To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

PROSPECTING NOWEJ GENERACJI - EFEKTYWNE METODY POZYSKANIA KLIENTÓW - Kraków

Piątek, 09:00 - 18:00 od 170,00 zł
BEST WESTERN PREMIER KRAKÓW HOTEL, Kraków

PROSPECTING NOWEJ GENERACJI - EFEKTYWNE METODY POZYSKANIA KLIENTÓW - Poznań

11 Maja, 09:00 - 18:00 od 170,00 zł
Sale konferencyjne OMEGA, Poznań

WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY- BRIAN TRACY - Wrocław

6 Czerwca, 09:00 - 18:30 od 490,00 zł
Centum Kongresowe Politechniki Wrocławskiej, 50-372 Wrocław

Social Media + Marketing

18 Maja, 09:00 - 17:00 od 297,00 zł
Polskie Centrum Edukacji, Warszawa

Customer journey, czyli spacer pod rękę z konsumentem

Customer journey, czyli spacer pod rękę z konsumentem - bezpłatna konferencja oraz warsztaty

Ogilvy & Mather i Szkoła Mistrzów Reklamy zapraszają na kolejną konferencję dotyczącą reklamy i marketingu. Tym razem tematem konferencji będzie droga, którą pokonuje konsument do produktu/usługi/marki. Pamiętając o tym, że konsument nigdy nie stoi w miejscu, nauczymy się projektować jego ścieżkę - zarówno taktyczną (promującą sprzedaż) - jak i strategiczną (od świadomości marki do bycia jej lojalnym użytkownikiem). 

Wykład odbędzie się już 6 marca o godzinie 16:00 w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy (Bracka 25, III piętro).

Prowadząca: Anna Sowińska  - Strategic Director Ogilvy & Mather.

Spośród osób, które zapiszą się na warsztaty i posiadają status studenta wyłonione zostanie szesnaście, które będą miały wyjątkową okazję wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach. 

Warsztaty odbędą się po konferencji, a ich uczestnicy zmierzą się z zadaniem dotyczącym problematyki omawianej na wykładzie. Zwycięski zespół (dwie osoby) wygra kurs w Szkole Mistrzów Reklamy o wartości 3400 PLN (przykładowe kursy: account management, media planning, strategia marki).


Agenda:

Wykład 16:00 - 17:00

Warsztaty 17:30 - 19:30

Ogłoszenie zwycięzców: 19:45


Zapraszamy do rejestracji



Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Customer journey, czyli spacer pod rękę z konsumentem" jest Ogilvy & Mather Sp. z o.o. oraz Szkoła Mistrzów Reklamy

Zobacz na mapie

Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy

Bracka 25, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej