To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Szkolenie: Nowoczesne Techniki sprzedaży b2b

26 Maja, 09:00 550,00 zł
IDEA Przestrzeń Biznesu, 85-862 Bydgoszcz

TRENING KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ  1.0 - MOWA CIAŁA

27 Maja, 15:30 - 18:30 od 90,00 zł
Pracownia Rozwoju Osobistego, Wrocław

Startupunity

Pojutrze, 11:00
Institute of Design Kielce, Kielce

LEGAL MARKET DAY 2018 - konferencja nowoczesnych prawników

2 Marca, 10:00 - 15:00 367,77 zł
Centrum Konferencyjne Kopernik, Warszawa

CX MANAGER - 2 dniowy, interaktywny i kompleksowy program z Customer Experience Management

Tworzenie pozytywnego i spójnego doświadczenia Klienta w wielu kanałach jednocześnie jest dzisiaj jednym z największych wyzwań dla firm. Spełnienie tej obietnicy jest najbardziej skutecznym sposobem dla organizacji, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać adwokatów marki.

  • Zależy Ci na wzroście satysfakcji Twoich Klientów oraz powiększaniu bazy ambasadorów marki?
  • Chcesz, aby Twoi Klienci generowali wyższą wartość?
  • Szukasz nowej wiedzy, inspiracji, nowych sposobów na budowanie przewagi konkurencyjnej?
  • A może już wdrażasz lub planujesz zarządzać doświadczeniami Klientów w sposób spójny i systemowy?

Na naszych interaktywnych i praktycznych warsztatach DOWIESZ SIĘ:

  • Jak Twoja firma może zyskać przewagę konkurencyjną
  • Jak może się wyróżnić
  • Jak Twoja marka może zająć pozytywne miejsce w świadomości Klientów
  • Czym jest zarządzanie doświadczeniami Klientów i Pracowników
  • Co to są doświadczenia, jak nimi zarządzać?
  • Jak wdrażać CEM
  • Jakie przywództwo wspiera klientocentryczne postawy

POZNASZ:

  • Przykłady, case studies,
  • Model skutecznego programu CEM
  • Technikę projektowanie pozytywnych, spójnych doświadczeń
  • Ekonomikę lojalności - jak określić "wartość biznesu" i wartość Klienta
  • Techniki projektowania pożądanych, spójnych doświadczeń we wszystkich punktach styku
  • Metody mierzenia doświadczeń
  • Metodologię i założenia efektywnego systemu NPS®


PO WARSZTACIE BĘDZIESZ ZNAŁ: 

  • Założenia modelu Customer Experience Management 
  • Cykl kluczowych elementów niezbędnych do zarządzania doświadczeniami Klientów 
  • Sposoby identyfikacji kluczowych punktów styku Klienta z marką oraz momentów prawdy 
  • Technikę projektowania doświadczeń Klientów 
  • Metody mierzenia doświadczeń Klientów 
  • Metodologię i założenia badania Net Promoter Score® 


PO WARSZTACIE BĘDZIESZ POTRAFIŁ: 

  • Wyjaśnić co to jest Customer Experience Management, jakie są podstawowe elementy tego modelu 
  • Wyznaczyć kluczowe punkty styku Klienta z marką oraz najważniejsze "momenty prawdy" 
  • Zaprojektować pożądane doświadczenia dla wybranego punktu styku czy momentu prawdy 
  • Dobrać właściwe narzędzia do mierzenia doświadczeń 
  • Przygotować koncepcję wdrożenia CEM w organizacji 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE:

Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe w postaci przygotowanych każdorazowo autorskich zeszytów, zawierających prezentowane podczas szkolenia treści, zadania i ćwiczenia oraz inspiracje, ciekawe linki, polecaną literaturę.

DODATKOWE KORZYŚCI:

ZADANIE WDROŻENIOWE

  • Po szkoleniu uczestnicy otrzymają zadanie wdrożeniowe do wykonania, którego celem jest zastosowanie poznanej wiedzy 
oraz umiejętności w swoim środowisku pracy.


WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ:

  • listę pomysłów, inicjatyw wypracowanych przez uczestników podczas warsztatów na spójne pozytywne doświadczenia Klientów w wybranym momencie prawdy 
  • Dyplomy ukończenia warsztatu 
  • Indywidualne konsultacje z ekspertem - Przestrzeń do poruszenia zagadnień związanych z tematem warsztatu, odpowiedzi na pojawiające się w związku z nim pytania oraz wątpliwości, które nie zawsze możliwe bądź komfortowe są do zadania na forum. Konsultacje mogą być telefoniczne lub mailowe. Konsultacje w wymiarze 6 godzin, do wykorzystania przez 3 miesiące od daty zakończenia warsztatów.


Metody i techniki szkoleniowe:

Warsztat będzie realizowany metodami aktywizującymi
w oparciu o Model Efektywnego Treningu - Model SET®. Metoda zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność nauczania: 

  • zbudowaniu bezpiecznych warunków do eksperymentowania SAFETY, 
  • pełnym zanurzeniu w doświadczeniu EXPERIENCE,
  • wsparciu wdrożenia nowych umiejętności w pracy TRAINING. 

Metoda z jednej strony zakłada wykorzystanie technik aktywizujących w pracy z grupą, a z drugiej opiera się na naukowo zweryfikowanych zasadach andragogiki, neuropedagogiki.

Stosowane techniki i metody aktywizujące:

  • praca grupowa, 
  • praca indywidualna, 
  • coaching grupowy, 
  • dyskusja, 
  • ćwiczenia metodą peer to peer, 
  • action learning, 
  • mini wykład, 
  • prezentacja multimedialna, 
  • burza mózgów, 
  • visual thinking 
  • I inne. Zwłaszcza uśmiech:-)



Zajęcia odbywają się w grupie do 12 osób. Uczestnicy mają zapewnione 16 godzin warsztatów, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje po warsztacie, lunch oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.

Prowadzenie:

Patrycja Hackiewicz



Założycielka Customized Group. Dyplomowany trener biznesu, konsultant i praktyk koncepcji Customer Experience Management (CEM). Manager z 15 letnim doświadczeniem w bankowości.Odpowiadałam m. in. za projektowanie i zarządzanie procesem reklamacyjnym, wsparciem sprzedaży, modelowanie standardów obsługi Klienta we wszystkich punktach styku Klienta z firmą. Wielokrotnie wdrażałam innowacyjne rozwiązania organizacyjne i procesowe w celu budowania klientocentrycznej organizacji i strategii opartej na doświadczeniach Klientów. Byłam odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości usług poprzez wdrożenie modelu CEM zarówno dla B2B i B2C.Jestem absolwentką podyplomowych studiów Execupve MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie; Członkiem Customer Experience Professionals Associapon (CXPA)Współtworzyłam jedne z pierwszych na polskim rynku, interaktywne warsztaty z zakresu CEM, w których wzięło już udział kilkaset osób, pracowników instytucji finansowych, właścicieli firm jak i uczestników licznych konferencji i kongresów poświęconych lojalności i budowaniu długotrwałych relacji z Klientem. Z radością dzielę się wiedzą i doświadczeniem podczas wielu spotkań branżowych, udzielam konsultacji firmom oraz wspieram je przy wdrożeniach programów CEM.


Poznaj opinie uczestników:

  • "W łatwy i przystępny sposób pokazana informacja, jakiedoświadczenia wpływają na budowanie relacji z klientem."
  • "Mega energia! Nic nie zmieniać! Tak trzymać!"
  • "Dużo nowości, o których nie miałem jeszcze okazji słyszeć, unaocznienie pewnych kwespi (jak ważna jest prawidłowa obsługa posprzedażowa)"
  • "Warsztat był bardzo inspirujący, dynamiczne prowadzenie, brak przestojów, nudy, dopasowanie do uczestników i szybka adekwatna reakcja na to co wszyscy mówili"
  • "Ciekawie prowadzone warsztaty, zachęcający sposóbdo udzielania się w pracy podczas warsztatów, poszerzona tematyka uzmysławia rzeczy ważne"
  • "W wielu punktach prezentacji dotykanie "istoty" problemu", w tym też nowych trendów (biga data, social media, digital channels), zróżnicowana formuła: prezentacja, warsztat, filmy"

Do zobaczenia:)

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa Patrycja Hackiewicz

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "CX MANAGER - 2 dniowy, interaktywny i kompleksowy program z Customer Experience Management" jest Customized Group

Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej