To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Life Balance Congress

29 Listopada - 1 Grudnia od 110,00 zł
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

30 Listopada - 1 Grudnia od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

Krąg Kobiet - warsztaty rozwoju samoświadomości, Grudziądz

6 Grudnia, 17:30 - 20:30 50,00 zł
Marina Grudziądz, Grudziądz

CX na kolację! Jak rozwijać Markę Osobistą na LinkedIn za pomocą Design Thinking? Meet up & warsztaty. - bilety

ZERKNIJ W VIDEO I ZOBACZ, 

DLACZEGO WARTO!

  



MARKA OSOBISTA NA LINKEDIN 

tworzona pod okiem ekspertek:

Doroty Maklewskiej (Doris in Social Media) specjalizującej się w tworzeniu "personal brandu" na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/justynajakubczyk/

Justyny Jakubczyk - trenerki Body Movement & Design Thinking, rozwijającej własną markę na LinkedIn w błyskawicznym tempie.

KLIKNIJ W ZDJĘCIA I DOWIEDZ SIĘ O NICH WIĘCEJ!

   

Warsztaty są zaplanowane jako cykl, podczas którego uczestnicy w ciągu 2 miesięcy rozwiną skrzydła na LinkedIn pod okiem prowadzących, będą mieli zadanie domowe, a postęp w działaniu będzie weryfikowany poprzez Doris i Justynę. Uczestnicy mają dostęp do Grupy Wsparcia na LinkedIN.

ZAINWESTUJ W SWOJĄ KARIERĘ W OPARCIU O SILNĄ MARKĘ OSOBISTĄ! 



AGENDA:

12.11.2019 - AUDYT MARKI I DZIAŁAŃ NA LINKEDIN 

Przejdziemy przez 2 fazy Design Thinking: 

EMPATYZACJA 

  •  podsumowanie opowieści o marce: misja, wizja + 4 filary marki osobistej
  •  określenie i weryfikacja grup docelowych oraz person (bazując na wiedzy uczestników o ich obecnej społeczności)

IDEACJA

  •  generowanie pomysłów na rozwijanie własnej marki z uwzględnieniem feedbacku od dotychczasowych odbiorców

  ZADANIE DOMOWE: opracowanie miesięcznego planu działań i realizacja go do końca 2019 roku 


SZCZEGÓŁOWA AGENDA:

ROZPOCZĘCIE:

📍18.00-18.10 powitanie i wprowadzenie do meet up'u i metodyki

📍18.10-18.30 networking z elementami Body Movement

INTRO:

📍18.30 - 18.40 INTRO - LinkedIN to nie CV!

📍18.40 - 18.55 określenie celu rozwoju marki i max 3 grup odbiorców 

📍18.55 - 19.05 zdefiniowanie 3 obszarów działań marki osobistej

📍19.10 - 19.15 Body Movement- neurony lustrzane: siła wpływu na drugiego człowieka


EMPATYZACJA

Część teoretyczna:

📍19.15 - 19.25 Określenie potrzeb dla 1 wybranej persony, by tworzyć treści zgodne z jej oczekiwaniami 

📍19.25 - 19.35 Wprowadzenie do teorii archetypów marki (różne profile osobowości)

Część praktyczna:

📍19.35 - 19.55 Weryfikacja profilu: "Spójrz na swój profil oczami persony"

📍19.55 - 20.05 SIKUNDA / Body Movement

📍20.05 - 20.35 - uzupełnianie odpowiednich sekcji na LinkedIN zgodnie z celem, który uczestnik ma do zrealizowania

📍20.35 - 20.45 - konsultacje indywidualne

📍20.45 - 20.50 - Body Movement / energizer

IDEACJA

Generowanie pomysłów na rozwój marki i budowanie społeczności

📍20.50 - 21.00 - raport: Index Miłosci do Marki, czyli jakie funkcje warto wziąc pod uwagę, by budować zaangażowaną społeczność

📍21.00 - 21.05 - brainwriting solo

📍21.05 - 21.15 - brainwriting w duecie

📍21.15 - 21.30 - techniki kreatywne i generowanie pomysłów na działania rozwijające profil na LinkedIN

ZAKOŃCZENIE

📍21.30 - 21.40 - plan działań na kolejny miesiąc

📍21.40 - 21.50 - podsumowanie w ruchu i refleksje

📍21.50 - networking, rozmowy w kuluarach, pożegnania




CZEKAMY NA CIEBIE!

Spotkajmy się podczas najbardziej interaktywnych i kreatywnych warsztatów i przeżyjmy to kolejny raz razem! 
With love! 
Justyna & zespół JustFullness, który się tworzy i do którego możesz dołączyć! :) 

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "CX na kolację! Jak rozwijać Markę Osobistą na LinkedIn za pomocą Design Thinking? Meet up & warsztaty." jest MOVEMENT DIRECTING Agnieszka Konopka

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej