Szkolenie Sztuka Słuchania - Poznań 17 Grudnia 2018 - bilety

Pamiętasz swojego najlepszego szefa?

To był człowiek, który oprócz wiedzy miał jeszcze jedną, wyjątkową cechę. Potrafił zrobić coś takiego, że nie czułeś się przytłoczony Jego osobą, ale Twoja wiedza, idee, pomysły mogły ujrzeć światło dzienne i rosnąć, a Ty razem z nimi. To była osoba, która potrafiła dać Ci się wykazać, a nie udowadniała od razu, że nie masz racji, czy, że to co proponujesz jest bez sensu. Mam rację?

A sprzedawcę, do którego chciałeś wracać?

Świetnego, czyli takiego od którego chciało się kupować, nawet jeśli było drożej. Czy to nie był ktoś, kto jest był zainteresowany Tobą i Twoim dobrem, a nie tylko portfelem? Kogoś kto potrafił Ci powiedzieć: "Nie sprzedam Ci, bo to nie będzie dla Ciebie teraz dobre." Czy nie był to czasem ktoś, kto umiał się wsłuchać w to, czego naprawdę potrzebujesz i dawał Ci to odczuć? Ktoś, kto nie wiedział lepiej czego chcesz, ale dokładnie cię o to zapytał, dał czas by to powiedzieć i dopiero potem zaproponował to, co dokładnie spełniało Twoje oczekiwania?
Można by pewnie jeszcze dalej szukać przykładów: nauczycieli, lekarzy, doradców, którzy naprawdę zapadli nam w pamięć. Widzisz ich w swojej wyobraźni?

Wiesz co ich łączy?

Oni przede wszystkim potrafią słuchać. A ludzi zapamiętujemy nie z tego jak się prezentują - a z tego jak w ich towarzystwie się czujemy. I pierwszym krokiem do tego, by czuli się w naszym towarzystwie wyjątkowo jest szczere, autentyczne wysłuchanie ich. I to takich ludzi zapamiętujemy w swoim życiu.

Dopiero potem możemy zbudować autentyczną relację - powiedzieć co możemy dla nich zrobić, przekonać do zmiany, złożyć jakąś ofertę. Najpierw jednak musimy ich usłyszeć - a to czasem nie jest łatwe...
I właśnie dlatego warto nauczyć się dobrze słuchać!

Dla kogo jest  to szkolenie? 

Jeśli chcesz usłyszeć głębiej i bardziej - na pewno skorzystasz. Mam jednak poczucie, że przyda ci się ono zwłaszcza gdy: 

  • Prowadzisz firmę - ponieważ dzięki temu szkoleniu będziesz lepiej słyszeć swoich pracowników i klientów - zbudujesz z nimi relacje, których nie będą chcieli zrywać.
  • Sprzedajesz - dlatego, że poznasz lepiej swoich (potencjalnych) klientów - dowiesz się jak usłyszeć ich potrzeby i lepiej pomożesz im swoim produktem.
  • Zarządzasz innymi - jeśli zaczniesz głębiej słuchać, to ludzie będą CI bardziej ufać. Będziecie mogli skuteczniej osiągać razem Wasze cele, a ty będziesz lepiej ich wspierać.
  • Masz kontakt z klientem, a zwłaszcza, jeśli Cię to dużo kosztuje... To szkolenie pozwoli Ci zrzucić z siebie część tego cieżaru i swobodniej poczuć się kontaktach z klientami.


Czego konkretnie doświadczysz w trakcie szkolenia? 
Będziemy rozmawiać o:

 1. Twoich emocjach

Znasz to uczucie, gdy ktoś do Ciebie mówi, a Ciebie zalewa fala złości, smutku, irytacji lub poczucia winy i zamiast skupić się na tym co mówi Twój rozmówca zajmujesz się właśnie tym, a po rozmowie jeszcze przez długi czas musisz się zbierać, by dojść do siebie?
W czasie szkolenia dowiesz się jak rodzić sobie ze swoimi trudnymi emocjami, by one nie miały na Ciebie negatywnego wpływu - ale by były źródłem Twojej siły.

2. Emocjach Twojego rozmówcy

Czasem jednak to nie Twoje emocje grają tu najważniejsza rolę. Zdarza Ci się mieć do czynienia z ludźmi, którzy są wzburzeni, poirytowani, lub bardzo smutni? W czasie szkolenia dowiesz się jak "zaopiekować się" emocjami Twojego rozmówcy w taki sposób, by one przestały być przeszkodą w Waszym kontakcie, ale by zaczęły być podstawą Waszej relacji.

3. O tym jak obudzić w sobie ciekawość

Wiesz, że potrafimy mówić z prędkością ok 120 słów na minutę, a słuchać trzy razy szybciej? Słuchając zostajemy ze sporą ilością niewykorzystanych zasobów - które warto wykorzystać właśnie na słuchanie. W czasie szkolenia dowiesz się jak to można zrobić


4. Jak dojść do tego co naprawdę ważne?

Czyli jak usłyszeć to, co naprawdę kryje się za słowami... W czasie szkolenia nauczysz się kilku sposobów docierania do tego co naprawdę istotne dla Twojego rozmówcy. Wiesz dlaczego to ważne? Ponieważ dopiero wtedy, gdy Twój rozmówca będzie miał poczucie zrozumienia i wysłuchania będziesz w stanie pójść dalej - i powiedzieć o co Tobie chodzi.Dowiesz się tu:
  • jak i kiedy warto zamilknąć,
  • jak wzbudzić w sobie ciekawość,
  • jak dostroić się do sposobu mówienia klienta,
  • jak odkryć to, co dla niego naprawdę ważne,
  • jak wykorzystać do lepszego słuchania reguły tworzenia opowieści i improwizacji,
  • jak zadawać odpowiednie pytania by lepiej usłyszeć to, co ważne.
I wreszcie - jaka jest różnica pomiędzy słuchaniem dla siebie, a słuchaniem dla Twojego Rozmówcy - i co może dać Ci jedno i drugie.


Trener:

Krzysztof Głowacki - certyfikowany coach ICC. Z wykształcenia psycholog i teolog. Jest certyfikowanym konsultantem MaxieDisc oraz trenerem konsultantów. Wspiera właścicieli firm oraz ich zespoły. Specjalizuje się w komunikacji oraz budowaniu relacji, tych prywatnych jak i biznesowych. Na co dzień dużo słucha i wie, jak to robić skutecznie. Tą wiedzą lubi się dzielić i wierzy, ze pomaga to nie tylko w życiu prywatnym, ale daje też kluczową przewagę biznesową.

397,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Poznaniu wydarzenia Poznań Krzysztof Głowacki

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Szkolenie Sztuka Słuchania - Poznań 17 Grudnia 2018" jest 5 Kamieni - Pracownia Rozwoju

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu

dostępnych: 3

16 Grudnia 2018, 17:00 397,00 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Polecamy także:

OpenReaktor #71

16 Stycznia, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Środa, 19:00 - 21:00 24,48 zł
Warszawa, Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 99,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej