To wydarzenie ju偶 si臋 zako艅czy艂o:( Sprawd藕 inne ciekawe wydarzenia:

Life Balance Congress

Pi膮tek - Niedziela od 110,00 z艂
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 z艂
MTP Sala Ziemi, Pozna艅

Szkolenie na "Prowadz膮cego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

30 Listopada - 1 Grudnia od 549,99 z艂
Strzelnica FSO, Warszawa

Kr膮g Kobiet - warsztaty rozwoju samo艣wiadomo艣ci, Grudzi膮dz

6 Grudnia, 17:30 - 20:30 65,00 z艂
Marina Grudzi膮dz, Grudzi膮dz

Data Science Lublin #5

Zapraszamy na pi膮te 馃枑 spotkanie os贸b pracuj膮cych przy projektach wykorzystuj膮cych Data Science / Machine Learning / Big Data / Artificial Intelligence. 

Tym razem pogadamy m.in o wykorzystaniu Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego w narz臋dziach marketingowych a tak偶e o wykorzystaniu Deep Learningu do skomplikowania tego, co jest proste ;)

Stack technologiczny? Nie istotny. Nie wa偶ne czy u偶ywasz Pythona, R, Javy, Scali, Matlaba czy Excela. Ka偶dy znajdzie co艣 dla siebie ;) 

Celem wydarzenia jest wymiana wiedzy i do艣wiadcze艅.

Je艣li zajmujesz si臋 tym hobbystycznie lub dopiero wkroczy膰 do tej dzia艂ki, to r贸wnie偶 jeste艣 mile widziany(a) i na pewno dostaniesz solidn膮 dawk臋 wiedzy :)


HARMONOGRAM:

18:10 Szczepan Serwatka - "Wykorzystanie AI i ML w narz臋dziach marketingowych na przyk艂adzie BAZO aplikacji do identyfikacji ruchu na stronach internetowych przedsi臋biorstw"

19:00 Wojciech Koziej- "Upraszczanie - w krzywym zwierciadle"

20:00 integracja przy ch艂odnych napojach ;)


MIEJSCE SPOTKANIA:

Lubelskie Centrum Konferencyjne, Sala S1 na parterze (Artura Grottgera 2).


PRELEGENCI I OPISY PREZENTACJI:

Szczepan Serwatka - Head of Growth w BAZO.io

Opis prezentacji:

Marketing i sprzeda偶 to obszary, kt贸re najcz臋艣ciej korzystaj膮 z AI oraz ML. Wdra偶anie rozwi膮za艅 marketing automation jest coraz cz臋艣ciej praktykowane nie tylko w du偶ych firmach, ale r贸wnie偶 w sektorze MM艢P. Narz臋dzie BAZO jest wynikiem prac B+R nad unikalnym, autorskim algorytmem, kt贸ry pozwala identyfikowa膰 podmioty korporacyjne odwiedzaj膮ce stron臋. Rozwi膮zania z obszaru quick marketingu pozwalaj膮 za艣 wykorzystywa膰 personalizacj臋 w komunikatach marketingowych. Celem narz臋dzia jest wzrost sprzeda偶y ze strony poprzez wsparcie dzia艂贸w handlowych za spraw膮 wykorzystania potencja艂u strony dzi臋ki najnowszym technologiom.

鉃 Wojciech Koziej - Head of Computer Vision Department

We藕miemy na blat problem przekszta艂ce艅 obraz贸w. Rozwi膮偶emy (?) go za pomoc膮 metod (g艂臋bokiego) uczenia maszynowego. Zobaczymy jak mo偶na mo偶na skomplikowa膰 proste rzeczy w s艂usznym celu: aby zdoby膰 wiedz臋, do艣wiadczenie i +30 do "dam rad臋". Przejdziemy ca艂膮, wyznaczon膮 przez metodyk臋 ML drog臋, czyli sko艅czmy w punkcie wyj艣cia (niech 偶yj膮 iteracje)!


WSP脫艁PRACA:

Je艣li chcesz wspiera膰 nasz膮 inicjatyw臋, napisz na adres: wspolpraca@datasciencelublin.pl

Zobacz r贸wnie偶:

szkolenia szkolenia w Lublinie wydarzenia Lublin Szczepan Serwatka

Skontaktuj si臋 z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Data Science Lublin #5" jest Data Science Lublin

Organizujesz wydarzenie?

Do艂膮cz do tysi臋cy polskich organizator贸w korzystaj膮cych z Evenea do sprzeda偶y bilet贸w i rejestracji uczestnik贸w.

Dowiedz si臋 wi臋cej