To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
Poznań

Executive coaching w praktyce. Dyskusyjny Klub Coachingu / Lublin

19 Grudnia, 17:15 - 20:15
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie, Lublin

Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

18 Marca, 09:00 - 17:00 590,00 zł
Poznań

Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Grupa Szkoleniowa SOLBERG


Szukasz innej lokalizacji lub terminu?

Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl - wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania lub utworzymy dodatkowy termin szkolenia otwartego



Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznych kontaktów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.




CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO



  • Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych - telefonicznych,
  • Praktyczna nauka technik "przechodzenia" przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,
  • Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej
  • Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami - w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,
  • Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,
  • Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów
  • Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,
  • Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych



Uczestnicy:



Dla wszystkich sprzedawców, specjalistów, których praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem. Szkolenie skierowane jest nie tylko do telemarketerów, ale także osób które poprzez kontakt z Klientem umawiają np. spotkania handlowe. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.



Czas trwania:

1 dzień -8 h



Metodologia prowadzenia szkoleń:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.



20% czasu - poświęcamy teorii

80 % czasu poświęcone jest na:



- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.


Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.



Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.



!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.


Cena szkolenia zawiera:
pakiet materiałów szkoleniowych,

  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia





program szkolenia




KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

  • Budowanie zaufania przez telefon,
  • Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,
  • Język strat i język korzyści klienta,
  • Kultura rozmowy telefonicznej,
  • Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?
  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?
  • Skrypty i scenariusze rozmów - czy klienci to lubią?
  • Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż
  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.
  • Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.
  • Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży.
  • prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,
  • Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,
  • Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić.
  • Jak radzić sobie z: "nie, dziękuję", "już to mam", nie jestem zainteresowany", "W przyszłym roku", "Nie mam czasu" - wypracowanie skutecznych reakcji,
  • Finalizacja sprzedaży


JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?

  • Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?
  • Na czym bardzo zależy bramkarzowi?
  • Skuteczne reagowanie na "niechciane śledztwo", np. "w jakim celu Pani dzwoni?", "kogo mogę przedstawić?", "czy była Pani umówiona na rozmowę?", itd., itp.
  • Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?
  • Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.



WARSZTAT PRAKTYCZNY

  • Praktyczny warsztat handlowy w praktyce rozmów telefonicznych z klientami. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej. 

Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

  • !Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
  • ! Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)



Z wielką przyjemnością przedstawiamy opinie uczestników potwierdzające nasz profesjonalizm oraz zadowolenie klientów:

  • "Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji"
  • "Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów istotnych w sprzedaży"
  • "Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby"
  • "Szkolenie pożyteczne, pozwalające spojrzeć na proces sprzedaży z innej perspektywy (klienta), nie tylko sprzedawcy".
  • "Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy"
  • "W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!"
  • "Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze"
  • "Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie."
  • "Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam."
  • "Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało"

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.


Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

www.solberg-szkolenia.pl

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Poznaniu wydarzenia Poznań katowice Łódź szkolenie

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług" jest Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej