To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych

22 Listopada, 09:00 - 18:00 od 219,00 zł
 

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych!

29 Listopada, 09:00 - 18:00
NOVOTEL WROCŁAW CITY, 53-011 Wrocław

MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ - BRIAN TRACY - Szczecin

Jutro, 09:00 od 290,00 zł
Arena Szczecin, Szczecin

68 Ogólnopolska Konferencja Biznesowa MAKE YOUR BUSINESS BETTER "KLIENT NA CAŁE ŻYCIE" - bilety


68 Ogólnopolska Konferencja Biznesowa MAKE YOUR BUSINESS BETTER

KLIENT NA CAŁE ŻYCIE CZYLI KONIEC CIŚNIENIA W SPRZEDAŻY

13.03.2017, godz. 17:30 - 21:30

Sopot, Hotel Haffner, ul. Haffnera 59

Wszyscy konkurujemy na zatłoczonym rynku idei, usług i produktów. Jest wiele sposobów rywalizowania i wyróżnienia swojej oferty.

Sprzedasz więcej, gdy nauczysz się elastycznej sprzedaży swoich usług i produktów.

Zastąp tradycyjny cykl sprzedaży w swojej firmie cyklem kupowania.

Zapraszamy na 68 Ogólnopolską Konferencję Biznesową MAKE YOUR BUSINESS BETTER "KLIENT NA CAŁE ŻYCIE CZYLI KONIEC CIŚNIENIA W SPRZEDAŻY" z udziałem najlepszych praktyków i przedsiębiorców. Tylko tu masz szansę usłyszeć o nowej erze w sprzedaży - erze sprzedaży elastycznej.

Zobacz TUTAJ: http://stohnij.pl/tag/sprzedaz-elastyczna/ na czym polega SPRZEDAŻ ELASTYCZNA.

Jeśli nie będziesz próbować wykorzystać klienta, to zdziwisz się jak dużo sprzedasz. Klienci nie lubią sprzedaży agresywnej, nie lubią presji i targowania się o cenę. Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że coraz trudniej stosować strategię sprzedaży agresywnej w świecie, w którym kontrolę sprawuje klient. Kiedy wszyscy mogą zajrzeć na Twoją stronę, przeczytać ofertę Twojej konkurencji, zapoznać się z niezależnymi opiniami ekspertów, blogerów czy w sekundę dotrzeć na fora internetowe za pomocą smartfona. Oznacza to, że żyjemy w zupełnie innym świecie sprzedaży niż jeszcze kilka lat temu.

Termin i miejsce: 13.03.2017, godz. 17:30 - 21:30 / Sopot, Hotel Haffner, ul. Haffnera 59

Dlaczego powinieneś uczestniczyć w konferencji?

- Dowiesz się jak możesz edukować i zrozumieć swoich klientów, zamiast im przeszkadzać w osobistym procesie zakupowym;

- Ponieważ klient ma teraz kontrolę nad procesem sprzedaży i chce kupować zgodnie ze swoim rytmem;

- Ponieważ to konsumenci za pomocą wyszukiwarek i portali społecznościowych znajdują firmy, z którymi chcą prowadzić interesy;

- Ponieważ dzisiaj zamiast jednostronnej nachalności sprzedaż polega na dostarczeniu właściwej treści dokładnie w momencie, w którym kupujący tego potrzebuje.

Nasi eksperci zaproponują rozwiązania w sprzedaży na miarę nowoczesnej firmy.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:

RADOSŁAW PROTAZIUK - ekspert zarządzania procesami sprzedaży, doświadczony manager i handlowiec, interim manager i trener biznesu. Tajniki sprzedaży, negocjacji i skutecznego zarządzania zgłębiał przez ponad 14 lat pracy w największych polskich i międzynarodowych firmach. Pracował w Polskiej Grupie Farmaceutycznej, Lek S.A., czy Sandoz Polska (grupa Novartis).

Przeszkolił blisko 1000 osób. Współpracował z ponad 100 firmami. Klienci cenią go za praktyczne podejście, znajomość problemów firm "od podszewki", jak i umiejętność zaproponowania lub wypracowania optymalnych i skutecznych rozwiązań.

Zaczynał od stanowiska telemarketera. Wielokrotnie doceniany za sukcesy we wprowadzaniu na rynek nowych produktów czy rozwiązań, a także w przygotowanie i realizację strategii sprzedaży. Za wybitne wyniki w sprzedaży został laureatem nagrody "Go for Goal". Ukończył studia o kierunku zarządzanie i biznes, a następnie psychologia przedsiębiorczości i zarządzania. Dzisiaj swoim doświadczeniem chętnie dzieli się zarówno z dużymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Elastyczna sprzedaż - jak sprzedawać więcej i zdobywać klientów na całe życie

KAMILA WROCIŃSKA - Manager z blisko 20 letnim doświadczeniem zawodowym, konsultant biznesowy, rekruter i trener sprzedaży. Współpracuje ze swoimi klientami w obszarze poszukiwania, szkolenia i zarządzania personelem. Prezes Zarządu Milado Centrum Rozwoju Personalnego Sp. z o. o.

W sprzedaży od 20 lat. Uwielbia sprzedaż, bo dzięki temu rozwiązuje wiele problemów klientów.

Zaczynała od pracy w firmie informatycznej, gdzie zarządzała najpierw działem sprzedaży, później połączonymi działami sprzedaży i serwisu oraz pełniła rolę Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania systemem jakości zgodnym z ISO 9001.

Aktywny członek organizacji Toastmasters - międzynarodowej organizacji non-profit, której celem jest szerzenie umiejętności komunikacji, przemawiania publicznego i przewodzenia.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak zatrudnić idealnego handlowca. Najważniejsze kroki w poszukiwaniach odpowiedniego kandydata.

EMILIA BARTOSIEWICZ - Ekspert budowania osobistej marki w sieci. Dyrektor Zarządzająca w Spółce Business Unlimited, twórczyni i prezes Lady Business Club - pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Współtworzy Akademię Marki z Klasą.

Od 6 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PR-owych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Osobisty marketing. Sprzedawaj nie sprzedając czyli jakie treści sprzedają najwięcej.

Dobra wiadomość dla uczestników spotkania: badania potwierdzają, że w dzisiejszych czasach ludzie LUBIĄ KUPOWAĆ, gdyż mają więcej opcji niż w przeszłości.

Może to najlepszy czas nauczyć się profesjonalnie sprzedawać. A może sprzedaż nie jest dla Ciebie i chcesz zatrudnić handlowca lub powiększyć dział sprzedaży?

Na konferencji będziesz miał okazję zadać pytania bezpośrednio prelegentom, ale również uczestnikom wieczoru. Będziesz w gronie doświadczonych przedsiębiorców, właścicieli ze stażem nie mniejszym niż dwa lata w prowadzeniu firmy.

To nas wyróżnia, spotykamy się w sprawdzonym gronie. Po konferencjiżadna wizytówka nie wyląduje w koszu, ponieważ tu dbamy o przedstawienie swoich gości i kojarzymy osoby i biznesy.

Jeśli zastanawiasz się nad pierwszą konferencją z nami, zapytaj znajomych, którzy już nas poznali. Potwierdź, że to najbardziej merytoryczne konferencje dla przedsiębiorców, dostosowane do rzeczywistych wyzwań i potrzeb małych i średnich firm.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach


Do udziału zachęcamy:

- Przedsiębiorców, którzy poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych

- Właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy

- Osoby decyzyjne, na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach, zainteresowane poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.

- Członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące

- Osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą


Rezerwacja miejsca i pytania: milena.szczesna@businessunlimited.pl

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Więcej informacji TUTAJ


Organizator spotkania: Business Unlimited - firma konsultingowo - marketingowo - PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. W skład konceptu wchodzą marki: Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą, Marka z Klasą, portal biznesowy ladybusiness.pl, tytuł Ambasadorka Klasy oraz Agencja Marketingu Osobistego. Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość. Więcej informacji o Koncepcie TUTAJ

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w sopot wydarzenia Sopot

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "68 Ogólnopolska Konferencja Biznesowa MAKE YOUR BUSINESS BETTER "KLIENT NA CAŁE ŻYCIE"" jest Business Unlimited

Zobacz na mapie

Hotel Haffner

Haffnera 59, Sopot

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej