warszawa

Czy reklama może zmieniać świat na lepsze?

Tolerate Genius to jeden z najsłynniejszych cytatów Davida Ogilvy, a jednocześnie nazwa cyklu konferencji organizowanych przez międzynarodową agencję reklamową Ogilvy & Mather oraz Szkoła Mistrzów Reklamy.



Tematem najbliższej konferencji będzie:

CZY REKLAMA MOŻE ZMIENIAĆ ŚWIAT NA LEPSZE? 


Może, jeśli służy marce, która chce pełnić ważną rolę w życiu ludzi. The big ideaL to globalne narzędzie stworzone przez Ogilvy & Mather, które pozwala tworzyć takie marki i wyznaczać dla nich kierunek działania. 

Podczas konferencji podyskutujemy o kampaniach dla największych marek, które zbudowane zostały w oparciu o The big ideaL. Przedstawimy Wam, jak wykorzystywać to narzędzie, aby tworzyć spójne i wiarygodne strategie marek. Opowiemy także o tym, czym jest Brand Print, który ułatwia kontrolę nad spójnością prowadzonej komunikacji.


Prelegenci:

Anna Sowińska - Strategy Director, Ogilvy Brand Consulting

Maciej Klaś - Senior Strategic Planner, Ogilvy Brand Consulting


Konferencja odbędzie się w samym centrum Warszawy (Dom Towarowy Braci Jabłkowskich).

Patron medialny: Brief


Dodatkowo:

Jeżeli posiadasz status studenta, otrzymasz od nas maila z krótkim zadaniem. Spośród nadesłanych odpowiedzi wybierzemy piętnaście, a ich autorzy zostaną zaproszeni na warsztaty. 

Podczas warsztatów będziecie pracować nad wypracowaniem The big ideaL dla wylosowanych marek. Będzie to doskonała okazja, aby sprawdzić zdobytą wiedzę w praktyce.

 Każdy uczestnik warsztatów otrzyma książkę "Ogilvy. Król Madison Avenue", a zwycięski zespół zdobędzie nagrodę główną: wybrany kurs w Szkole Mistrzów Reklamy (o wartości ok. 3500 PLN).


Zapraszamy!




Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie szkolenia Sprzedaż i marketing wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Czy reklama może zmieniać świat na lepsze?" jest Ogilvy & Mather Sp. z o.o. oraz Szkoła Mistrzów Reklamy

Zobacz na mapie

Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy (III piętro)

Bracka 25, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej