To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
Poznań

Executive coaching w praktyce. Dyskusyjny Klub Coachingu / Lublin

19 Grudnia, 17:15 - 20:15
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie, Lublin

Pierwsza Pomoc vs Technologia VR

16 Stycznia, 09:00 - 14:00 390,00 zł
BHP Consulting, Płock

New Media Day - konferencja o nowoczesnym marketingu internetowym. Praktyczne wskazówki i kejsy.

Konferencja o nowoczesnym marketingu internetowym


✔️Dla kogo?

przedstawiciele MŚP

pracownicy działów marketingu/social media w korporacjach

studenci i uczniowie (w ramach wyboru specjalizacji zawodowej)

każdy kogo interesuje temat nowoczesnego marketingu internetowego

✔️Agenda

10:30-11:00 Rejestracja

11:0--11:30 Artur Smolicki, New Creative, Jak wykorzystać analitykę do zwiększania sprzedaży?

11:35-12:00 Irmina Marcinkiewicz, MSU Publishing, Kreatywność na sprzedaż - komunikacja kreatywna i PR

12:00 12:30 Mikolaj Winkiel, Brand 24, Kiedy nie wiesz co o Tobie mówią w sieci - przegrywasz.

12:30-13:00 Michał Pawłowski, Agencja Lettly, Siła Infuencerów - Jak wykorzystać Marketing Influencerów do budowania wizerunku marki i poprawienia sprzedaży.

Blok Rób Internety w Płocku

13:00-13:20 Sandra Panuś, Budowanie społeczności wokół swojego bloga.

✔️Sylwetki Prelegentów

Mikołaj Winkiel, Brand 24

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzizajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i "ewangelizacją" branży reklamowej.

Artur Smolicki, New Creative

Specjalista marketingu internetowego, od ponad 7 lat działający w obszarze sektora MŚP oraz rynku e-commerce. Współpracuje z polskimi oraz globalnymi markami tworząc kampanie reklamowe, budując ich wizerunek oraz doradzając w kwestii skutecznego pozyskiwania klientów w Internecie. Subiektywny bloger, poruszający tematy związane z marketingiem, reklamą, mediami społecznościowymi i wszystkim co związane jest z biznesem online. Prelegent oraz szkoleniowiec, mentor w trakcie programu akceleracji dla startupów Starter Rocket. Autor publikacji oraz artykułów, między innymi w takich magazynach jak Marketing w Praktyce, Marketer Plus, Online Marketing Polska czy też Bloomberg Businessweek Polska.

Irmina Marcinkiewicz, MSU Publishing

Od 17 lat jest związana z branżą marketingu. Jest współwłaścicielem agencji reklamowej MSU Publishing oraz wykładowcą na UMK. Jest dyrektorem marketingu, choć kształciła się jako językoznawca (absolwent UMK Wydział
Filologiczny) i psycholog zachowań konsumenckich (absolwent SWPS, Wydział Psychologiczny). Skończyła również 2 studia podyplomowe Marketing i Zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz Coaching Zawodowy w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Tę wiedzę do dziś wykorzystuje we współpracy z międzynarodowymi markami. Polska, Europa, kraje arabskie, Afryka - z dumą patrzy na zrealizowane przez firmę MSU Publishing globalne kampanie
eklamowe.W Agencji Reklamowej MSU Publishing zarządza zespołem 30 osób, których wspólna praca składa się na sukces - międzynarodowych marek, dla których pracują (ponad 120
brandów m.in. Procter&Gamble, Tchibo, Polpharma, Maspex, Jim Beam) oraz sukces ich samych. To specjaliści w działaniach ATL, BTL oraz w tworzeniu filmów i prezentacji korporacyjnych, które trafiają do wielu krajów świata

Michał Pawłowski, Agencja Lettly,

od kilku lat realizuje kampanie reklamowe w Mediach Społecznościowych dla dużych marek i starupów. Obecnie Michał specjalizuje się w Influencer Marketingu w agencji Lettly, gdzie pracował z takimi Klientami jak Reebok, L'oreal, Pracuj.pl czy Black Red White. Od 4 lat zaangażowany równiez w działania Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, której obecnie jest prezesem.

Sandra Panuś, sandrapanus.pl

Związana z branżą od 9 lat, wtedy narodziło się jej pierwsze "dziecko" blog. Pasjonatka życia i mody. Moda i jej udział w życiu codziennym interesują ją od zawsze, chętnie dzieli się swoją wiedzą, pomagając innym jak dobrze wyglądać w zgodnie ze sobą . Swoje doświadczenie pogłębia podczas współpracy z magazynami modowymi ELLE, In Style, Gala, podczas sesji zdjęciowych, pokazów, spotkań z klientami indywidualnymi oraz warsztatów dla grup. Od grudnia 2014 organizuje w Płocku spotkania dla kobiet "Porozmawiajmy o modzie". Jest to jej autorski projekt i jego celem jest przekonanie, że "moda nie zawsze paraliżuje umysły kobiet".


✔️Gdzie?

PWSZ w Płocku, Aula Główna, ul. Gałczyńskiego 28

✔️Kiedy

25 kwietnia(środa), PWSZ w Płocku, ul. Gałczyńskiego 28, Aula Główna

Regulamin

Polityka prywatności



       




Organizacja/PR &Marketing

Inicjatywa Startup Płock
Małgorzata Gontarek, WebTango.pl
Małgorzata Gontarek, tel. 602 773 379
malgorzata@webtango.pl

Współorganizator

PWSZ w Płocku



Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Płocku wydarzenia Płock

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "New Media Day - konferencja o nowoczesnym marketingu internetowym. Praktyczne wskazówki i kejsy." jest WebTango.pl Małgorzata Gontarek

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej