To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych!

29 Listopada, 09:00 - 18:00 od 219,00 zł
NOVOTEL WROCŁAW CITY, 53-011 Wrocław

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych

Pojutrze, 09:00 - 18:00 od 219,00 zł
 

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych

6 Grudnia, 09:00 - 18:00 od 219,00 zł
Focus Hotel, 41- 506 Katowice

WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY- BRIAN TRACY - Wrocław

16 Lutego, 09:00 - 18:30 od 250,00 zł
Wrocław

Akademia Jakości CC

Akademia Jakości CC to spotkanie, którego głównym założeniem jest nauka i wymiana wzajemnych doświadczeń osób odpowiedzialnych za jakość działania jednostek i konsultantów cc, w tym zarządzania ludźmi. Prelegentami i prowadzącymi warsztaty będą wybitni eksperci w zakresie m.in. szkolenia zespołów, budowy programów szkoleniowych, a także zarządzania jakością w call/contact center. Uczestnicy Akademii to z kolei praktycy zajmujący się na co dzień doskonaleniem jakości w swoich organizacjach.

Akademia Jakości CC to wyjątkowe spotkanie, w trakcie którego uczestnicy, poza zdobyciem unikalnej dawki wiedzy, będą mieli niepowtarzalną i rzeczywistą okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń z innymi liderami jakości na rynku:

  • Przygotowując formułę spotkania wykorzystaliśmy doświadczenia z kilkuletnich prac Jury konkursu Telemarketer Roku, którego celem jest definicja i promocja najlepszych standardów obsługi i komunikacji z klientami.
  • Stworzyliśmy platformę wymiany wiedzy i doświadczeń między ekspertami, którzy na co dzień zajmują się kontrolą i poprawą jakości pracy konsultantów w cc
  • Dobrze wiemy, jak sprawić, by wspólna praca i dyskusja przyniosła najlepsze efekty dla wszystkich zaangażowanych.

Akademia Jakości CC ma być dla jej uczestników przede wszystkim miejscem dyskusji. Nauka odbywa się bowiem najlepiej w formie interaktywnej - pytań i odpowiedzi. A prawdziwy rozwój wymaga konstruktywnej rozmowy i doskonalenia rozwiązań, które się sprawdzają. Akademia ma być miejscem realizującym takie właśnie zadania.

W trakcie najbliższego spotkania poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  • najnowsze trendy w zarządzaniu ludźmi i kreowaniu liderów
  • najlepsze rynkowe praktyki komunikacji z klientami poprzez kanały cc - na bazie standardów oraz doświadczeń z konkursu Telemarketer Roku
  • ciekawe i nieoczywiste techniki oraz praktyka szkoleń
  • budowa skutecznych systemów motywacyjnych dla konsultantów cc

Dla kogo - dla liderów zarządzania jakością w cc!

Na warsztaty zapraszamy wszystkie osoby zaangażowane w monitoring i doskonalenie jakości pracy jednostek cc oraz zarządzanie ludźmi w tych strukturach, w tym w szczególności:

  • Trenerów
  • Managerów i Dyrektorów Zespołów Trenerów
  • Specjalistów, Cochów i Managerów ds. jakości
  • Managerów wiedzy
  • Koordynatorów ds. rozwoju
  • Managerów i Kierowników Zespołów oraz Projektów
  • Liderów Zespołów, Liderów w działach sprzedaży, obsługi klientów i innych
  • Dyrektorów i Kierowników cc oraz poszczególnych działów (np. sprzedaży, obsługi klienta, windykacji)

Uczestnikami spotkania będą "specjaliści od jakości cc", w tym m.in. Jurorzy konkursu Telemarketer Roku. Kameralny charakter spotkania i założenia dotyczące jego formuły umożliwią swobodną i wartością dyskusję na wszystkie tematy, które będą interesujące dla praktyków doskonalenia jakości. "Akademia" to zgodnie z definicją instytucja skupiająca wybitnych uczonych lub artystów, którzy poprzez dyskurs i wzajemną naukę rozwijają swoją dziedzinę działania. Wierzymy, że zaproponowana formuła będzie najbardziej atrakcyjnym sposobem doskonalenia swoich kompetencji zawodowych oraz tworzenia standardów rynkowych.

Udział w Akademii Jakości to przede wszystkim:

  • unikalna wiedza na temat doskonalenia jakości
  • platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
  • wybitni eksperci i specjaliści z branży
  • możliwość weryfikacji i tworzenia najlepszych standardów rynkowych
  • ciekawe pomysły na motywowanie ludzi i budowę systemów motywacyjnych
  • bogaty materiał do weryfikacji własnych systemów kontroli jakości

Dołącz do Akademii Jakości już dziś! Ucz się, wymieniaj doświadczenia i kreuj rynkowe standardy wraz z innymi liderami jakości cc.

Organizator

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - branżowa organizacja non-profit, której celem jest rozwój, edukacja i integracja rynku marketingu bezpośredniego, w tym branży call/contact center. SMB jest organizatorem konkursów branżowych Telemarketer Roku oraz Złota Słuchawka.

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Akademia Jakości CC" jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Zobacz na mapie

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - budynek Agory

Czerska 8/10, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej